Skip to main content

باربری شهر زیبا تهران ⭐️44449136 جدول قیمت ها | اتوبار شهر زیبا تهران

باربری شهرزیبا | اتوبار شهرزیبا

باربری شهر زیبا، اتوبار شهر زیبا، از خدمات بارکوب در محدوده غرب و شمال غرب تهران است . باربری شهر زیبا یکی از مناطقی است که شرکت باربری شهری بارکوب آن را پوشش می دهد . این شرکت باربری زیر نظر اتحادیه فعالیت می کند و یکی از با سابقه ترین و مطمئن ترین باربری های تهران می باشد که بهترین خدمات را ارائه می کند . باربری شهر زیبا از بسته بندی لوازم منزل تا چیدمان در محل مقصد در کنار شماست . باربری شهر زیبا یا شرکت باربری بارکوب سعی دارد در کنار بهترین خدمات بهترین قیمت باربری را نیز به شما ارائه بکند .

قیمت باربری شهرزیبا

قیمت باربری شهر زیبا پرسنل ما با مشاوره دهی صحیح می توانند بهترین پیشنهاد به صرفه در تمام هزینه های باربری در اختیار شما بدهد باربری ما سعی کرده تا بتواند قیمت ارزان ارائه دهد تا جلب رضایت مشتری را بدست آورد

لیست تعرفه باربری هزینه باربری و اتوبار 1401
هزینه اجاره خاور برای باربری از 800.000 تومان
هزینه اجاره وانت و نیسان برای باربریاز 200.000 تومان
هزینه کارگر باربریاز 150.000 تومان
فهرست موارد اضافی باربری و حمل بارهزینه‌های اضافی حمل بار و اتوبار 1401
هزینه اجاره خاور برای یک ساعت اضافهاز 260.000 تومان
هزینه اجاره وانت برای یک ساعت اضافهاز 100.000 تومان
هزینه اجاره نیسان برای یک ساعت اضافه از 125.000 تومان
دستمرد کارگر برای یک ساعت اضافهاز 80.000 تومان

لیست باربری های شهر زیبا

لیست باربری های شهر زیبا تمام مراحل کار در باربری بارکوب با دقت توسط تیم‌های حرفه‌ای انجام می‌شود ارسال بار از نارمک تهران به اقصی نقاط کشور با  خدمات تخصصی و مطمئن و همراه با ضمانت و بیمه نامه که با بالاترین کیفیت توسط افراد با تجربه انجام میشود.باربری بارکوب با بهره مندی از کادر قوی و حرفه ای، ارائه بهترین مشاوره ها در زمینه باربری، دارای انواع ماشین های سنگین و هم چنین منصفانه ترین قیمت های روز دنیا در خدمت شماست

نام باربریشماره تماسآدرس
بارکوب44449136آیت اله کاشانی، شهرزیبا، میدان کودک_ نبش کوچه نهال
ظریف بار در حال به روز رسانیتهران_حکیمیه
اطلس بار در حال به روز رسانیتهران _ موحد دانش
جابه جا بار در حال به روز رسانیتهران _ اشرفی اصفهانی

باربری محدوده شهرزیبا

باربری در شهر زیبا نواحی زیر را پوشش می دهد.

-1باربری کاشانی

2-باربری شهران

4-باربری پونک

5-باربری مرزداران

6-باربری ستارخان

7-باربری دهکده المپیک

8-باربری باغ فیض

اتوبار شهر زیبا

در این جا ما دلیل هایی که باید اتوبار شهر زیبا را انتخاب بکنید را برای شما می گوییم اتوبار شهر زیبا تهران ارائه کننده خدمات با کیفیت در حوزه : حمل بار ، بسته بندی لوازم منزل ، اسباب کشی ، حمل اثاثیه منزل و … است و این خدمات زیر را به شما مشتریان عزیز ارائه می کند :

اتوبار شهر زیبا دارای پرسنل و کارگران مجرب ، ورزیده و خوش اخلاق است
ماشین های حمل بار و حمل اثاثیه منزل اتوبار شهر زیبا همگی مجهز به تجهیزات روز دنیا می باشند .
بسته بندی تخصصی و حرفه ای هرگونه وسایل و کالاهای باارزش به صورتی که در حین حمل و نقل هیچ گونه خسارتی به بار های شما وارد نشود این مهم ترین ویژگی است که اتوبار شهر زیبا این اطمینان را به شما می دهد . پس خیالتان راحت باشد .
رانندگان باتجربه و آشنا به مناطق تهران و در صورت آشنا نبودن از نرم افزار مسیریابی استفاده می کنند .

محله شهرزیبا، محله دنج غرب تهران

شهرزیبا محله‌ای به نسبت قدیمی است که در آن می‌توان خانه‌های قدیمی متعددی را یافت. البته بافت کلی منطقه به سمت نوسازی پیش می‌رود. خیابان‌های نیلوفر، سرو، آلاله، کیهان و مرادی از جمله خیابان‌هایی در شهرزیبا هستند که روند نوسازی بیشتری دارند.در مجموع، شهرزیبا محله‌ای کوچک و بدون هیاهو است و بیشتر کوچه‌های آن بن‌بست و آرام هستند و پنجره خانه‌های شمالی، به سمت کوهستان البرز باز می‌شوند. اهالی این محله عموما کارمندان دولت و فرهنگیان و بازنشستگان دولت هستند که در آرامش و خلوتی، به دور از هیاهو، روزگار می‌گذرانند.شهرزیبا به دلیل نزدیکی به ورزشگاه آزادی، محل زندگی بسیاری از ورزشکاران به خصوص فوتبالیست‌ها هم بوده که می‌خواستند محل زندگی‌شان به محل تمرین و مسابقات نزدیک و به دور از ترافیک باشند.شهرزیبا در غرب تهران و در همسایگی دهکده المپیک و محله جنت‌آباد، با عمری بیش از پنجاه سال و وجود آپارتمان‌های آجری رنگ مجتمع مسکونی هزار دستگاه، خاطره میزبانی ایران از بازی‌های آسیایی سال ۱۹۷۴ میلادی را روایت می‌کند.شهرزیبا در مسیر نسیم خنک غرب تهران که به سمت شرق می‌وزد و رو به کوهپایه البرز، محله‌ای در منطقه پنج شهرداری تهران است.این محله امروز با دو بافت قدیمی‌ساز و بافت نوسازی که مدام در حال پیشروی است، یکی از محلات خوش آب و هوای غرب تهران با رده اقتصادی متوسط رو به بالا و بافت اجتماعی کارمندنشین است. اگر به دنبال زندگی درغرب تهران و محله‌ای آرام و دور از هیاهو هستید با نیک بوم در این نوشتار همراه باشید تا با ویژگی‌های محله شهرزیبا به‌عنوان گزینه مناسبی برای سکونت، آشنایی بیشتری پیدا کنید.محله شهرزیبا یکی از محلات نسبتا قدیمی شمال غرب تهران و در منطقه پنج شهرداری واقع شده است. شهرزیبا در مسیر بزرگراه شهید همت به سمت غرب و در جنوب بزرگراه همت قرار دارد.این محله از شرق به بزرگراه شهید باکری و از جنوب به بلوار آیت‌الله کاشانی و محله صادقیه و بزرگراه علامه جعفری و از غرب به شهرک اندیشه و دهکده المپیک متصل می شود. محله شهران و خیابان شاهین در همسایگی شهرزیبا قرار دارند.همان‌طور که در مشخصات جغرافیایی منطقه گفته شد، محله شهرزیبا از نظر دسترسی بزرگراهی، به بزرگراه همت که غرب و شرق تهران را به هم وصل می‌کند دسترسی دارد. بزرگراه شهید باکری به عنوان بزرگراهی که شمال و جنوب تهران را به هم نزدیک می‌کند هم در حوالی شهرزیبا واقع شده است.ضمن اینکه بزرگراه حکیم غرب، بلوار جوانمردان، بلوار آیت‌الله کاشانی و بزرگراه آبشناسان در محله شهران دسترسی بزرگراهی خوبی به این منطقه بخشیده‌اند و اهالی محله با داشتن خودروی شخصی به‌راحتی و به‌سرعت می‌توانند به نقاط مختلف شهر تهران تردد داشته باشند.محله شهرزیبا از نظر داشتن وسایل حمل و نقل عمومی، دارای خطوط اتوبوسرانی و پایانه تاکسیرانی است. اگرچه این محله ایستگاه مترو ندارد، ولی ساکنین شهرزیبا می‌توانند از طریق پایانه‌ تاکسیرانی که در میدان اصلی شهرزیبا، خیابان شهدای کن، خیابان کاشانی قرار دارد، به میدان صادقیه و متروی آن برسند. این پایانه‌ تاکسیرانی به دیگر میدان‌های اصلی تهران هم مسیر تاکسی دارد.بلوار جوانمردان، بلوار آلاله، خیابان سرو، خیابان عدالت، خیابان شربیانی و خیابان آیت‌الله کاشانی از خیابان‌های اصلی شهرزیبا هستند.

 

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


دیدگاهی ثبت نشده است

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود