Skip to main content

باربری بندرعباس به تهران ⭐️09170428374 جدول قیمت حمل بار بندرعباس به تهران

باربری بندرعباس به تهران

تعرفه های باربری بارکوب از بندرعباس به تهران

جهت آشنایی شما با باربری بندرعباس به تهران، شرکت بارکوب در ابن بخش اطلاعاتی از قبیل حمل کانتینر از بندرعباس به تهران، کرایه حمل بار از بندرعباس به تهران و کرایه تریلی از بندرعباس به تهران آماده کرده است. برای اینکه به آدرس و شماره باربری های بندرعباس دسترسی پیدا کنید، میتوانید به صفحه باربری بندرعباس مراجعه نمایید. در جدول زیر قیمت باربری بندرعباس به تهران برای شما گردآوری شده است.

از مبدا بندرعباس به تهرانوانتنیسانخاورکامیون تککامیون جفتانواع تریلی
بندرعباس به مقصد بومهن
بندرعباس به مقصد دماوند
بندرعباس به مقصد اسلامشهر
بندرعباس به مقصد ورامین
بندرعباس به مقصد شهر ری
بندرعباس به مقصد آزادی

باربری بندرعباس به تهران

ارسال خرده بار از بندرعباس به تهران

باربری بندرعباس به تهران خرده بار توسط شرکت هایی همچون تخلیه بار بهمن بار بندرعباس، باربری وطن بندرعباس، تخلیه بار ماهان انجام می شود؛ این شرکت ها با باربری خرده بار شوش تهران و انبار ترمینال تهران مشغول ارائه خدمات می باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک بالای صفحه مربوط به شرکت های باربری بندرعباس می توانید مراجعه کنید. کالاهای مورد نظر شما برای جابجایی می تواند تحت پوشش بیمه قرار گیرد که در زیر توضیحاتی مختصر ارائه می کنیم.

بیمه باربری بیمه ایست که به موجب آن بیمه گر در مقابل حق بیمه ای که از بیمه گزار دریافت می کند، متعهد می شود که در جریان حمل کالا از نقطه ای به نقطه دیگر، در نتیجه وقوع خطرهای موضوع بیمه، چنانچه کالا تلف شده و یا دچار خسارت شود و یا بیمه گزار در رابطه با این خطرات هزینه ای متحمل شود؛ زیان وارده راجبران نماید .

بیمه‌گذار موظف است کلیه اطلاعات راجع به حمل کالا شامل:

  • مشخصات کامل کالا.
  • تعداد دفعات حمل کالا.
  • مشخصات وسیله حمل کالا (یا وسایل حمل در صورت حمل و نقل ترکیبی).
  • حداکثر ارزش کالا در هر حمل.
  • تاریخ حرکت کالا.
  • بهای هر قسمت از محموله بیمه شده قبل یا بلافاصله بعد از حمل.
  • حداکثر ارزش کالا قبل از ورود وسیله حمل به مقصد را به ‌بیمه‌گر اعلام نماید.

 

باربری بندرعباس به تهران

خدمات حمل ارزان بار شرکت بارکوب از بندرعباس به تهران

بندرعباس یکی از قطب های تجاری کشور محسوب می شود و حمل و نقل و جابجایی از بیرون کشور و همچنین داخل کشور در این شهرستان از اهمیت بالایی برخوردار است. یکی از شهرهایی که جایجایی قابل توجهی با بندرعباس دارد، پایتخت کشور می باشد. هرساله افراد زیادی برای زندگی در تهران و برخورداری از موقعیت های شغلی فراوان و رقابت در سطح بالاتر، برای کار و یا تحصیل به تهران مهاجرت می کنند.

شرکت بارکوب سعی دارد تا با تمامی اطلاعات مربوط به باربری نظیر اسباب کشی منزل در بندرعباس، باربری نیسان در بندرعباس و کرایه وانت بار در بندرعباس  شما را‌ آشنا کند. در پاراگراف زیر قصد داریم شهرک های صنعتی بندرعباس را برای شما شرح دهیم.

  • شهرک صنعتی بندرعباس 1: واقع در استان هرمزگان شهرستان بندرعباس می باشد. مساحت کلی شهرک 100 هکتار و مساحت صنعتی 64 هکتار می باشد .موقعیت جغرافیایی آن تا مرکزاستان 20 کیلومتر و فاصله تا نزدیکترین شهرستان 20 کیلومتر
  • شهرک صنعتی بندرعباس 2 : واقع در استان هرمزگان شهرستان بندرعباس می باشد. مساحت کلی شهرک 100هکتار و مساحت صنعتی 79 هکتار می باشد .موقعیت جغرافیایی آن تا مرکز استان 15 کیلومتر و فاصله تا نزدیکترین شهرستان 15 کیلومتر
  • شهرک صنعتی بندرعباس 3 (صنایع دریایی): واقع در استان هرمزگان شهرستان بندرعباس می باشد. مساحت کلی شهرک 23 هکتار و مساحت صنعتی 15 هکتار می باشد .موقعیت جغرافیایی آن تا مرکز استان 25 کیلومتر و فاصله تا نزدیکترین شهرستان 25 کیلومتر

شرکت هایی همچون: شرکت سازه های دریایی بحرانی – کارگاه شرکت فن آذین بندر – پارس بتن – شایان برق هرمز – صنایع چوب آرایه نگاران هرمز – پارس پترولیوم – شرکت داداش برادر آیدین – کارخانه فرآورده های کنسروی صیادی نژاد در آن مشغول فعالیت تولیدی می باشند. از این شهرک صنعتی به سراسر شهرهای ایران خدمات باربری ارايه می شود و شما با تماس با کارشناسان بارکوب می توانید از اطلاعاتی مثل باربری تریلی در بندرعباس آگاه شوید.

مطالب مرتبط:

باربری تهران به بندرعباس

لیست باربری های بندرعباس

پایانه باربری بندرعباس

تعرفه و نرخ حمل بار از مبدا بندرعباس

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


دیدگاهی ثبت نشده است

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود