Skip to main content

وانت بار بابل

وانت بار بابل توسط باربری بارکوب با هزینه ای عالی جهت حمل لوازم و اسباب و اثاثیه در بابل می باشد. ارائه بهترین خدمات اثاث کشی و حمل و نقل با پرسنل متخصص و با سابقه

0 تا 100، کار را به ما بسپارید !!!

وانت بار بابل بهترین باربری در بابل با بسته بندی کاملا تخصصی و حرفه ای با پرسنل مجرب و تجهیزات ویژه برای کارگران با تجربه در حمل و نقل و جابجایی اثاثیه منزل و انواع محصولات چوبی. بوفه – کتابخانه و تجهیزات سنگین شهر و شهرستان با باربری بارکوب

اطمینان از انواع وانت نیسان و بار، و برای حمل بار و کالا، صدور بارنامه رسمی دولتی برای محموله های حومه

ویژگی های وانت بار بابل بارکوب

  1. حمل اسباب و اثاثیه منزل در بابل و دیگر شهرهای استان مازندران توسط وانت بار و نیسان بار بهمراه کارگران متخصص
  2. حمل و نقل تخصصی جانبی، بوفه، سرویس خواب، پیانو، صندوق امانات، …. توسط کارگران وانت بار در بابل و دیگر شهرهای استان
  3. امکان بارگیری و تخلیه بار در مبداء بابل و کلیه شهرهای استان و تخلیه در مقصد (تمام نقاط کشور) با استفاده از نیروهای مجرب.
  4. ارائه خدمات مختلف حمل و نقل در بابل و تامین انواع کامیون، نیسان، کامیونت
  5. ارائه خدمات باربری با نیسان و وانت بار  به تمام نقاط کشور.

یکی از خدمات باربری بارکوب؛ خدمات باربری و حمل اثاث کشی وانت بار بابل است که با توجه به نیاز مشتریان و انجام کارهای مورد نیاز آنها ارائه می شود. این بهترین گزینه برای حمل کمتر از دو تن ون و نیسان است. وانت بار بهترین گزینه برای حمل بار کمتر از 2 تن می باشد. که یکی از بهترین مزایای وانت بار بابل است و همچنین باید توجه داشته باشید که وانت بار و نیسان بار برخلاف کامیون و خاور، محدودیت تردد در شهر ندارد و در بسیاری از مناطق که محدودیتی در تردد کامیون ها وجود دارد ، بهترین گزینه است. به خاطر داشته باشید که اتومبیل های مناسب و ایمن با رانندگان شایسته و قابل اعتماد با کمترین هزینه و زمان نگرانی شما را در مورد حمل هرگونه بار کاهش می دهد.

وانت بار بابل به تهران

وانت بار بابل به تهران بسیار مشکل تر است و در مقایسه با باربری درون شهری به مهارت بیشتری نیاز دارد. زیرا هنگام حمل اثاثیه توسط وانت از بابل به تهران ، احتمال خرابی بار به دلیل مسافت های طولانی و مشکلات جاده ای افزایش می یابد. از بابل به تهران همچنین میتوان  از خودروهای نیسان ، ون ، خاور ، ایسوزو ، کاویان ، هیوندای واستفاده کرد. همچنین لازم است تا از رانندگان باتجربه که مسیر بابل به تهران را به خوبی اشنا باشند استفاده کرد. تا لوازم به سلامت و به درستی و در زمان مناسب به مقصد برسد.

نرخ کرایه وانت بار بابل

یکی از سوالات مهمی که افراد قبل از حمل اسباب و اثاثیه از شرکت های باربری میپرسند، نرخ کرایه و هزینه حمل بار در بابل توسط وانت بار چقدر است؟

هزینه نیسان از تهران تا بابل 782 هزار تومان است
هزینه تحویل از تهران تا بابل 760 هزار تومان است

هزینه هر ساعت کارگر 60 هزارتومان است. وانت با کارگر و بدون کارگر نیز ارائه می شود.

کلیه وانت های باربری و نیسان بار در بابل دارای 2 میلیون تومان بیمه رایگان هستند. و همه خودروها مجهز به چادر هستند.
وانت بار باربری تهران بابل حمل و نقل اثاثیه منزل-مبلمان-کلیه کالاهای اداری و شرکتی-کالاهای صنعتی و گمرکی-کالاهای ساختمانی و کشاورزی و…

همراه با صدور بیمه نامه و بارنامه شرکت
بارکوب با ارائه خدمت وانت بار بابل با پرسنلی مجرب و متعهد بهترین خدمات حمل و نقل و حمل و نقل را به شما عزیزان ارائه می دهد.

 

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط: