Skip to main content

باربری فاطمی تهران ⭐️44449176 جدول قیمت ها | اتوبار در فاطمی تهران

اگر در محدوده مرکز تهران و محله فاطمی هستید و نیاز به خدمات باربری فاطمی، حمل اثاثیه منزل در فاطمی و حمل بار در فاطمی دارید میتوانید با شماره های بارکوب تماس بگیرید. خدمات اتوبار بارکوب در محدوده فاطمی و خیابان کاج جنوبی، خیابان هشت بهشت، خیابان مظفری خواه، خیابان دکتر فاطمی، خیابان صالحی، خیابان انتصاریه، خیابان شکر الله و سایر خیابان های منطقه 6 مناسب شماست.

برای اطلاع از شرایط حمل بار و اثاث کشی در محدوده محله فاطمی تهران و باربری در منطقه 6 تهران می توانید با شماره تلفن زیر تماس بگیرید تا از مشاوره رایگان اتوبار بارکوب در تهران بهره مند شوید.

شماره تماس باربری فاطمی تهران

اتوبار در محله فاطمی تهران از خدمات باربری تهران و جزء سرویس های باربری منطقه 6 تهران بارکوب (باربری مرکز تهران) می باشد.

نرخ باربری فاطمی تهران

هزینه های معین شده برای انجام اسباب کشی و باربری توسط شرکت بارکوب بر اساس عوامل منطقی سنجیده می گردد. یکی از این عوامل مسافتی است که ماشین باربری آن را می پیماید و کارکنان وظیفه دارند در طول مسیر از وسایل مراقبت کنند. هر مشتری با توجه به تعداد کارگری که انتخاب می کند مستلزم پرداخت هزینه های متفاوتی می باشد. در نظر گرفتن تعداد طبقه هایی که قرار است وسایل بالا یا پایین برده شوند در هزینه نهایی خدمات تاثیر مستقیم دارد. استفاده از تجهیزات مختلف برای انجام بسته بندی های حرفه ای نیز در قیمت باربری موثر است.

 هزینه باربری فاطمی

 لیست تعرفه باربری فاطمیهزینه باربری فاطمی در سال جدید
هزینه اجاره خاوراز 800 الی 900 هزار تومان
هزینه اجاره وانت و نیسان برای باربری فاطمیاز 400 هزار تومان
هزینه کارگراز 200 هزار تومان

 

فهرست موارد اضافی باربری و حمل بار فاطمیهزینه های اضافی حمل بار و اتوبار سال جدید
هزینه اجاره خاور برای یک ساعت اضافهاز 260 هزار تومان
هزینه اجاره وانت برای یک ساعت اضافهاز 100 هزار تومان
هزینه اجاره نیسان برای یک ساعت اضافهاز 125 هزار تومان
دستمزد کارگران برای یک ساعت اضافهاز 80 هزار تومان

هزینه باربری فاطمی

 

لیست شرکت های حمل بار فاطمی

شرکت بارکوب که دارای شعبه های متعددی در کلان شهر تهران می باشد اقدام به تاسیس باربری در منطقه فاطمی تهران نموده است. این شعبه با به کارگیری افراد حرفه ای جهت بسته بندی تخصصی وسایل توانسته است توجه طرفداران زیادی را به خود جذب نماید. ماشین های به کار گرفته شده توسط این شرکت از بهترین وسایل حمل و نقل انتخاب شده اند و جهت انجام بی نقص حمل و نقل کالا ایمن سازی گردیده اند. کارگرانی که توسط شعبه فاطمی باربری بارکوب به کار گرفته می شوند آموزش های لازم را جهت بسته بندی حرفه ای و حمل و نقل تخصصی دریافت نموده اند تا بتوانند در کم ترین زمان ممکن هرگونه وسایلی را جابجا نمایند.

 

بارکوب02144449136خیابان صالحی
فاطمی بار09191509176خیابان شکر الله
اتوبار بارکوب09192029136تهران، خیابان مظفری خواه
باربری مرکز02144449176تهران، خیابان پروین اعتصامی
ظریف بارتماس بگیریدتهران – محله استخر
اتوبار کردستانتماس بگیریدیوسف آباد، خیابان اسد آباد
اتوبار فاطمیتماس بگیریدبزرگراه کردستان، خیابان ۲۷
گیشا بارتماس بگیریدگیشا، بلوار فروزانفر، پلاک ۳۶
اتوبار طالقانیتماس بگیریدکشاورز،  خیابان فلسطین
اتوبار کشاورزتماس بگیریدخیابان فاطمی، خیابان دائمی

 

اتوبار در فاطمی

اگر به دنبال یک شرکت مسئولیت پذیر برای انجام صفر تا صد عملیات اسباب کشی خود می ‌گردید می توانید با مراجعه حضوری و غیرحضوری به شرکت بارکوب واقع در ناحیه فاطمی تهران به این هدف دست پیدا کنید. این شرکت شهرت بسیاری در میان ساکنان تهران پیدا کرده است که منشا آن انجام اصولی اسباب کشی و بسته بندی صحیح وسایل می باشد. ماشین های مورد استفاده توسط این مجموعه می ‌توانند با زمان بندی دقیقی که انجام می ‌دهند در موعد مقرر عملیات حمل و نقل اثاثیه را انجام داده و با سرعت بالا نسبت به پیشرفت کار اقدام نمایند.

باربری محدوده فاطمی

باربری بارکوب در محدوده فاطمی شهر تهران دارای شعباتی است که در دسترس تمام ساکنین این منطقه می باشند و مردم می توانند از طریق تماس با این مجموعه از خدمات حرفه ای و کارکنان مجرب آن بهره بگیرند. این شرکت می تواند تمام بار های اداری و صنعتی و اساسی منزل را از محدوده فاطمی به تمام نقاط شهر و یا خارج از آن منتقل کند.

خیابان هایی که در محدوده محله فاطمی بیشترین درخواست را دارند:

  • خیابان کاج جنوبی
  • خیابان هشت بهشت
  • خیابان مظفری خواه
  • خیابان دکتر فاطمی
  • خیابان صالحی
  • خیابان انتصاریه
  • خیابان شکر الله

نیسان بار فاطمی

باربری بارکوب در منطقه فاطمی تهران دارای انواع ماشین های باربری جهت حمل وسایل به تمام نقاط داخل و خارج شهر می باشد. وانت های نیسان که توسط این مجموعه به کار گرفته شده اند برای حمل وسایلی در حد یک مبلمان هفت نفره مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از مزیت های بهره گیری از این ماشین برای حمل بار این است که جابجایی با سرعت بالاتری انجام می پذیرد و محدودیت های ترافیکی که برای کامیون ها اعمال شده است شامل این وسیله باربری نمی گردد. معمولاً از وانت های نیسان برای جابجایی وسایلی با حجمی برابر مبل استفاده می شود و مبلمان هفت نفره که توسط این ماشین حمل می شوند به هیچ عنوان روی هم قرار نمی گیرند و در سلامت کامل به مقصد خواهند رسید.

محله فاطمی تهران کجاست؟

محله فاطمی در استان تهران و در محدوده‌ی مرکزی شهر تهران واقع شده است. این محله در منطقه ۶ شهر تهران قرار گرفته است و از شمال با خیابان شهید گمنام، از شرق با میدان جهاد، از جنوب با خیابان دکتر فاطمی و از غرب با خیابان کارگر شمالی محدود شده است و با محله‌های ‌امیرآباد، نصرت، کشاورز، شریعتی، قزل قلعه، جهاد مجاورت دارد.(+)

سفارش باربری فاطمی تهران

ارائه خدمات توسط شرکت بارکوب در شعبه فاطمی تهران از طریق تماس با شماره تلفن های زیر میسر می گردد و مشتریان عزیز می توانند برای انجام انتخاب مناسب خدمت ‌رسانی با مشاوران ما در ارتباط باشند. همکاران ما در مجموعه باربری بارکوب درتمام ایام هفته و حتی روز های تعطیل و 24 ساعت شبانه روز پاسخگوی شما هستند.

شماره تماس باربری فاطمی تهران

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


دیدگاهی ثبت نشده است

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود