Skip to main content

باربری جوادیه تهران ⭐️44449136 جدول قیمت ها | اتوبار جوادیه تهران

لیست باربری های جوادیه تهران

باربری جوادیه، اتوبار جوادیه، با دارا بودن بهترین متخصصان و کارمندان و بهترین ماشین های باربری آماده ارائه خدمات در باربری جنوب تهران به تمام نقاط تهران و ایران می باشد. باربری جوادیه تهران در این راستا انجام کلیه امور اسباب کشی و جابجایی اعم از بسته بندی و کارشناسی توسط افراد کاربلد انجام می دهد. جهت حمل بار در سریع ترین زمان، با بالاترین کیفیت، کمترین هزینه و ایمن ترین روش با مجموعه اتوبار بارکوب همراه باشید. حمل اثاثیه منزل بارکوب در جوادیه به عنوان اتوبار معتبر بین دیگر موسسات باربری غرب تهران نیز شناخته شده است.

قیمت باربری بارکوب در جوادیه

قیمت باربری تهران در منطقه جوادیه بسیار مناسب می باشد. تمامی تعرفه ها وهزینه های جا به جایی اثاثیه منزل و کالا  زیر نظر قیمت اتحادیه ارائه می دهد  و بی شک قیمت قیمت باربری بارکوب در جوادیه مناسب ترین قیمت می باشد. شرکت بارکوب شما را در تمام طول اسباب کشی منزل در جوادیه و حمل بار همراهی و یاری میکند تا یک اسباب کشی آسان و ایمن را برای شما به ارمغان بیاورد و شما یک روز بی دغدغه داشته باشید. شرکت بارکوب همه روزه در تلاش است تا بتوانیم بهترین عملکرد را به مشتریان خود اختصاص بدهد.

لیست تعرفه باربری بارکوبهزینه باربری و اتوبار 1401
هزینه اجاره خاور برای باربری از 800.000 تومان
هزینه اجاره وانت و نیسان برای باربریاز 200.000 تومان
هزینه کارگر باربریاز 150.000 تومان

جابجایی وسیله‌های سنگین و خارج از عرف، اضافه کار و فاصله از مبدا در تعیین هزینه کل باربری تاثیرگذارند.

فهرست موارد اضافی باربری و حمل بار بارکوبهزینه‌های اضافی حمل بار و اتوبار 1401
هزینه اجاره خاور برای یک ساعت اضافهاز 260.000 تومان
هزینه اجاره وانت برای یک ساعت اضافهاز 100.000 تومان
هزینه اجاره نیسان برای یک ساعت اضافه از 125.000 تومان
دستمرد کارگر برای یک ساعت اضافهاز 80.000 تومان

لیست باربری های جوادیه

لیست باربری های جوادیه برای حمل اثاثیه منزل و باربری در منطقه جوادیه در زیر نام برده شده است. اگر به ماشین سبک مثل وانت یا کامیونت خاور یا ایسوزو برای ارسال بار و اثاثیه از جوادیه به تمام نقاط ایران نیاز دارید از لیست زیر استفاده کنید. باربری بارکوب انتخابی مناسب برای یک اسباب کشی امن و راحت می باشد، لیست باربری های جوادیه با توجه به کیفیت خدمات وقیمت مناسبی که به مشتریان خود ارائه می دهد، همواره سعی بر این داشته که انتخاب عالی برای مشتریان خود باشد. و خدمات زیادی برای یک اسباب کشی ایده آل ارائه می دهد.

نام باربریشماره تماسآدرس
بارکوب44449136جوادیه، خیابان بیست متری جوادیه، خیابان نوری، خیابان دارابی
اتوبار فلاحدر حال به روز رسانیخیابان ابوذر غربی خ عاشری
سلسبیل باردر حال به روز رسانی نواب صفوی ، خیابان کمیل
ظریف بار در حال به روز رسانیتهران_حکیمیه
اطلس بار در حال به روز رسانیتهران _ موحد دانش
منیریه باردر حال به روز رسانیامیریه خیابان  بشیری خیابان شیخ بهائی
آنی باردر حال به روز رسانیخیابان هلال احمر خیابان مرادی
جابه جا بار در حال به روز رسانیتهران _ اشرفی اصفهانی
باربری اصفهان باردر حال به روز رسانی دروازه غار –  خیابان خیام جنوبی
نصر باردر حال به روز رسانیسی متری جی ، خیابان زمانی ، خیابان بختیاری

خدمات باربری جوادیه

باربری تهران در منطقه جوادیه در وهله ی اول آرامش لازم را برای شما هنگام حمل و نقل فراهم آورد. ما از صفر تا صدجابه جایی و حمل و نقل در کنار شما هستیم. وظایف یک شرکت معتبر هنگام حمل و نقل و جابه جایی از این قرار است:

  • تهیه وسایل مورد نیاز برای اسباب کشی
  • حمل اصولی اثاثیه و وسایل
  • بسته بندی وسایل به اصولی ترین روش
  • بیمه وسایل
  • استفاده از کارگران مجرب و ورزیده
  • تعهد به مشتریان و اولویت قرار دادن رضایت آن ها در صدر کار

نیسان بارجوادیه

ارسال خودرو مخصوص باربری نیسان بار مسقف و روباز متناسب با نیاز مشتری، از دیگر خدمات باربری بارکوب میباشد. نیسان بارجوادیه با ارائه خدمات شبانه روزی در زمینه بسته بندی و حمل و نقل اثاثیه منازل، توسط کادر مجرب و حرفه ای در خدمت همشهریان عزیز در جوادیه است یکی از نکات مهم در استفاده از ماشین‌های باری اعتبار شرکت آنهاست. یک شرکت معتبر نیسان‌هایی ارائه می‌دهد که از نظر فنی کاملا سالم هستند. همچنین با رانندگان و کارگران باربری حرفه‌ای برای حمل بارها استفاده می‌کند. برای بارهای مختلف بیمه‌نامه تهیه می‌کند و به طور کلی خدمات مختلفی به شما ارائه می‌دهد.

جوادیه

جوادیه یکی از محله‌­های قدیمی تهران محسوب می­‌شود. این محله در جنوب تهران و در منطقه 16 تهران قرار گرفته است. قدمت این محله حداقل به 70 سال پیش برمی­‌گردد. در گذشته لوطی‌­های این محل در همه جای تهران آوازه‌­ای برای خود داشتند. این محله در جنوب غربی میدان راه آهن قرار دارد و خط غربی راه آهن از شمال آن می‌­گذرد. خط راه آهن که به دست انگلیسی‌­ها در این منطقه ساخته شده است هنوز نیز فعال است.محله جوادیه در منطقه 16 تهران است. محله جوادیه از شمال با خیابان شوش ، خیابان زریبافان ، از شرق با خیابان رجایی ، از جنوب با بزرگراه بعثت ، بزرگراه تندگویان و بزرگراه یارجانی و از غرب با بزرگراه یارجانی محدود شده است. محله جوادیه با محله های نازی آباد ، محله خانی آباد ، محله عبدل آباد ، محله مقدم ، محله بلور سازی ، محله مختاری و محله خانی آباد مجاورت دارد.جوادیه یکی از نزدیکترین محلات تهران به بافت قدیمی شهر تهران است. بین جوادیه و بافت قدیمی تهران تنها محله مولوی و محله خانی آباد قرار دارد. این نزدیکی باعث شد تا روند شکل گیری محله جوادیه و ورود جوادیه به شهر تهران نیز به همین تناسب زودتر از بسیاری از محلات تهران آغاز شود.جوادیه در گذشته جزو حریم تهران بود. نزدیکترین دروازه های تهران به جوادیه دروازه شوش و دروازه خانی آباد ، دروازه غار و دروازه گمرک بودند. این دروازه ها تهران را از حریم آن جدا می کردند و جوادیه یکی از نزدیکترین مناطق به حریم تهران قدیم بود. جوادیه به دلیل قرار گرفتن در حریم تهران قدیم ، دارای اراضی مستعد کشاورزی بود که غلات و آذوقه ساکنین شهر تهران را تامین می کرد. اگر قصد باربری در منطقه 16 تهران را دارید بارکوب تمام خدمات مورد نیاز شما را با کمترین هزینه ارائه می دهد. ( منبع )

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


دیدگاهی ثبت نشده است

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود