Skip to main content

باربری حافظ تهران ⭐️44449176 جدول قیمت ها | اتوبار در حافظ تهران

اگر در محدوده مرکز تهران و محله حافظ هستید و نیاز به خدمات باربری حافظ، حمل اثاثیه منزل در حافظ و حمل بار در حافظ دارید میتوانید با شماره های زیر تماس بگیرید. خدمات ویژه شرکت باربری بارکوب در مرکز تهران و خیابان حافظ، خیابان انقلاب اسلامی، خیابان جمهوری، خیابان فردوسی، خیابان سحابی، میدان امام خمینی، خیابان کارگر و سایر خیابان های منطقه 6 مناسب شماست.

برای اطلاع از شرایط حمل بار و اثاث کشی در محدوده محله حافظ تهران و باربری در منطقه 5 تهران می توانید با شماره تلفن زیر تماس بگیرید تا از مشاوره رایگان اتوبار بارکوب در تهران بهره مند شوید.

شماره تماس باربری حافظ تهران

اتوبار در محله حافظ تهران از خدمات باربری تهران و جزء سرویس های باربری منطقه 6 تهران بارکوب (باربری مرکز تهران) می باشد.

تعرفه باربری حافظ

هزینه باربری که توسط شرکت بارکوب معین می شود  برای انتقال بار داخل شهری و بین شهری متفاوت است. همچنین نوع مسیری که ماشین حمل بار برای رسیدن به مقصد طی می کند( از لحاظ سنگلاخی بودن و… ) ممکن است در هزینه نهایی تاثیر داشته باشد. بسته به اینکه مشتری چه نوع ماشین را برای جابجایی وسایل انتخاب می کند هزینه نهایی باربری مقادیر متفاوتی خواهد داشت. مشتریان می تواند برای انجام عملیات بسته بندی و حمل و نقل تعداد کارگر مورد نیاز خود را اعلام نمایند که در مبلغ  باربری موثر خواهد بود. هزینه جابجایی وسایل در ساختمان های مبدا و مقصد به ازای هر تعداد طبقه افزایش پیدا می نماید.

 

هزینه باربری حافظ

کرایه خاور برای سه ساعت۸۸۰ هزارتومان
کرایه نیسان برای دو ساعت۳۵۰ هزارتومان
کرایه کارگر برای سه ساعت۱۷۰ هزارتومان
کرایه نیسان برای شهرستانتماس بگیرید

لیست باربری های حافظ

یکی از  معتبر ترین شعبه های باربری شرکت بارکوب در محله حافظ تهران مشغول فعالیت می باشد که تمامی عملیات مربوط به نقل و انتقال انواع اثاثیه و وسایل را زیر نظر اتحادیه باربری تهران انجام می دهد. این شرکت کارکنان زبده ای  را جهت انجام صحیح و بدون نقص اثاث کشی استخدام نموده است و ماشین آلات خود را برای جلوگیری از آسیب رسیدن به وسایل به صورت حرفه‌ای ایمن سازی کرده است. ماشین های شرکت بارکوب با داشتن زمان بندی دقیق در انجام خدمت رسانی می توانند در کوتاه ترین زمان ممکن حضور به هم رسانده و عملیات اسباب کشی را با سرعت و امنیت بالا انجام دهند. شرکت بارکوب واقع در محله حافظ یکی از معروف ترین شعبات این مجموعه می باشد که توانسته است رضایت طرفداران بسیاری را جذب نماید.

باربری بارکوب02144449176خیابان عباس پور
 حافظ بار09192029136خیابان اسد آبادی
حمل بار حافظ02144449136محله‌ ‌ونک
اتوبار بارکوب09191509176تهران، خیابان توانیر
اتوبار جهان آراتماس بگیریدیوسف آباد، بزرگراه کردستان
اتوباریوسف آبادتماس بگیریدوالفجر، بزرگراه همت – خیابان شیراز
نوبارتماس بگیریدونک – خیابان  فوزی
اتوبار فاطمیتماس بگیریدبزرگراه کردستان، خیابان ۲۷
نوبارتماس بگیریدونک – خیابان شهیدان  فوزی
اتوبار شیخ بهائیتماس بگیریدآرارات – شیخ بهایی واقع در خ ونک
اتوبار کردستانتماس بگیریدخ اسد آبادی خ جهان آرا

 

اتوبار در حافظ

یافتن بهترین باربری از میان شرکت های موجود در تهران کار سختی است اما شرکت بارکوب با بر پایی شعب مختلف در تمام نواحی این شهر از جمله محله حافظ توانسته است دسترسی به یک مجموعه حرفه ای و متخصص در زمینه باربری را آسان نماید. این شرکت با انجام کلیه مراحل حمل و نقل اثاثیه با روش ‌های جدید و تخصصی توانسته است رضایت مشتریان زیادی را جذب نموده و به این ترتیب تبلیغات واقعی را انجام دهد. اولویت عملکرد این شرکت، حمل و نقل سریع و امن اثاثیه از مبدا به مقصد می باشد.

 

باربری محدوده حافظ

شرکت بارکوب که در زمینه حمل و نقل بار درون شهری و برون شهری فعالیت می کند دارای شعبه در محدوده حافظ شهر تهران می باشد که باعث شده است افراد ساکن در این منطقه بتوانند در سریع ترین زمان ممکن به یک باربری مطمئن دست پیدا کنند. این باربری حمل اثاثیه را در مطمئن ترین حالت پیش برده و بسته بندی آن ها را به صورت حرفه ای انجام می دهد. باربری بارکوب محله حافظ یکی از خوشنام ترین باربری های سطح شهر تهران می باشد.

نیسان بار حافظ

شرکت باربری بارکوب در محله حافظ تهران اقدام به استفاده از خودروی نیسان برای حمل بار های با حجم متوسط نموده است. معمولاً از این خودرو جهت جابجایی وسایلی از قبیل مبلمان ۷ نفره و یخچال ساید بای ساید بهره گیری می شود. خودروی نیسان از وانت های معمولی بزرگتر و از کامیونت ها کوچکتر است و به این ترتیب علاوه بر فضای زیادی که در قسمت بار خود دارد شامل محدودیت های ترافیکی ماشین های بزرگ نمی گردد و می ‌تواند با سرعت بالا تر از کامیون بار را به مقصد برساند. امروزه استفاده از وانت نیسان برای حمل بارهای مختلف بسیار مرسوم شده است. این ماشین با قدرت بالایی که دارد می ‌تواند به راحتی بین 2.5 تا 3.5 تن بار را جابجا کند. شرکت بارکوب خدمات حمل و نقل بین شهری را نیز با استفاده از وانت نیسان های خود انجام می دهد و معمولاً دو نفر کارگر برای حفظ امنیت وسایل نیسان را همراهی می کنند.

محله حافظ تهران کجاست؟

خیابان شمالی جنوبی حافظ تهران از قسمت شمال به لارستان و کریم خان زند و از منطقه جنوب به میدان حسن آباد منتهی می گردد. قسمت شمالی خیابان حافظ بعد از اتصال به کریم خان زند تا خیابان صدر امتداد دارد.

سفارش باربری حافظ تهران

دریافت خدمات باربری از شرکت بارکوب واقع در خیابان حافظ مستلزم برقراری تماس با این مجموعه می باشد. شما عزیزان می توانید در همه روز های هفته از طریق شماره های زیر با این شرکت تماس گرفته و جهت انتخاب خدمت رسانی با مشاوران مشورت نمایید.

شماره تماس باربری حافظ تهران

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


دیدگاهی ثبت نشده است

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود