Skip to main content

نرخ کرایه وانت بار بین شهری 1402

شاید بسیاری از افراد اینطور تصور کنند که بین نرخ کرایه وانت بار بین شهری با کرایه نیسان بار تفاوت زیادی وجود دارد. درحالی که حقیقتا این دو نرخ تفاوت زیادی با هم ندارند. شاید در برخی از مسیر ها حتی قیمت نیسان نسبت به وانت کمتر هم باشد. شاید علت این امر تعدد وسیله نقلیه باشد. به طوری که تعداد نیسان های زامیاد از طیفی از وانت ها مانند وانت پیکان بیشتر باشد. اگر حجمی از بار که قرار است حمل کنید از ظرفیت نیسان کمتر می باشد می توانید بارهای خود را به کمک پیکان وانت حمل کنید. البته که در این باره باید به خوبی نسبت به نرخ کرایه وان بین شهری واقف باشید. در ادامه توضیحات بیشتری را در این باره خواهیم داد.

شماره تماس باربری وانت بار بین شهری

تعرفه وانت بار برون شهری (بین شهری) 1402 (مبلغ به هزارتومان می باشد)

نرخ کرایه وانت بار بین شهریمقصدکرایه نیسان
تعرفه وانت بین شهری از تهران بهاصفهان1.700
تعرفه وانت بین شهری از تهران بهمشهد2.600
نرخ کرایه وانت بین شهری از تهران بهشیراز2.800
تعرفه وانت بین شهری از تهران بهتبریز2.400
تعرفه وانت بین شهری از تهران بهبندر عباس4.600
تعرفه وانت بین شهری از تهران بهساری1.900
تعرفه وانت بین شهری از تهران بهرشت1.700
تعرفه وانت بین شهری از تهران بهزاهدان6.200

تعرفه کرایه وانت درون شهری

نکته بسیار با اهمیتی که درباره نرخ کرایه وانت باید در نظر داشته باشید این است که این قیمت سال به سال متفاوت می باشد. برای نمونه این قیمت در سال 1401 برای وانت پیکان 250 هزار تومان بوده و برای وانت نیسان برابر با 350 هزار تومان می باشد. بین نرخ کرایه وانت مزدا و نیز وانت نیسان برابری وجود دارد. با یک جستجوی ساده در اینترنت میتوانید به سایت هایی برسید که به شما نرخ آنلاین وانت درون شهری هم ارائه میدهند.

تعرفه کرایه وانت بین شهری

قیمت حمل بار بین شهری نیز به عوامل مختلفی بستگی دارد. با فرض اینکه وسیله نقلیه موردنظر ما تغییر نکند و همین وانتی که درباره اش صحبت می کنیم باشد باید خدمت شما بگوییم عامل مهم و موثر در حمل بار بعد مسافت میباشد. هرچه بارهای شما به مقصد دورتری حمل شوند به تبع برای این حمل بار باید هزینه بیشتری را پرداخت کنید. برای نمونه شهر ساری فاصله اش با تهران نسبت به فاصله ای که بندرعباس با تهران دارد کمتر است. به همین دلیل می توان احتمال داد که نرخ کرایه پیکان وانت بین شهری کمتری برای حمل بار از تهران به ساری پرداخت شود.

نرخ نیسان بین شهری

درصورتی که تصمیم به حمل بار از تهران دارید می توانید از طریق شماره درج شده در سایت با بارکوب تماس بگیرید. ما درخدمت شما هستیم تا با مناسب ترین تعرفه ها و به کمک بهترین کادر شاغل در حوزه باربری و با بهره گیری از بهترین وانت های مخصوص حمل بار و البته با مناسب ترین قیمت ها خدمات حمل بار را به شما عزیزان ارائه کنیم. درصورتی که نیاز به دریافت اطلاعات دقیق درباره قیمت حمل بار بین شهری با وانت هستید میتوانید با بارکوب تماس بگیرید.

شما میتوانید تعرفه نیسان را در مطلب «نرخ کرایه نیسان بین شهری 1402» مطالعه کنید.

نیسان با پیکان چه تفاوتی را داراست؟

مهم ترین تفاوت هایی که این دو مورد باهم دارند به شرح زیر می باشند:

  • اولین موردی که در تفاوت آن ها باید اشاره کرد بحث سایز آن ها می باشد. می توان نیسان را خودرویی دوبرابر وانت پیکان دانست.
  • از نظر قدرت نیز این ماشین ها با هم متفاوتند. نیسان از وانت قدرتمندتر است.
  • شاید در برخی از مسیر ها حمل بار با وانت بین 100 تا 200 تومان ارزان تر از حمل بار با نیسان باشد. برای نمونه می توان به مسیر های نزدیک مانند مسیر کرج و یا ساوه اشاره کرد که فاصله زیادی با تهران دارا نیستند. البته که گرانی خدمات و نیز محصولات مختلف سبب شده است قیمت حمل بار با وانت نیز افزایش یابد.
  • اگر بار شما بیشتر از 700 کیلوگرم باشد نیاز به نیسان دارید. اما اگر قرار باشد بارهای کمتر از 700 کیلوگرم را حمل کنید وانت نیز کفایت می کند. اما این را بدانید اگر 700 کیلوگرم به 800 کیلوگرم تبدیل شود حتی وانت بلند هم نمی شود!
  • وانت بیشتر برای حمل بار درون شهری و نیز نیسان برای حمل بار برون شهری مناسب می باشد. رانندگانی که برای حمل بار با نیسان استخدام می شوند از نظر مهارت دارای سطح بسیار بالایی هستند. به علاوه اینکه حمل بار با نیسان وسایلی مانند چادر برزنتی و … را نیز طلب می کند.
  • برای حمل بار با وانت معمولا اقلام ظریف انتخاب می شوند. به طوری که این بارها احتمال شکستنشان زیاد می باشد. برای نمونه می توان به لوستر و یا کریستال و … اشاره کرد. اما بیشتر از نیسان برای حمل وسایلی استفاده می شود که درصورت ابخوردگی مشکلی برایشان ایجاد نشود.
  • شاید بتوان طبق برخی محاسبات ادعا کرد که حمل بار با وانت نسبت به حمل بار با نیسان قیمتی حدودا 300 هزار تومان ارزان تر دارد.

چطور خدمات حمل بار با وانت را سفارش دهیم؟

اگر نیاز به دریافت خدمات حمل بار با وانت یا نیسان دارید همین الان می توانید از طریق شماره های درج شده در سایت با بارکوب تماس بگیرید. ما درخدمت شما هستیم تا بهترین خدمات حمل بار با وانت را با مناسب ترین تعرفه ها خدمت شما عزیزان ارائه کنیم.

شماره تماس باربری وانت و نیسان

 

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


دیدگاهی ثبت نشده است

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود