Skip to main content

باربری انقلاب تهران ⭐️44449136 جدول قیمت ها | اتوبار انقلاب تهران

باربری انقلاب | اتوبار انقلاب

باربری انقلاب، اتوبار انقلاب با کادر مجرب از خدمات باربری مرکز تهران می باشد. باربری میدان انقلاب، با ارائه خدمات در سریع ترین زمان ممکن همواره مفتخر به ارائه خدمات نوین به ساکنین و اهالی منطقه انقلاب می باشد. رضایت مشتریان در خدمات اسباب کشی منزل دفترکار، ادارات و شرکتها هدف نهایی باربری در انقلاب می باشد.باربری بارکوب با دقت فراوان حمل و نقل و اسباب کشی منزل در انقلاب را انجام می دهد. ارائه خدمات همه روزه و شبانه روزی در اسراع وقت از خدمات اتوبار در تهران می باشد. استفاده از کادر مجرب، کار را به صورت ۱۰۰% تضمین، همراه با مدرن ترین روش بسته بندی با اکیب ورزیده را به ما بسپارید و آسوده خاطر جابه جاشوید.

قیمت باربری انقلاب

قیمت باربری انقلاب و نرخ حمل بار در محدوده خیابان انقلاب  و مناطق اطراف برای انواع ماشین باربری برای سال ۱۴۰۱در جدول زیر آمده است.از آنجا که هزینه خدمات این شرکت متناسب با کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان است، و طبق قیمت باربری تهران می باشد.

لیست تعرفه باربری بارکوبهزینه باربری و اتوبار 1401
هزینه اجاره خاور برای باربری از 800.000 تومان
هزینه اجاره وانت و نیسان برای باربریاز 200.000 تومان
هزینه کارگر باربریاز 150.000 تومان
فهرست موارد اضافی باربری و حمل بار بارکوبهزینه‌های اضافی حمل بار و اتوبار 1401
هزینه اجاره خاور برای یک ساعت اضافهاز 260.000 تومان
هزینه اجاره وانت برای یک ساعت اضافهاز 100.000 تومان
هزینه اجاره نیسان برای یک ساعت اضافه از 125.000 تومان
دستمرد کارگر برای یک ساعت اضافهاز 80.000 تومان

لیست باربری های انقلاب

شرکت حمل بار و باربری بارکوب در انقلاب اطلاعات تماس، شماره تلفن باربری و آدرس جهت استعلام قیمت حمل بار را در جدول زیر درج کرده است. میتوانید در لیست باربری های انقلاب شرکت های معتبر حمل بار را مشاهده کنید. شرکت های متعبر باربری در بارکوب که در لیست زیر ارائه شده است تماس بگیرید. ما این لیست را هر چند وقت یکبار بروز رسانی می کنیم.

نام باربریشماره تماسآدرس
بارکوب44449136میدان انقلاب، خیابان قدس، خیابان بزرگمهر غربی، پلاک 32
ظریف بار در حال به روز رسانیتهران_حکیمیه
اطلس بار در حال به روز رسانیتهران _ موحد دانش
جابه جا بار در حال به روز رسانیتهران _ اشرفی اصفهانی
ولنجکدر حال به روز رسانیولنجک ، بلوار دانشجو ، خیابان گلستان
اتوبار انقلاب در حال به روز رسانینواب جنوب به شمال نبش کوچه قطب
باستان بار در حال به روز رسانیجمهوری، اسکندری
اتوبار اسکندری در حال به روز رسانیتوحید، خیابان اسکندری، بین شباهنگ و فرصت شیرازی
اتوبار کارگر در حال به روز رسانیانقلاب، خیابان جمالزاده جنوبی، خیابان آزادی
اتوبار آذربایجان در حال به روز رسانیجمهوری ، خیابان ارومیه
وانت بار رضا در حال به روز رسانیجمهوری – خیابان جمهوری اسلامی – خیابان فلسطین
اتوبار آهوان در حال به روز رسانیجمهوری – خیابان ولی عصر – خیابان جمهوری
اتوبار اعتماد در حال به روز رسانیانقلاب – خیابان ابوریحان

 

خدمات باربری انقلاب

خدمات باربری انقلاب به صورت شبانه روزی در انقلاب به صورت تخصصی آماده ارائه خدمات در زمینه های حمل اثاثیه منزل، باربری تهران به شهرستان می باشد .کلیه خدمات حمل بار و اثاثیه را برای شما انجام خواهیم داد. از ابتدای شروع حمل بار، با مشاوره در زمینه انتخاب روش ارسال بار، هزینه حمل بار، بسته بندی اصولی بارها با شما خواهیم بود تا زمانیکه بار شما در مقصد تحویلتان داده شود

خدمات باربری انقلاب بارکوب  عبارت است از:

زمانبندی دقیق
بسته بندی لوازم حساس و قیمتی به صورت ویژه
اعزام نیروی ورزیده و ماهر
ارسال خودروی مجهز با کلیه امکانات و راننده مجرب و حرفه ای
بسته بندی اثاثیه منزل با متد روز دنیا
مشاوره امور باربری به صورت شبانه روزی
باربری بین شهری از انقلاب به سایر نقاط کشور
رعایت حقوق مشتریان برای جلب رضایت و اعتماد آنها

نیسان بار انقلاب

حمل انواع اثاث منزل و اداری با نیسان بصورت همه روزه و ۲۴ ساعته در سریعترین زمان ممکن برای شما عزیزان انجام می پذیرد. خدمات نیسان بار انقلاب همراه بارنامه و بیمه نامه معتبر می باشد. همچنین برای حمل اثاثیه فقط کافیست با کارشناسان ما در باربری بارکوب بصورت شبانه روزی تماس حاصل نمایید و از صفر تا صد خدمات ما بهرمند گردید. حمل بار و اثاث منزل تخصص ماست و با خیالی آسوده آن را به ما بسپارید.

انقلاب تهران کجاست؟

خیابان انقلاب تهران یکی از مشهورترین خیابان های تهران است. میدان انقلاب و خیابان انقلاب تهران کتابفروشی های بسیار زیادی را در خود جای داده است و یکی از مهمترین گذرهای فرهنگی تهران به شمار می رود. تاریخچه خیابان انقلاب سرشار از تصاویر رنگارنگ و حوادث مهم اجتماعی و فرهنگی برای تهران است. خیابان انقلاب، محله انقلاب و میدان انقلاب از کلمه هایی هستند که درباره این خیابان بسیار به کار می روند و هر کدام از این نام ها با دنیایی خاطره های تلخ و شیرین همراه هستند.ین محله را می‌توان یکی از شلوغترین محلات تهران معرفی کرد. علت این موضوع وجود دانشگاه‌های مختلف، بورس کتابفروشی و بورس وسایل مختلف و همچنین محل برخورد دو خط از ایستگاه مترو تهران و دو خط از اتوبوس شهر تهران است. محله انقلاب برای بسیاری از قدیمی‌های شهر تهران نوستالژیک است. میدان انقلاب اسلامی، میدان ۳۱ تیر یا میدان مجسمه، این میدان را با هر اسمی که صدا کنید فرقی نمی‌کند در هر صورت این میدان یکی از شاهرگ‌های اصلی تهران است که پر از قصه، خاطره است. محله انقلاب در مرکز شهر تهران و در منطقه ۱۱ شهرداری قرار دارد. محله انقلاب از شمال با محلات ولیعصر و وصال شیرازی، از غرب با محله حشمت الدوله، از جنوب با محله شیخ هادی و از شرق با محله فردوسی همسایه است. این محدوده از شمال به خیابان انقلاب اسلامی، از شرق به خیابان حافظ، از جنوب به خیابان جمهوری اسلامی و از غرب به خیابان کارگر محدود می‌شود. باربری منطقه 11 تهران با خدمات ویژه در محدوده میدان انقلاب آماده خدمت رسانی می باشد. ( منبع )

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


دیدگاهی ثبت نشده است

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود