Skip to main content

باربری توانیر تهران ⭐️44449176 جدول قیمت ها | اتوبار در توانیر تهران

از خدمات اتوبار بارکوب در منطقه مرکز تهران، حمل اثاثیه منزل توانیر، باربری توانیر و حمل بار در توانیر می باشد. اگر در محدوده محله توانیر تهران، خیابان عباس پور و بزرگراه همت، خیابان ولیعصر، خیابان اسد آبادی، محله‌ ‌ونک، گاندی، یوسف آباد، آرژانتین و یا سایر خیابان های اطراف توانیر هستید و قصد جابجایی بار دارید، میتوانید از همه روزه از ساعت 8 صبح الی 8 شب با کارشناسان بارکوب در تماس باشید.

برای اطلاع از شرایط حمل بار و اثاث کشی در محدوده محله توانیر تهران و اتوبار در منطقه 6 تهران می توانید با شماره تلفن زیر تماس بگیرید تا از مشاوره رایگان کارشناسان بارکوب در تهران بهره مند شوید.

شماره تماس باربری توانیر تهران

حمل بار در محله توانیر تهران از خدمات باربری تهران و جزء سرویس های باربری منطقه 6 تهران بارکوب (باربری مرکز تهران) می باشد.

تعرفه باربری توانیر تهران

پرداخت هزینه های باربری و محاسبات قیمت تمام شده اسباب کشی بر اساس فاکتور های مختلفی انجام می شود. یکی از این فاکتور ها ارتفاع ساختمان های مبدا و مقصد می باشد که نقش زیادی در تعیین قیمت نهایی اثاث کشی خواهند داشت. فرد درخواست کننده خدمات باربری می ‌تواند تعداد افرادی که کار حمل و نقل را انجام می دهند را انتخاب کند و به ازای هر یک نفر هزینه ای را بپردازد. نوع چینش وسیله ها و بسته بندی آن ها در مبدا و مقصد می تواند در قیمت باربری اثر گذار باشد. میزان فاصله بین ابتدا تا انتهای مسیر در مقدار هزینه پرداختی تاثیر دارد. با توجه به مدل ماشینی که مشتری انتخاب می کند مبلغ در نظر گرفته شده نیز تغییر می کند.

 هزینه باربری توانیر

 لیست تعرفه باربری توانیر هزینه باربری توانیر در سال جدید
هزینه اجاره خاوراز 800 الی 900 هزار تومان
هزینه اجاره وانت و نیسان برای باربری توانیراز 400 هزار تومان
هزینه کارگراز 200 هزار تومان

 

فهرست موارد اضافی باربری و حمل بار توانیر هزینه های اضافی حمل بار و اتوبار سال جدید
هزینه اجاره خاور برای یک ساعت اضافهاز 260 هزار تومان
هزینه اجاره وانت برای یک ساعت اضافهاز 100 هزار تومان
هزینه اجاره نیسان برای یک ساعت اضافهاز 125 هزار تومان
دستمزد کارگران برای یک ساعت اضافهاز 80 هزار تومان

هزینه باربری توانیر

لیست باربری های توانیر

شرکت باربری بارکوب واقع در منطقه توانیر تهران آماده ارائه انواع خدمت رسانی در جهت حمل و نقل بار های اداری و اثاثیه منزل و وسایل دیگر می باشد. این شرکت با داشتن مسئولیت پذیری بالا و انجام فعالیت تحت نظارت اتحادیه باربری می ‌تواند تضمین سلامت وسایل شما را از مبدا تا مقصد داشته باشد. نحوه صحیح عملیات حمل و نقل وسیله توسط این شرکت نشأت گرفته از آموزش هایی است که باربری در اختیار نیروی انسانی خود قرار داده است. ماشین هایی که توسط این مجموعه به کار گرفته شده اند از بهترین مدل های کامیون و کامیونت و نیسان می باشند که قدرت بالایی در حمل و نقل بار داشته و به صورت ایمن  تجهیز شده‌اند.

 

لیست اتوبار های توانیر تهران

باربری بارکوب02144449176خیابان عباس پور
 توانیر بار09192029136خیابان اسد آبادی
حمل بار تهران 02144449136محله‌ ‌ونک
اتوبار بارکوب09191509176تهران، خیابان توانیر
اتوبار جهان آراتماس بگیریدیوسف آباد، بزرگراه کردستان
اتوباریوسف آبادتماس بگیریدوالفجر، بزرگراه همت – خیابان شیراز
نوبارتماس بگیریدونک – خیابان  فوزی
اتوبار فاطمیتماس بگیریدبزرگراه کردستان، خیابان ۲۷
نوبارتماس بگیریدونک – خیابان شهیدان  فوزی
اتوبار شیخ بهائیتماس بگیریدآرارات – شیخ بهایی واقع در خ ونک
اتوبار کردستانتماس بگیریدخ اسد آبادی خ جهان آرا

 

اتوبار در توانیر

شرکت بارکوب که تمام عملیات حمل و نقل را به صورت اصولی و قانونی انجام می دهد توانسته است در طی سال های فعالیت خود شعبه های زیادی را تاسیس کند که از آن جمله می ‌توان به شرکت بارکوب واقع در منطقه توانیر تهران اشاره نمود. این شرکت از اعتبار مناسبی در میان مشتریان برخوردار است و توانسته سابقه درخشان را در کارنامه موفقیت آمیز خود درج نماید. ساکنین منطقه توانیر تهران که به باربری بارکوب مراجعه کرده ‌اند تجربه حمل و نقل وسایل و اثاثیه بدون دردسر را با این شرکت در ذهن دارند.

 

باربری محدوده توانیر

باربری بارکوب در منطقه توانیر تهران همیشه پذیرای حجم زیادی از مشتریان بوده است. این اعتماد سازی در میان مردم نتیجه انجام صحیح عملیات حمل و نقل وسایل توسط این شرکت می باشد. افرادی که در منطقه توانیر به دنبال بهترین شرکت باربری می گردند می توانند  از طریق برقراری ارتباط با شرکت بارکوب اطمینان لازم را برای جابجایی وسایل شان داشته باشند و اسباب کشی خود را در اسرع وقت انجام دهند.

نیسان بار توانیر

استفاده از وانت نیسان یکی از روش های رایج برای حمل و نقل بار می باشد که شرکت باربری بارکوب واقع در منطقه توانیر تهران با به کارگیری این ماشین ها توانسته است انتظارات بسیاری از مشتریان خود را برآورده سازد. خیلی وقت ها برای خرید مبلمان و یخچال نیازمند استفاده از وانت می باشیم اما یافتن راننده مطمئن که در قبال حمل و نقل این وسایل مسئولیت پذیری داشته باشد کار دشواری است. باربری بارکوب با استفاده از وانت های نیسان می ‌تواند اثاثیه شما را در مطمئن ترین حالت ممکن به مقصد برساند. استفاده از وانت نیسان شرکت بارکوب برای حمل و نقل انواع بار صنعتی و اداری میسر است و افراد متقاضی می توانند در هنگام تماس با شرکت نسبت به انتخاب وانت نیسان اقدام نمایند. انجام خدمت رسانی توسط این شرکت در تمام روز ها و تمام ساعات شبانه روز باعث شده است تا  تعداد مشتریان وفادار این مجموعه روز به روز در حال افزایش باشند.

 

محله توانیر تهران کجاست؟

محله توانیر در استان تهران و در محدوده‌ی مرکزی شهر تهران واقع شده است. این محله در منطقه ۶ شهر تهران قرار گرفته است و از شمال با خیابان عباس پور و بزرگراه همت، از جنوب با خیابان ولیعصر و از غرب با خیابان اسدآبادی و خیابان اسد آبادی محدود شده است و با محله‌های ‌ونک، گاندی، یوسف آباد، آرژانتین مجاورت دارد. (+)

سفارش باربری توانیر تهران

انجام عملیات باربری و پاسخگویی به مشتریان در تمام روزهای هفته و ساعات شبانه روز انجام پذیر است و شما می توانید با استفاده از شماره تلفن های این شرکت با مشاوران ما در تماس باشید.

شماره تماس باربری توانیر تهران

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


دیدگاهی ثبت نشده است

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود