Skip to main content

اسباب کشی جوادیه تهران ⭐️44449136 قیمت بسته بندی و حمل اثاثیه منزل جوادیه

اسباب کشی تخصصی در جوادیه

اسباب کشی تخصصی در جوادیه با سال ها تجربه در زمینه بسته بندی وبارگیری و تخلیه بار و چگونگی اینکه راحت تر بتوان اسباب کشی را انجام داد داشته است اگر میخواهید خیلی سریع تمام اثاثیه شما جابجا شود و یک نفس راحت بکشید و دیگر هول هیچ کاری را نداشته باشید از تهیه کارتن اسباب کشی تا چیدمان اثاثیه را بارکوب برای شما انجام میدهد.در ارتباط با چیدمان اثاثیه و بسته بندی و اینکه از کجا بسته بندی را شروع کنیم و یا چه کارتنی بدرد میخورد همه این اطلاعات را در این سایت براحتی بدست می آورید مطمئن باشید بعد از خواندن مطالب این سایت دیگر هیچ موقع برای اثاث کشی استرس پیدا نمی کنید

هزینه حمل و نقل اثاثیه درجوادیه

شاید برایتان سوال باشد هزینه حمل و نقل اثاثیه درجوادیه چطور محاسبه میشود؟؟

برای تعیین قیمت این سرویس عوامل مختلفی دخیل اند از جمله این معیار ها می‌توان ب موارد زیر اشاره کرد

1_ تعدادی نیروی انسانی مورد نیاز برای حمل و نقل اثاثیه

2_مدت زمان فعالیت کارگران

فاصله بین مبدا و مقصد ‌و نوع وسیله حمل اثاثیه

خاور 3 ساعتسه ساعت880.000
هر ساعت اضافه خاوریک ساعت290.000
کارگر 3 ساعتسه ساعت150.000
هر ساعت اضافه کارگریک ساعت50.000
«یخچال ۱۲ فوت و ۱۲ فوت به بالا»برای هر طبقه30.000
«حمل میز ناهارخوری ۸ نفر به بالا»برای هر طبقه30.000
«کمد و بوفه ارتفاع ۱.۶ متر به بالا»برای هر طبقه30.000
«جابجایی کاناپه و مبل سه نفره»برای هر طبقه30.000
«جابجایی تاج تخت دو نفره»برای هر طبقه30.000
جابجایی لباسشوییبرای هر طبقهرایگان
جابجایی ظرفشوییبرای هر طبقهرایگان
جابجایی گازبرای هر طبقهرایگان
سایر وسایلبرای هر طبقهرایگان
جابجایی یخچال سایدبرای هر طبقه40.000
جابجایی تردمیلبرای هر طبقه60.000
جابجایی دوچرخه ثابتبرای هر طبقه30.000
جابجایی پیانوبرای هر طبقه60.000
جابجایی گاوصندوق (هر صد کیلو)برای هر طبقه60.000
باز و بسته کردن درِ ساید ۲ درببرای هر دستگاه120.000
باز و بسته کردن درِ ساید ۴ درببرای هر دستگاه180.000
باز و بست پردهدر مبدا و مقصد60.000
باز و بست کردن لوستردر مبدا و مقصد60.000
باز و بست تختدر مبدا و مقصد60.000
باز و وصل ظرفشویی و لباسشوییدر مبدا و مقصد60.000
پیاده روی اضافهبرای هر متر3.000

لیست باربری ها در جوادیه

لیست باربری ها در جوادیه با پوشش سراسری همراه با کادری مجرب ،خوش اخلاق ،دلسوز،جوان و ماهر

جابجایی یخچال ساید ،گاوصندوق و پیانو در جوادیه

سرویس دهی تضمینی به تمام نقاط کشور

حمل بار و اثاثیه منزل با کمترین ضربه

جابجایی میز و مبلمان اداری

جابجایی تجهیزات اداری

مجهز به ضربه گیر

نام باربریشماره تماسآدرس
بارکوب44449136جوادیه، خیابان بیست متری جوادیه، خیابان نوری، خیابان دارابی
ظریف بار در حال به روز رسانیتهران_حکیمیه
اطلس بار در حال به روز رسانیتهران _ موحد دانش
جابه جا بار در حال به روز رسانیتهران _ اشرفی اصفهانی
ولنجکدر حال به روز رسانیولنجک ، بلوار دانشجو ، خیابان گلستان

بسته بندی اثاثیه منزل در جوادیه

از خدمات شرکت های حمل و نقل و باربری در تهران مانند شرکت های بارکوب می توان به بسته بندی اثاثیه منزل در جوادیه، جابه جایی با وسایل نقلیه استاندارد و … اشاره کرد.یا به زبان ساده تر میتوان گفت شرکت های حمل اثاثیه کل فرایند حمل و نقل شما را از صفر تا صد بارعایت تمامی نکات ایمنی انجام میدهند. شرکت های حمل و نقل موظف هستند که بیمه نامه معتبر ارائه کنند و این یکی از دیگر خدمات شرکت های باربری می باشد. حمل اثاثیه منزل در جوادیه به شکل اصولی، و رعایت نکات ایمنی با حداقل میزان خسارت و آسیب وارد شده به وسایل در فرآیند حمل و نقل، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بوده و یکی از مهمترین دغدغه های جابه جایی و حمل و نقل به شمار می آید.

کارتن اسباب کشی در جوادیه

اثاث کشی منزل یا اداره از جمله اموری است که بسیاری از صاحبان بار را از مدت‌ها قبل نگران می‌کند. اما این را بدانید که اگر یک شرکت باربری مورد اطمینان را به عنوان شرکت ارائه دهنده خدمات انتخاب کنید و در طی بسته بندی از لوازم بسته بندی استاندارد استفاده نمایید، دردسرهای اسباب کشی نزدیک به صفر کاهش می‌یابد.استفاده از کارتن اسباب کشی در جوادیه یکی از شروط ایمنی اثاث کشی است. اگر می‌خواهید این مرحله از زندگی شما بدون مشکل پیش رود بدون شک به دنبال خرید کارتن اسباب کشی نیز می‌باشید. سایت و فروشگاه‌های مختلفی در زمینه فروش کارتن اسباب کشی در حال فعالیت هستند و این کارتن‌ها در انواع و در قیمت‌های مختلفی عرضه می‌شوند.یافتن مرکز خرید کارتن اسباب کشی کار راحتی نیست؛ چرا که در صورت عدم اعتماد به مرکز خرید و فروشگاه لوازم بسته بندی، خرید کارتن اسباب کشی عملاً غیرممکن می‌شود.

  • با خرید کارتن اسباب کشی استاندارد اثاثیه با نظم بهتری منتقل می‌شوند.
  • سرعت در  جابجایی اثاثیه به دلیل استفاده از کارتن اسباب کشی استاندارد مساوی است با کاهش هزینه‌های کارگر و باربری!
  • کارتن اسباب کشی استاندارد از آشفتگی‌های بعد از اسباب کشی و چیدمان اثاثیه منزل می‌کاهد.
  • بسته بندی با کارتن‌های غیراستاندارد، به وسایل حساس در طی حمل و نقل آسیب‌های جدی وارد می‌سازد.
  • بسته بندی با کارتن‌های اسباب کشی استاندارد، با نظم بهتری پیش خواهد رفت.
  • کارتن مخصوص اسباب کشی برای اسباب کشی طراحی شده و وسیله را در مقابل ضربات و رطوبت و حرارت تا حد زیادی مقاوم می‌سازد.

کارتن‌های اسباب کشی فاقد آلودگی هستند و می‌توانید وسایل بهداشتی را درون آن قرار دهید

ماشین باربری و حمل باردر جوادیه

ماشین باربری و حمل باردر جوادیه با استفاده از خاور های مسقف و یا حتی بدون سقف میتواند مشکلات و آسیب ها به وسایل منزل شما را به شدت کاهش دهد و به دلیل داشتن فضای کافی شما میتوانید تقریبا تمامی وسابل منزل خود را در آن جای دهید.همچنین شما میتوانید با استفاده از ضربه گیر ها از آسیب دیدن وسایل خانه به شدت جلوگیری کنید همچنین کارگران آموزش دیده و ماهری شرکت بارکوب به همراه خاور برای شما ارسال خواهند شد با سرعت عمل بالای خود اسباب کشی منزل شما را در کمترین زمان انجام میدهند.زمانی که قصد دارید به یک خانه جدید اسباب کشی کنید، وانت نیسان یکی از بهترین اتوبار بارکوب در باربری محسوب می‌شود. براساس آمارهای شرکت بارکوب، این خودرو به دلیل مقرون به صرفه بودن بیشترین متقاضی برای حمل و نقل بار را دارد.این خودروی باربری دارای مزایای بسیار زیادی دارد از جمله این که در تمامی نقاط شهر در دسترس میباشد. آنها مناسب‌ترین خودرو در امر باربری شناخته می‌شوند.

کارگر اسباب کشی در جوادیه

کارگر اسباب کشی درجوادیه با مهارت در بسته‌بندی وسایل و آموز‌ش‌هایی که در این زمینه دیده‌ است، وسایل را بسته‌بندی و جابجا می‌کند، بدون اینکه خسارتی به وسایل آشپزخانه، اتاق‌ها، وسایل پذیرایی و غیره وارد شود. شرکت‌های حمل و نقل با استخدام بهترین کارگر اسباب کشی در جوادیه همراه شماست تا کار جابجایی وسایل شما را بدون اتلاف وقت و در کم‌ترین زمان و به صورت حرفه‌ایی انجام دهند.
همه ما نسبتا از اهمیت بسته‌بندی عالی آگاه هستیم. کارگر اسباب کشی درجوادیه با تسلط و آموزش‌هایی که برای بسته‌بندی وسایل دیده است، ایمنی بسته‌بندی کلیه وسایل را تضمین می‌کند.
کارگران باربری وسایل آشپزخانه را به صورت جداگانه بسته‌بندی می‌کنند و برای جلوگیری از شکستن وسایل حساس و شکستنی از پلاستیک‌های حباب دار و کارتن‌های با کیفیت استفاده می‌کنند. هر بسته به صورت منظم بسته‌بندی می‌شود. همچنین روی هر کدام از جعبه‌ها یادداشت یا برچسبی که نشان می‌دهد داخل جعبه چه چیزی قرار دارد، می‌زند تا زمان برای پیدا کردن وسیله‌ها کم‌تر شود.
شرکت‌های حمل و نقل از تجهیزات و کارتن‌های کاملا متفاوت و متناسب با وسایل برای بسته‌بندی استفاده می‌کنند. شرکت‌های حمل و نقل با استفاده از کارتن‌های مقوایی مستحکم، کاغذ‌های بسته‌بندی و نوار چسب کلیه کار بسته‌بندی وسایل را انجام می‌دهند. شرکت‌های اسباب کشی جوادیه به شما کمک می‌کند تا اسباب کشی بی دردسری داشته باشید، به آن‌ها اعتماد کنید تا یک اسباب کشی خوبی را تجربه کنید.

حمل بار درون شهری و برون شهری در جوادیه

حمل و جابه جایی بار به ویژه اثاث منزل، دفاتر و شرکت‌ها توسط شرکت‌های باربری در محدوده یک شهر بطوری که مبدا و مقصد هر دو در یک شهر باشند، تعریفی از باربری درون شهری است. .و باربری برون شهری جابه جای لوازم از یک شهر به شهر دیگر می باشد.حمل بار درون شهری و برون شهری در جوادیه بارکوب سال ها است که خدمات باربری درون شهری و برون شهری  را به همشهریان منطقه جوادیه ارائه می‌دهد. تیم حرفه‌ای و کاربلد بارکوب زیر نظر کارشناس فنی باربری وسایل را به شکلی اصولی و مطمئن بسته بندی و سپس حمل می‌کنند. جابه جایی وسایل سنگین، چیدمان وسایل، نصب لوازم بعد از حمل، ماشین‌های جدید و مختلف باربری، سرویس دهی 24 ساعته، تیم خوش برخورد و متعد و سابقه طولانی، از امتیازات باربری بارکوب محسوب می‌شوند.

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


دیدگاهی ثبت نشده است

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود