Skip to main content

باربری شیراز به تهران ⭐09170892005 جدول قیمت حمل بار شیراز به تهران

باربری شیراز به تهران

اگر به دنبال دریافت خدمات باربری بین شهری شیراز به شهرستان و حمل بار از شیراز به تهران هستید، شرکت بارکوب با تمرکز بر امور حمل و نقل شهری و حمل اثاثیه منزل در شیراز در خدمت شما می باشد.

شماره تماس باربری شیراز

از پارامتر های مهم در انتخاب شرکت باربری خوب، هزینه می باشد و معمولا خدمات باربری نظیر باربری شیراز به اصفهان، باربری شیراز به کرج و سایر حمل و نقل های برون شهری معمولا با قیمت های مختلفی ارائه می شود. در این بخش به نرخ اتحادیه باربری شیراز و کرایه ایسوزو از شیراز به تهران و سایر شهرها با خودروهای باربری متفاوت صحبت خواهیم کرد.

شرکت بارکوب در تمامی محله های شهر شیراز فعالیت می کند از جمله محله های شیراز میتوان به شهرک گلستان، محله ستارخان و محله بلوار ارم اشاره کرد.  لازم به ذکر است برای اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه اصلی شرکت های باربری شیراز مراجعه کنید.

شماره تماس باربری شیراز

قیمت های بارکوب جهت باربری از شیراز به تهران

اگر میخواهید سفارش باربری شیراز به تهران را ثبت نمایید و اطلاعاتی راجع به قیمت باربری شیراز به تهران کسب کنید؛ شرکت بارکوب در این بخش قصد دارد شما را با هزینه حمل بار از شیراز به تهران آشنا کند. برای مشاوره درباره انواع خدمات باربری شیراز به تهران نیسان، وانت، خاور، کامیون و تریلی می توانید با کارشناسان بارکوب تماس بگیرید.

جدول قیمت های زیر در تاریخ ۱۴۰۲/۰۲/۲۲ به روز رسانی شده است.

از مبدا شیراز به شهرهای استان تهران
وانتنیسانخاورکامیون تککامیون جفتانواع تریلی
شیراز به مقصد تهران
2.۶00.000۳.۵00.000۴.۵۰0.000۵.۲۰0.0005.۹00.000۷.۷80.000
شیراز به مقصد بومهن۲.۵۰۰.۰۰۰۳.۴۰۰.۰۰۰۴.۳۰۰.۰۰۰۵.۰۰۰.۰۰۰۵.۷۰۰.۰۰۰۷.۵۰۰.۰۰۰
شیراز به مقصد دماوند۲.۶۰۰.۰۰۰۳.۵۰۰.۰۰۰۴.۴۰۰.۰۰۰۵.۱۰۰.۰۰۰۵.۸۰۰.۰۰۰۷.۷۰۰.۰۰۰
شیراز به مقصد اسلامشهر۲.۳۰۰.۰۰۰۳.۳۰۰.۰۰۰۴.۲۰۰.۰۰۰۴.۹۰۰.۰۰۰۵.۶۰۰.۰۰۰۷.۴۰۰.۰۰۰
شیراز به مقصد ورامین۲.۲۰۰.۰۰۰۳.۲۰۰.۰۰۰۴.۱۰۰.۰۰۰۴.۸۵۰.۰۰۰۵.۵۰۰.۰۰۰۷.۳۰۰.۰۰۰
شیراز به مقصد شهر ری۲.۳۰۰.۰۰۰۳.۳۵۰.۰۰۰۴.۲۵۰.۰۰۰۴.۹۵۰.۰۰۰۵.۶۵۰.۰۰۰۷.۴۵۰.۰۰۰
شیراز به مقصد آزادی۲.۵۰۰.۰۰۰۳.۴۰۰.۰۰۰۴.۳۰۰.۰۰۰۵.۰۰۰.۰۰۰۵.۷۰۰.۰۰۰۷.۷۰۰.۰۰۰

باربری خرده بار شیراز

شرکت بارکوب به اطلاع شما میرساند که ارسال خرده بار از شیراز به تهران به وسیله تخلیه بارها به نمایندگی باربری خرده بار شوش تهران و انبار های ترمینال تهران صورت میگیرد.

از جمله تخلیه بار های مهم شیراز می توان به تخلیه بار شاهین شیراز،‌ تخلیه بار عمران فر شیراز، تخلیه بار پیروزی شیراز، تخلیه بار فارس شیراز، تخلیه بار سعادت شیراز، تخلیه بار وطن شیراز و تخلیه بار قدس شیراز اشاره کرد.

اسباب کشی منزل در شیراز با شرکت بارکوب

حمل اثاثیه منزل از دغدغه های بسیار مهم افراد به ویژه مستاجرین می باشد. در زمان فرا رسیدن زمان انتقال اثاثیه افراد دچار اضطراب و نگرانی می شوند که عمده دلیل آن به سلامت اثاثیه حین انتقال اشاره کرد. به همین خاطر انتخاب شرکت مطمئن باربری بسیار حائز اهمیت می باشد.

با داشتن شماره باربری از شیراز به تهران میتوانید در اسرع وقت از خدمات شرکت باربری بارکوب و تیم متخصص اسباب کشی بارکوب بهره مند شوید. کافیست تلفن را برداشته و با ما در ارتباط باشید. با ما کیفیت بالای باربری را تجربه کنید و در زمان و هزینه صرفه جویی نمایید.

آشنایی با شهرک صنعتی بزرگ شیراز

شهرک صنعتی بزرگ شیراز واقع در شرق شیراز، از مهمترین شهرک های صنعتی استان فارس می باشد. مساحت کلی شهرک 1337 هکتار و مساحت صنعتی 611 می باشد. موقعیت جغرافیایی آن تا مرکز استان 5 کیلومتر و فاصله تا نزدیکترین شهرستان 5 کیلومتر می باشد. این شهرک در حوزه های الکترونیک، غذایی، شیمیایی، فلزی فعالیت دارد و از کارخانه های مستقر در این شهرک می توان به کارخانجات زیر اشاره نمود:

شرکت چسپ و رزین پرسیا زرین آبنوس – صنایع برودتی ممتاز جنوب – کالای چوب و mdf سرو نوین – بازرگانی نوین ( پخش عمده لوازم خانگی ) – شرکت فازگستران – تراشه کنکاوان فارس – شرکت پارس جک شیراز – آبزی گستران پارس

مسیر باربری شیراز به تهران

برای طی کردن مسیر بین شیراز و تهران از دو مسیر میتوان استفاده کرد که در نقشه و جدول زیر به مسافت و شهرهای بین راه اشاره کرده ایم تا شما با وضعیت جغرافیای منطقه بیشتر آشنا شوید.

مسیرمسافتزمانمتوسط سرعت
1831 کیلومتر8:12 ساعت101 کیلومتر/ساعت
2829 کیلومتر8:37 ساعت96 کیلومتر/ساعت

ثبت سفارشات حمل ونقل برون شهری با شرکت بارکوب

شما میتوانید باربری شیراز به تهران و حمل بار از تهران به شیراز را از سامانه بارکوب درخواست کنید و پرسنل شرکت همه روزه پاسخگوی تماس های شما هستند تا به شما مشاوره رایگان در امور باربری نیز ارائه کنند.

شماره تماس باربری شیراز

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


دیدگاهی ثبت نشده است

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود