Skip to main content

باربری زرتشت تهران ⭐️44449176 جدول قیمت ها | اتوبار در زرتشت تهران

اگر در محدوده مرکز تهران و محله زرتشت هستید و نیاز به خدمات باربری زرتشت، حمل اثاثیه منزل در زرتشت و حمل بار در زرتشت دارید میتوانید با شماره های بارکوب تماس بگیرید. خدمات اتوبار بارکوب در مرکز تهران و خیابان فاطمی، خیابان جویبار، میدان جهاد، خیابان ولیعصر، خیابان کریم خان زند، بهجت آباد، میدان ولیعصر، خیابان مطهری و سایر خیابان های منطقه 6 مناسب شماست.

برای اطلاع از شرایط حمل بار و اثاث کشی در محدوده محله زرتشت تهران و باربری در منطقه 6 تهران می توانید با شماره تلفن زیر تماس بگیرید تا از مشاوره رایگان اتوبار بارکوب در تهران بهره مند شوید.

شماره تماس باربری زرتشت تهران

اتوبار در محله زرتشت تهران از خدمات باربری تهران و جزء سرویس های باربری منطقه 6 تهران بارکوب (باربری مرکز تهران) می باشد.

تعرفه باربری زرتشت تهران

شرکت بارکوب تعرفه های باربری خود را بر اساس مولفه های گوناگونی مشخص می نماید که از آن جمله می‌ توان به کم یا زیاد بودن مسافت بین مبدا و مقصد اشاره نمود. مسافت های طولانی، استهلاک ماشین را افزایش داده و مراقبت های دشوار تر را برای وسیله ها می طلبد. همچنین ماشین هایی که توسط مشتری انتخاب می شوند بسته به نوع شان شامل هزینه های مختلفی هستند. تعداد طبقات ساختمان مبدا یا مقصد تاثیر مستقیمی بر هزینه حمل و نقل اثاث دارد. تعداد کارکنانی که برای  جابجایی وسایل در نظر گرفته می شوند در قیمت نهایی اثاث کشی اثر دارد.

 هزینه باربری زرتشت

 لیست تعرفه باربری زرتشتهزینه باربری زرتشت در سال جدید
هزینه اجاره خاوراز 800 الی 900 هزار تومان
هزینه اجاره وانت و نیسان برای باربری زرتشتاز 400 هزار تومان
هزینه کارگراز 200 هزار تومان

 

فهرست موارد اضافی باربری و حمل بار زرتشتهزینه های اضافی حمل بار و اتوبار سال جدید
هزینه اجاره خاور برای یک ساعت اضافهاز 260 هزار تومان
هزینه اجاره وانت برای یک ساعت اضافهاز 100 هزار تومان
هزینه اجاره نیسان برای یک ساعت اضافهاز 125 هزار تومان
دستمزد کارگران برای یک ساعت اضافهاز 80 هزار تومان

هزینه باربری زرتشت

لیست باربری های زرتشت

یکی از معتبر ترین شعبه های باربری بارکوب واقع در منطقه زرتشت تهران می باشد که تمام عملیات خود را زیر نظر اتحادیه باربری انجام می دهد. این شرکت با انجام اصولی خدمات باربری توانسته است اعتماد سازی گسترده ‌ای را در میان مشتریان خود داشته باشد. تجهیزات و ماشین هایی که توسط شعبه زرتشت باربری بارکوب مورد استفاده قرار می گیرند از بهترین نمونه های موجود هستند که تضمین سلامت اثاثیه را به همراه دارند. انجام خدمت رسانی دقیق و به موقع توسط این باربری باعث می شود تا با صرف کم ترین زمان عملیات اسباب کشی برای مشتریان عزیز انجام گردد.

 

لیست اتوبار های زرتشت 

محدوده زرتشت تهران02144449136بارکوب
خیابان فاطمی09191509176حمل بار بارکوب
خیابان میرزای شیرازی02144449176زرتشت بار
کریمخان، خردمند شمالی09192029136کریمخان بار
خیابان کریم خان زند خیابان استاد نجات اللهیتماس بگیریدباربری کریمخان
پل کریمخان خیابان میرزای شیرازیتماس بگیریداتوبار کریمخان
مجتمع مسکونی بهجت آباد زرتشت شرقیتماس بگیریدحمل اثاث کریم خوان
تهران – مفتح جنوبی – خیابان بهار شمالیتماس بگیریدآهوان سیر ایرانیان
امجدیه-خاقانی – کوچه شیمی – خیابان بهار شمالیتماس بگیریدگل بار
تهران – قایم مقام-سنایی – خیابان گلریزتماس بگیریدباربری اتحادیه
خیابان فرشید – خیابان فلسطینتماس بگیریدطالقانی
مطهری ،خیابان علی اکبریتماس بگیریداتوبار بهشتی
خ سهروردی شمالی نرسیده به خ خرمشهرتماس بگیریدفرخ بار

 

اتوبار در زرتشت

شعبه های باربری بارکوب در تمام نقاط سطح  شهر تهران  از جمله محله زرتشت مستقر هستند. شرکت بارکوب توانایی ارائه خدمات حمل و نقل وسایل را در تمام منطقه زرتشت تهران دارا می باشد و می تواند در اسرع وقت در محل بارگیری به حالت آماده باش حضور یابد. این شرکت تمام عملیات خود را به صورت قانونی انجام داده و رعایت مقررات و انجام صحیح اسباب کشی  در اولویت کار ها قرار دارند. تجربه داشتن یک اسباب کشی راحت و بی دردسر توسط شرکت بارکوب میسر می گردد.

باربری محدوده زرتشت

شهر تهران با توجه به وسعت بالا و جمعیت زیادی که دارد دارای شرکت های باربری  فراوانی است که در حال فعالیت هستند. این شرکت ها عملکرد های متفاوتی از لحاظ کیفی دارند و یافتن یک باربری مطمئن در محدوده زرتشت تهران کار دشواری به نظر می رسد. باربری بارکوب با تأسیس شعبه در این محدوده توانسته است خیال ساکنین منطقه زرتشت تهران را از داشتن یک مجموعه مطمئن برای حمل بار راحت نماید.

 

نیسان بار زرتشت

شعبه باربری بارکوب در محدوده  زرتشت تهران از ماشین های کوچک و بزرگ برای حمل و نقل بار استفاده می کند. مزیت بکار گیری وانت نیسان در این مجموعه وجود سرعت بالا در جابجایی وسایل و امکان تردد ماشین در کوچه های باریک که قابلیت ورود کامیون را ندارند می باشد. ماشین نیسان برای حمل و نقل اثاثیه منزل انتخاب مناسبی نیست و معمولاً از این وسیله برای انتقال بار های کمتر و صنعتی استفاده می شود. این ماشین ها قدرت مانور دهی بالایی دارند و می ‌توانند در مسیر های سنگلاخی و کوهستانی حرکت کنند. مشتریانی که با شرکت تماس می گیرند می توانند نسبت به انتخاب وانت نیسان برای جابجایی وسایل خود اقدام کنند و در کم ترین زمان ممکن بار خود را در مقصد تحویل بگیرند.

 

محله زرتشت تهران کجاست؟

خیابان زرتشت در شهر تهران و در منطقه ۶ آن قرار دارد.  این خیابان از بهجت آباد عبور کرده و وزارت صنعت و معدن در آن واقع شده است. خیابان دائمی در انتهای غربی خیابان زرتشت قرار دارد و ضلع شرقی آن نیز مشرف به سازمان آب تهران است.

سفارش باربری زرتشت تهران

عزیزانی که قصد دریافت خدمات  شعبه زرتشت شرکت  بارکوب را دارند می ‌توانند با شماره تلفن های زیر تماس بگیرند و از میان انواع خدمات ارائه شده توسط شرکت انتخاب خود را انجام دهند و با مشاوران ما گفتگو کنند.

شماره تماس باربری زرتشت تهران

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


دیدگاهی ثبت نشده است

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود