Skip to main content

باربری طالقانی تهران ⭐️44449176 جدول قیمت ها | اتوبار در طالقانی تهران

شرکت بارکوب با داشتن سابقه چندین ساله و به کارگیری کادر مجرب و حرفه ‌ای می تواند هر نوع باری را از قبیل خانگی یا اداری به صورت کاملا تضمینی جابجا نماید. اگر در محدوده مرکز تهران و محله طالقانی هستید و نیاز به خدمات باربری طالقانی ، حمل اثاثیه منزل در طالقانی و حمل بار در طالقانی دارید میتوانید با شماره های بارکوب تماس بگیرید.

برای اطلاع از شرایط حمل بار و اثاث کشی در محدوده محله طالقانی تهران و باربری در منطقه 6 تهران می توانید با شماره تلفن زیر تماس بگیرید تا از مشاوره رایگان اتوبار بارکوب در تهران بهره مند شوید.

شماره تماس باربری طالقانی تهران

باربری در محله طالقانی تهران از خدمات باربری تهران و جزء سرویس های باربری منطقه 6 تهران بارکوب (باربری مرکز تهران) می باشد.

قیمت باربری طالقانی

اعمال تعرفه هایی که از سمت شرکت بارکوب صورت می پذیرد بر اساس سنجش عوامل گوناگون انجام می گردد. یکی از این عوامل تعداد کارگر های انتخاب شده توسط مشتریان می باشد که به ازای هر کارگر افزایش قیمتی را به همراه خواهد داشت. تعداد طبقات منزل یا اداره در مقصد یا مبدا تاثیر مستقیم در محاسبه هزینه ها دارد و برای هر طبقه مبلغ مشخصی بر قیمت نهایی افزوده خواهد شد. مدل بسته بندی صورت گرفته از سمت همکاران بارکوب با توجه به میزان استفاده از تجهیزات تخصصی می ‌تواند در هزینه باربری اثر گذار باشد.

 

هزینه باربری طالقانی

کرایه خاور برای سه ساعت۸9۰ هزارتومان
کرایه نیسان برای دو ساعت۳6۰ هزارتومان
کرایه کارگر برای سه ساعت275 هزارتومان
کرایه نیسان برای شهرستانتماس بگیرید

 

لیست باربری های طالقانی

از آن جایی که شرکت بارکوب دارای شهرت زیادی در شهر تهران می باشد افراد فراوانی در هنگام نیاز به خدمات باربری با این مجموعه تماس می گیرند. به همین علت این شرکت برای انجام بهتر خدمت رسانی اقدام به تاسیس شعبات مختلف در تمام  تهران نموده است. یکی از فعال ترین شعبه های باربری بارکوب واقع در منطقه طالقانی می باشد که عملکرد خود را زیر نظر اتحادیه باربری انجام می دهد. ماشین های مورد استفاده در این شرکت پس از گذشت مدت زمان کمی از اولین تماس در محل مبدا حاضر شده و عملیات بار گیری و انتقال وسایل را شروع می‌ کنند. کیفیت خدمات ارائه شده در این شعبه در سطح بالایی قرار دارد و رضایت مشتریان را جلب می نماید.

بارکوب02144449136شعبه خیابان شهید سلاورزی
طالقانی بار09192029136شعبه خیابان فکوری
باربری طالقانی02144449176شعبه خیابان زیتون
اتوبار بارکوب09191509176شعبه خیابان طلاقانی
سهند بارَتماس بگیریدسهروردی شمالی، خیابان دکتر بهشتی
اتوبار بهشتیَتماس بگیریدخیابان مطهری، خیابان علی اکبری
فرخ بارَتماس بگیریدخ سهروردی شمالی، خ خرمشهر
گل بارَتماس بگیریدامجدیه، خاقانی، خیابان بهار
امانت بارَتماس بگیریدخ شهید مطهری، خیابان ترکمنستان
عباس آبادَتماس بگیریدخیابان شریعتی، بلوار قدوسی
فخارَتماس بگیریدخیابان مطهری، خیابان سنائی
سنگین بارَتماس بگیریدولیعصر، چهارراه مطهری، خ فتحی شقاقی
شکوفه بارَتماس بگیریدقائم مقام،‌ سنایی
آهوان سیرَتماس بگیریدمفتح جنوبی، خ ورکش، خ بهار شمالی
نور بارَتماس بگیریدهفت تیر خیابان شهید دکتر مفتح
ایمان بارَتماس بگیریدخ شهید بهشتی، خیابان قائم مقام

 

اتوبار در طالقانی

اگر می خواهید از میان معروف ترین شرکت های باربری تهران با کیفیت ترین و مطمئن ترین آن ها را انتخاب کنید می توانید به باربری بارکوب واقع در منطقه طالقانی تهران مراجعه کنید یا با آن تماس حاصل فرمایید. این باربری می تواند برای انجام خدمت رسانی های مربوط به بسته بندی کالا و انتقال آن ها به وسیله ماشین های تجهیز شده وارد عمل شود و خدمات خود را در کلیه منطقه طالقانی تهران ارائه دهد. عملکرد باربری بارکوب تحت نظارت مراجع مربوطه از جمله اتحادیه باربری می باشد و مسئولیت پذیری این شرکت در مقابل اثاثیه و وسایل باعث اطمینان خاطر درخواست کنندگان خدمات می گردد.

 

باربری محدوده طالقانی

مجموعه باربری بارکوب واقع در محدوده طالقانی تهران یکی از محبوب ترین باربری های سطح شهر است که  همه عملیات حمل و نقل بار را با تمام جزئیات انجام می دهد و فرد سفارش دهنده بدون انجام هیچ کاری و داشتن هیچ استرسی می تواند اطمینان کامل را از سالم رسیدن وسایل به مقصد داشته باشد. این باربری با داشتن سرعت عمل کرد و دقت در بسته بندی مناسب اثاثیه اعتماد مشتریان خود را در منطقه طالقانی تهران جلب نموده است.

نیسان بار طالقانی

شرکت باربری بارکوب در منطقه طالقانی تهران با بکارگیری وانت های نیسان توانسته است انواع بار از جمله مبلمان هفت نفره و بشکه های بزرگ صنعتی و انواع تشک های خوشخواب و دیگر بار های از این قبیل را در اقصی نقاط داخل شهر و یا مقاصد برون شهری منتقل کند. انتقال بار توسط نیسان وانت های باربری بارکوب با حداکثر دقت انجام می ‌شود و رانندگانی که در این مجموعه مشغول به کار هستند تمام قوانین راهنمایی و رانندگی را در حین جابجایی وسایل رعایت می نمایند. سرعت بالای حمل وسیله توسط وانت نیسان باعث می شود فرد سفارش دهنده در اسرع وقت اثاثیه خود را در مقصد تحویل بگیرد. معمولاً در هنگام استفاده از وانت نیسان دو نفر کارگر وسایل را همراهی می کنند تا از سالم رسیدن آن ها به مقصد مطمئن شوند. نرخ های معین شده برای کرایه وانت های نیسان در مجموعه بارکوب بر طبق مبالغ مشخص شده توسط اتحادیه می باشد.

محله طالقانی تهران کجاست؟

خیابان طالقانی تهران که در محدوده مرکزی این شهر قرار دارد  از سه راه طالقانی شروع می شود و  پس از عبور از میدان فلسطین به دانشگاه  تهران که در خیابان قدس واقع شده است ختم می گردد.

سفارش حمل بار در طالقانی تهران

مجموعه باربری بارکوب که در منطقه طالقانی تهران مشغول فعالیت می باشد در تمام ایام هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز پاسخ گویی به مشتریان را انجام داده و شما عزیزان می توانید از طریق شماره های زیر با مشاوران ما در ارتباط باشید.

شماره تماس باربری طالقانی تهران

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


دیدگاهی ثبت نشده است

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود