Skip to main content

باربری بلوار کشاورز تهران ⭐️44449176 جدول قیمت ها | اتوبار در بلوار کشاورز تهران

اگر در محدوده مرکز و غرب تهران هستید و قصد جابجایی و حمل بار در بلوار کشاورز و یا اسباب کشی در بلوار کشاورز دارید میتوانید همه روزه از ساعت 8 صبح الی 8 شب با پشتیبانی بارکوب تماس بگیرید. اتوبار بارکوب در منطقه غرب تهران، بلوار کشاورز و خیابان کارگر شمالی، خیابان ولیعصر، خیابان دکتر فاطمی، خیابان شهید گمنام، میدان جهاد و یا سایر خیابان های اطراف محله بلوار کشاورز خدمات باربری و حمل اثاثیه منزل ارائه میکند. شما میتوانید از همه روزه از ساعت 8 صبح الی 8 شب با کارشناسان بارکوب در تماس باشید.

شماره تماس باربری بلوار کشاورز تهران

اتوبار در محله بلوار کشاورز  تهران از خدمات باربری تهران و جزء سرویس های باربری منطقه 6 تهران بارکوب (باربری مرکز تهران) می باشد.

قیمت باربری بلوار کشاورز

یکی از عوامل موثر در قیمت باربری تعداد وسایل و بزرگی و کوچکی آن ها ست. مسلماً  قیمت اسباب کشی برای یک خانه بزرگ که پر از وسایل سنگین می باشد بالاتر از یک اداره کوچک با وسایل اداری جزئی است. ساختمان های کم ارتفاع که نیروی زیادی از افراد نمی گیرند شامل هزینه های کمتر برای حمل و نقل بار می شوند اما ساختمان های طویل که امکان استفاده از آسانسور را ندارند به ازای هر طبقه مشمول پرداخت هزینه باربری  می گردند. تعداد کارگر هایی که برای انجام خدمات فراخوانی می شوند در تعیین هزینه نهایی حمل و نقل اثر گذار هستند و مشتری موظف است به ازای هر کارگر مبلغی را بپردازد.

 

هزینه باربری بلوار کشاورز

 لیست تعرفه باربری بلوار کشاورزهزینه باربری بلوار کشاورز در سال جدید
هزینه اجاره خاوراز 800 الی 900 هزار تومان
هزینه اجاره وانت و نیسان برای باربری بلوار کشاورزاز 400 هزار تومان
هزینه کارگراز 200 هزار تومان

 

فهرست موارد اضافی باربری و حمل بار بلوار کشاورزهزینه های اضافی حمل بار و اتوبار سال جدید
هزینه اجاره خاور برای یک ساعت اضافهاز 260 هزار تومان
هزینه اجاره وانت برای یک ساعت اضافهاز 100 هزار تومان
هزینه اجاره نیسان برای یک ساعت اضافهاز 125 هزار تومان
دستمزد کارگران برای یک ساعت اضافهاز 80 هزار تومان

لیست باربری های بلوار کشاورز

یکی از محله های تهران که شرکت بارکوب اقدام به تاسیس شعبه در آنجا نموده است منطقه بلوار کشاورز می باشد. ساکنان این منطقه در هنگام نیاز به جابجایی وسایل اداری و اثاثیه منزلشان با این شرکت تماس می گیرند. وجود اطمینان در میان مشتریان بارکوب به دلیل ارائه خدمات با کیفیت و بدون نقص این شرکت می باشد. باربری بارکوب به دلیل داشتن سابقه بالا در انجام کلیه خدمات باربری و به کارگیری کارکنان با تجربه و آموزش دیده توانسته است رضایت مشتریان را جلب نماید. این شرکت ماشین هایی را به خدمت می گیرد که از لحاظ فنی در بالا ترین کیفیت قرار دارند و برای انتقال بدون نقص اسباب و اثاثیه تجهیز شده اند.

بارکوب02144449136میدان جهاد
کشاورز بار09191509176خیابان کارگر شمالی
باربری بلوار کشاورز02144449176خیابان ولیعصر، خیابان دکتر فاطمی
اتوبار بارکوب09192029136خیابان شهید گمنام
فاطمی بارتماس بگیریدخیابان کارگر شمالی، خیابان همدان
شقایق بارتماس بگیریدبلوار کشاورز، کارگر شمالی، خیابان احسنی

اتوبار در بلوار کشاورز

بهترین باربری درون شهری و برون شهری در منطقه بلوار کشاورز تهران واقع شده است. شرکت بارکوب دارای سابقه پر افتخاری در زمینه حمل و نقل کالا به روش حرفه ای می باشد. این شرکت که دارای شعبه های متعددی در سطح شهر تهران است با بکارگیری تجهیزات پیشرفته برای بسته بندی وسایل می ‌تواند جابجایی بار را با حداکثر اطمینان و امنیت انجام دهد. افرادی که به این باربری مراجعه می کنند و از خدمات آن بهره می جویند می توانند تمامی صفر تا صد اسباب کشی را به این مجموعه بسپارند.

باربری محدوده بلوار کشاورز

مجموعه باربری بارکوب در محدوده بلوار کشاورز تهران تمام فعالیت های حمل و نقل انواع بار را برای منازل و اداره جات و کارگاه ها و دیگر صنایع انجام می دهد. افراد سفارش دهنده می توانند با آسودگی خیال تمام وسایل خود را به این شرکت بسپارند و از بابت حمل و نقل آنها هیچ نگرانی نداشته باشند و اساسی خود را به صورت سالم در مقصد تحویل بگیرند.

نیسان بار بلوار کشاورز

یکی از دغدغه هایی که در هنگام نیاز به دریافت خدمات حمل و نقل با آن روبرو می شویم انتخاب نوع ماشین باربری می باشد. امروزه شرکت های باربری اقدام به استفاده از انواع ماشین های کوچک و بزرگ نموده اند که هر کدام از آن ها برای منتقل کردن حجم های گوناگون بار مورد استفاده قرار می گیرند. شرکت بارکوب واقع در منطقه بلوار کشاورز تهران با استفاده از ماشین های وانت نیسان می تواند به راحتی انواع مبلمان ۷ نفره را به نقاط مختلف منتقل نموده و چیدمان آن ها را در داخل بار وانت به بهترین شکل ممکن انجام دهد. انجام جابجایی های مربوط به بشکه های صنعتی و ورق های آلومینیومی یا وسایلی از قبیل تردمیل و آکواریوم توسط ماشین های وانت نیسان موجود در این مجموعه انجام پذیر است. سرعت حمل و نقل وسایل با استفاده از وانت نیسان بیشتر از کامیون می باشد و هزینه کرایه آن نیز کمتر است.

 

بلوار کشاورز کجاست؟

محله کشاورز در استان تهران و در محدوده‌ی مرکزی شهر تهران واقع شده است. این محله در منطقه ۶ شهر تهران قرار گرفته است و از شمال با خیابان ولیعصر، خیابان دکتر فاطمی، خیابان شهید گمنام و میدان جهاد، از شرق با میدان ولیعصر، از جنوب با بلوار کشاورز و خیابان شانزدهم آذر و از غرب با خیابان کارگر شمالی محدود شده است و با محله‌های ‌یوسف آباد، نصرت، شریعتی، دانشگاه تهران، فاطمی، بهجت آباد، جهاد مجاورت دارد.

 

سفارش باربری بلوار کشاورز تهران

برای انجام اسباب کشی و عملیات حمل و نقل بار می‌ توانید در همه روز های هفته و ایام تعطیل و تمام ساعات شبانه روز با مجموعه باربری بارکوب واقع در بلوار کشاورز تماس حاصل فرمایید و با همکاران ما در ارتباط باشید.

شماره تماس باربری بلوار کشاورز تهران

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


دیدگاهی ثبت نشده است

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود