Skip to main content

لکه های مختلف لباس را چگونه پاک کنیم ؟ نکاتی جهت رفع لکه های مختلف لباس

استفاده رانندگان باربری رشت و باربری چالوس و باربری نوشهر از روش های ساده جهت از بین بردن لکه های چایی و غذا و … از روی لباسهایشان

 

نکاتی جهت رفع لکه های مختلف

رفع تمامی لکه های ایجاد شده بر روی لباس ها

ممکن است برای شما نیز تا به حال این اتفاق صورت گرفته باشد که در حال خوردن شام در رستورانی بوده و یکدفعه با رها شدن چنگال آغشته به سس بر روی لباس تان که از قضا به رنگ سفید بوده لکه ای ناخوشایند بر روی لباستان جای خوش کرده باشد .

یا این که زمانی که در بیرون از منزل در حال بازی با دوستان خود بوده ناگهان چشمتان به زانوهایتان افتاده که بر اثر برخورد با زمین چمن رنگ سبز علف را به خود گرفته اند.

یا این که پس از تکمیل آرایش صورت خود زمانی که قصد داشته درست در آخرین لحظات رفتن به مهمانی لباس خود را به تن کنید یقه لباس تان رژ لبی شده است .

اگر بچه ها مدام لباس هایی که را که تازه برای آن ها خریداری نموده کثیف می نمایند و یا این که لباس خود را که بسیار به آن علاقه دارید لکه دار شده است

به هیچ عنوان نگران و ناامید نباشید چرا که ما در این مقاله قصد داشته مفصل به شما یاد دهیم که چگونه لکه های به جای مانده بر روی لباس ها را از بین ببرید .

حتی لکه های سختی مانند لکه های خون و چای ، روغن و … را که خیلی از افراد آن ها را غیرقابل پاک شدن می دانند را می توان به روش اصولی و به آسانی از روی لباس ها برطرف نمود .

پس برای یادگیری نکات و ترفندهایی جهت زدودن لکه ها از روی لباس ها با ما همراه باشید .

استفاده از پاک کننده های اورژانسی لکه که تمامی پرسنل مراکز اسباب کشی در رشت و حمل اثاثیه منزل در رشت از آن اطلاع دارند

اگر به ناگاه درست ساعاتی پیش از رفتن به مهمانی متوجه وجود لکه سس گوجه بر روی لباس مورد علاقه خود شدید و یا حتی اگر ناگهان در سر سفره شام در رستوران و مهمانی بخشی از غذا بر روی لباستان ریخته

و باعث ایجاد لکه شده به هیچ عنوان کوچک ترین نگرانی به خود راه ندهید . شاید باور نکنید اما اگر در اطراف خود مقداری نوشابه داشته باشید دیگر می توانید لکه روی لباس را از همان لحظه پاک شده بدانید .

جالب است اگر بدانید نوشابه را می توان یک لکه بر قوی و اورژانسی دانست . برای پاک کردن لکه روی لباس به وسیله نوشابه از یک پارچه تمیز و مرطوب کمک گرفته و مستقیما نوشابه را از بطری استفاده نمایید .

در صورتی که قصد داشته لباس دارای لکه را با ماشین لباس شویی بشویید می توانید از لکه بر ساخته شده از ترکیب کمی آب لیمو و پودر کرم تارتار استفاده نمایید .

بعد از شستشوی لباس ها با این محلول خواهید دید که دیگر اثری از لکه های سمج روی لباس های تان نخواهد بود .

 

از دیگر لکه های روی لباس که پرسنل باربری رامسر و باربری تنکابن و باربری نور جهت رفع آن از روی لباس کاملا تخصص دارند

لکه علف

همواره یکی از لذت بخش ترین تفریحات برای هر انسانی بازی با اعضای خانواده می باشد . هر چند که ممکن بوده بعد از بازی با دیدن لکه های علف بر روی شلوار دوست داشتنی خود کمی دمغ شوید .

اگر تنها به خاطر کثیفی لباس ها از بازی با بچه ها و یا بیرون رفتن شانه خالی می کنید باید بگوییم پاک کردن لکه ها چندان هم کار دشواری نخواهد بود

اگر باور ندارید یک مسواک کهنه و خمیردندان سفید برداشته و امتحان کنید . البته این را در نظر داشته باشید که به جای خمیردندان از ژل دندان استفاده ننمایید .

حال برای رهایی از شر لکه های علف موجود بر روی لباس کمی بر روی لکه خمیر دندان ریخته و بعد مسواک را خیس نموده و با آن روی لکه را خراش داده تا زمانی که لکه کاملا از بین برود .

در آخر نیز می توانید ابتدا بخش لکه گرفته را با آب شسته و در نهایت کل لباس را شست و شو دهید . البته کارگران ماهر باربری رویان و باربری اهواز کاملا نسبت انجام این کار تخصص دارند

لکه خون 

قطعا هر یک از ما در لحظه ای که بر اثر زخمی شدن خونی می شویم به آخرین چیزی که در آن لحظه فکر می کنیم خونی شدن لباسمان است .

در چنین شرایطی به طور معمول تمام فکر و ذکر ما پیرامون پیدا کردن چسب زخم و بانداژ و ضعفی است که بر اثر خونریزی ما را در برگرفته است .

بی شک درد و ناراحتی زخم و خونریزی به قدر کافی آزاردهنده بوده و دیگر نیازی نیست که ما در آن لحظه به چگونگی پاک کردن لکه خون از روی لباسمان نیز فکر کنیم .

لکه خون را نیز می توان به روش اصولی خیلی راحت به کل از روی لباس محو نمود پس غصه اش را نخورید . برای پاک کردن لکه های خون از روی لباس می توانید از هیدروژن پراکسید ( یا آب اکسیژنه ) ۳ درصد کمک بگیرید .

در تمامی داروخانه ها آب اکسیژنه موجود بوده و می توانید به راحتی آن را تهیه نمایید . البته پرسنل باربری رشت به تهران اطلاعات کافی را نسبت به این مسئله دارند

بخشی از لباس را که لکه گرفته در آب اکسیژنه قرار داده و برای شل شدن لکه با ناخن و یا لبه کاردک بر روی آن خراش ایجاد نموده و بعد دوباره با آب اکسیژنه ی بیشتری آن را شست و شو دهید .

در خیلی از مواقع علی الخصوص در رابطه با لکه های خونی اگر پیش از خشک شدن لکه نسبت به رفع آن اقدام نمایید کار خیلی راحت تر پیش خواهد رفت .

از دیگر روش های برطرف نمودن لکه خون از روی لباس استفاده از آب و پاشیدن مقداری نمک  بر روی لکه خون می باشد .

پس از این کار برای آن که نمک حسابی باعث شل شدن لکه گردد نصف لکه را به نصف دیگر آن بسابید . و بعد خیلی سریع لباس را با آب شست و شو دهید .

پرسنل باربری لاهیجان و باربری بندر انزلی و باربری لنگرود برای از بین بردن لکه یقه لباس و لکه چربی چه اندیشه ایی می کنند ؟

لکه یقه لباس 

برای پاک کردن یقه لباس از لکه ها نیازی به شوینده خاصی نبوده و لکه های یقه تمامی لباس ها را خواه لباس کار بوده و خواه لباس مهمانی به راحتی می توان با شامپو که در هر خانه ای موجود بوده برطرف نمود .

برای این کار تنها نیاز بوده مقداری شامپو بر روی یقه لباس ریخته و با مالیدن یقه به هم لکه را از بین برده و بعد آن را شست و شو دهید .

لکه رژلب

برای پاک نمودن لکه رژ لب از روی لباس ، اگر پارچه تیره بوده یک تکه نان ساندویچی برداشته ( تنها یک تکه انتهایی نان نیز کافی بوده و لزومی به هدر دادن یک نان کامل نیست )

حال بخش نرم وسط نان را به آرامی بر روی لکه کشیده و این کار را تا زمانی ادامه دهید که لکه به طور کامل برداشته شود . حال برای پاک کردن نقاط باقی مانده از مسواکی تمیز و با برسی نرم کمک بگیرید .

پاک کردن لکه رژ لب از روی لباس تنها به کمک تکه ای نان

لکه چربی نیز یکی دیگر از لکه هایی سخت بر روی لباس می باشد که پرسنل باربری آمل و باربری ساری به راحتی برای پاک کردن آن اقدام می کنند

ممکن است این اتفاق برای شما نیز تا به حال رخ داده باشد که بر سر میز نهار تکه ای از مرغ سرخ شده بر روی لباس شما افتاده  و لکه های چربی بر روی لباس شما جا خوش کرده است .

برای پاک کردن لکه های چربی کمی نشاسته ذرت بر روی لکه پاشیده و پس از گذشت چند دقیقه و مخلوط شدن نشاسته با چربی به کمک یک برس آن را پاک نموده و آن گاه خواهید دید که دیگر اثری از لکه چربی نخواهد بود .

لکه چربی طبیعی

 

اگر بر اثر چرب بودن موهای شما بالش لکه های چربی به خود گرفته و حتی با انداختن روبالشتی در ماشین لباس شویی نیز لکه های از بین رفته باز هم نگران نباشید

چرا که بی شک به کمک شامپو می توان این مشکل را حل نمود . برای این کار مقداری شامپو بر روی لکه ریخته و پس از سابیدن آن اقدام به شستن نمایید .

لکه جوهر نیز یکی دیگر از لکه های سخت بر روی لباس است که پرسنل باربری رودسر به راحتی آن را از روی لباس پاک می کنند

شاید شما نیز تا به حال از گذاشتن خودکار در جیب خود ضربه خورده باشید . خیلی از مواقع خودکار جوهر پس داده و لکه های جوهر نیز بر روی لباس خواهد ماند .

اما اگر چه لکه جوهر یک لکه سرسخت به نظر آمده اما ما راهکاری را به شما یاد داده تا با اجرای آن دوباره لباس خود را مانند روز اول تمیز و بدون لکه به تن کرده و لذت ببرید .

برای برداشتن لکه جوهر از روی لباس ابتدا مقداری الکل بر روی آن ریخته و خوب سابیده و بعد به کمک یک پارچه سفید و تمیز پاک نمایید .

روش دوم جهت پاک نمودن این لکه استفاده از یک اسفنج آغشته به شیر می باشد ، اسفنج را تا زمانی بر روی لکه کشیده که لکه کاملا از بین برود .

به کمک الکل و یک پارچه تمیز به راحتی لکه جوهر را از روی لباس محو نمایید .

لکه چای و استفاده از تجربیات پرسنل مراکز اسباب کشی در نوشهر برای رفع لکه ایجاد شده توسط چای

شاید برایتان جالب باشد اگر بگوییم لکه چای را از روی لباس می توان به کمک مقداری شکر برطرف نمود .

برای این کار حین افزودن شکر به آب آن را به هم زده تا جایی که دیگر آب از شکر اشباح شده و یک محلول شیرین و غلیظ در اختیار داشته باشید .

استفاده از آب گرم حل نمودن شکر را آسان تر خواهد نمود . حال برای پاک نمودن لکه چای از روی لباس قسمت لکه گرفته را به مدت چند دقیقه در این محلول گذاشته و بعد با آب بشویید .

قطعا با کمی حوصله و به کار گیری روش های اصولی می توان هر نوع لکه ای را از روی لباس ها از بین برد .

پاک کردن لکه چای با کمی شکر که اکثر نیروهای حرفه ای باربری نوشهر و باربری رشت با این روش آشنایی دارند

اگر مایل باشید دوست داریم به صورت کاملا تخصصی پاک کردن کلیه لکه های ایجاد شده در سطوح مختلف را برای شما آموزش دهیم البته در مطالب فوق در مورد بسیاری از این مطلب صحبت کردیم

اما برای تکمیل نکات مهم در مورد رفع انواع لکه ، تصمیم گرفتیم که این مطلب را بیشتر باز کنیم

پس تا آخر این مقاله همراه ما باشید و پاسخ سئوالات خود را در دریافت کنید

نکته شماره یک که متداولترین مورد در بین ایجاد لکه می باشد ، لکه ایجاد بر روی لباس می باشد که تمامی افراد غالبا با این مورد مواجعه می شوند

از بین بردن این نوع لکه ها کار سختی نیست . فقط کافی است که به نکات گفته شده در این مقاله دقت کنید

گاهی اوقات لکه های ایجاد شده بر روی لباس و یا مبل و فرش باعث می شود که شما در فکر کنار گذاشتن این اقلام باشید . اما قبل از این تصمیم به نکات عنوان شده در این مقاله دقت کنید

اگر بر روی لباستان لکه ای افتاد نگران نباشید . زیرا هرگونه لکه ای به هر اندازه ایی که باشد با روشی پاک خواهد شد ، فقط کافی است که شما روش آن را بدانید

بسیاری از خوراکی ها و انواع شکلات ها پس از برخورد با پیراهن یا شلوارتان موجب ایجاد لکه ای در سطح ظاهری آن می شوند . و لباستان از ریخت و ظاهر می افتد

و البته شما پس از مواجعه با چنین موقعیتی به دلیل عدم آگاهی و استفاده نادرست از مواد مناسب ، ترجیح می دهید که دیگر از آن لباس استفاده نکنید

البته لازم به ذکر است که زمان در از بین بردن لکه لباس بسیار مهم است و هر چه قدر مدت زمان پاک کردن لکه کوتاهتر باشد ، کیفیت ظاهری لباس مناسب و بهتر خواهد بود

پیش از شروع عملیات پاک کردن لکه بر روی لباس بهتر است که بخش دیگری از پارچه را توسط حلال مورد نظر امتحان کنید . با این روش شما مطمئن می شوید که به پارچه لباس شما آسیبی نخواهد رسید

در برخی از موارد می توانید از پودر آنزیم دار استفاده کنید . زیرا این نوع پودرها به دلیل ترکیبات خاص خود توانایی شکستن بافت پروتئین داخل لکه را دارند و برای امتحان کردن بر روی لباس بسیار مناسب می باشند

البته در مورد لکه چمن توصیه می کنیم که شوینده یا محلول را مستقیما به لکه بمالید و سپس با پارچه آن را تمیز کنید . سپس می توانید با آب ناحیه مورد نظر را بشویید . البته پرسنل باربری چالوس با این روش آشنایی کامل دارند

برای از بین بردن لکه چمن استفاده از سرکه سفید رقیق نیز مناسب می باشد . استفاده از سرکه سفید داغ برای از بین بردن باقی مانده لکه مناسب می باشد

برای این کار بگذارید سرکه داغ به مدت سه دقیقه بر روی لباس باقی بماند . سپس آن را به وسیله یک پنبه تمیز پاک کنید . پس از انجام این مراحل می توانید از پاک کننده استفاده کنید

برای پاک کردن لکه شکلات بهترین روش استفاده مستقیم از پاک کننده بر روی لباس می باشد . در این مرحله می توانید شوینده را به وسیله یک مسواک نرم بر روی لباس بکشید و این کار را به مدت پنج دقیقه ادامه دهید

یادآور می شویم که برای پاک کردن لکه شکلات بدون پاک کردن مواد شوینده ، لباس را با بالاترین درجه حرارت شستشو دهید و بعد نتیجه کار را مشاهده کنید

در این روش خواهید دید که کلیه لکه های حاصل از شکلات از روی لباس فرزند دلبندتان پاک شده است . تمامی پرسنل مراکز اسباب کشی در چالوس برای پاک کردن لکه شکلات از لباس کودکانشان از این روش ها استفاده می کنند

البته استفاده از چند قطره آمونیاک برای پاک کردن لکه ایجاد شده توسط شیر شکلات بسیار موئثر خواهد بود . سرکه سفید نیز یکی دیگر از روش های موئثر در از بین بردن لکه حاصل از شکلات تلخ می باشد

الکل نیز برای پاک کردن لکه حاصل از انواع شکلات بسیار مفید می باشد . البته برای پاک کردن لکه باقی مانده می توانید از کمی پودر لباسشویی و آب استفاده کنید .

برای از بین بردن لکه آب میوه نیز روش های متعددی موجود می باشد که در مورد آن در این مقاله صحبت می کنیم

البته استفاده از این روش ها جهت از بین بردن لکه ها بر روی لباس برای رانندگان باربری چالوس به تهران بسیار مفید بوده است

قدم اول برای از بین بردن لکه های ایجاد شده توسط آب میوه این است که لباس را با آب سرد بشویید و به مدت ۲۰ دقیقه پس از پاشیدن پودر لباسشویی به صورت مستقیم ، لباس را با بالاترین درجه حرارت آب شستشو نمایید

از بین بردن لکه ایجاده شده توسط چسب و آدامس و دیگر مواد چسبده

یکی از خوراکی های مورد توجه کودکان ، آدامس می باشد . البته به دلیل سن کم کودکان همیشه این مورد شایع بوده که پس از استفاده از آدامس معمولا آن را به لباس خود می چسبانند

برای رفع لکه ایجاد توسط آدامس و دیگر مواد چسبده چه باید کرد

بهترین روش و ساده ترین روش بدون استفاده هیچ محلولی جهت جدا کردن آدامس از لباس قرار دادن آن در فریزر است . آدامس به محض برخورد با سرمای شدید منجمد می شود و شما براحتی می توانید آن را از لباس خود جدا کنید

البته این روش ها نیز به کارکنان سخت کوش باربری وطن چالوس و دیگر پرسنل باربری های چالوس آموزش داده می شود

اما برای پاک کردن لکه حاصل از چسب باید از موادی استفاده شود که قابلیت شکستن مواد تشکیل دهنده چسب را دارا باشند . شما از این مواد به مدت ده الی پانزده دقیقه استفاده می کنید و برای پاک شدن کامل لباس از لکه این عمل چندین بار تکرار می کنید

البته چسب مایع به کمک مقداری آب و مایع ظرفشویی بدون هیچ دردسری از روی لباس پاک می شود

استون نیز یکی دیگر از مواد پرکاربرد در از بین لکه حاصل از چسب پلاستیکی و چسب قطره ایی می باشد که پس از استفاده از استون باید آن را به صورت کامل بشویید

نحوه پاک کردن لکه حاصل از مداد شمعی و مداد نقاشی

برای پاک کردن این نوع لکه ها از روی لباس می توانید از محصول مخصوص این نوع لکه ها استفاده کنید . و مدت زمان استفاده از این حلال ها به مدت ده الی بیست دقیقه است

و برای رفع کامل لکه از روی لباس سعی کنید این عمل را چندین بار تکرار کنید البته نیروهای خدماتی باربری چالوس کاملا با این شیوه آشنایی دارند

یکی دیگر از موادی که برای رفع لکه مداد شمعی مناسب است ، مایع ظرفشویی می باشد که پس از استفاده از آن می توانید با آبکشی لباس به پاک کردن لکه کمک کنید

لکه های حاصل از آب میوه را چگونه پاک کنیم

برای پاک کردن لکه حاصل از آب میون ابتدا بهتر است که لباس را به مدت نیم ساعت در آب سرد قرار دهید

سپس با قوطه ور کردن لباس در کمی آب گرم و محلول آنزیم دار آن را توسط آب سرد آبکشی نمایید و بعد به مدت ده دقیقه لباس را در محلول سرکه و آب قرار دهید

این یکی از بهترین روش های قابل استفاده برای از بین بردن لکه حاصل از آب میوه می باشد که اکثر کارکنان مراکز حمل اثاثیه منزل در رشت از آن استفاده می کنند

نحوه اصولی پاک کردن پودر قهوه از روی لباس

شما برای این کار می توانید از یک محصول لکه بر استفاده کنید و سپس آن را توسط پودر آنزیم دار بشویید . البته با کمک مایع ظرفشویی و آب گرم نیز می توانید به پاک کردن لکه قهوه بر روی لباس نیز استفاده کنید

ولی در نظر داشته باشید که برای پاک کردن شیر قهوه از محصولاتی استفاده کنید که حلال چربی باشند و بتوانند ساختار چربی را در خود حل کنند

نحوه پاک کردن لکه ایجاد شده توسط گل و لای

بهترین روش برای پاک کردن لکه ایجاد شده توسط گل و لای این است که اجازه دهید که گل خشک شود . سپس آن را به آرامی از روی لباس پاک کنید و بعد توسط یک شوینده و آب پارچه را بمالید به طوری ایجاد کف کند

و بعد پارچه را بشویید در صورتی هنوز علائم لکه بر روی پارچه باقی مانده است می توانید از ترکیب سرکه و آب استفاده کنید و بعد با یک شوینده آنزیم دار پارچه را بشویید

البته استفاده از مایع ظرفشویی و آب نیز می تواند در پاک کردن لکه ایجاد شده توسط گل مفید باشد که پرسنل باربری نوشهر و باربری رامسر از این روش ها استفاده می کنند

روش های جدید برای پاک کردن لکه ایجاد شده توسط گریس و روغن

برای این کار باید سطح لکه دار شده پارچه را روی دستمال کاغذی بگذارید و مقداری حلال چربی روی آن بریزید تا خشک شود . سپس آن را توسط آب بشویید

البته در زمان استفاده از ماشین لباسشویی سعی کنید که درجه حرارت ماشین را در بالاترین درجه قرار دهید . زیرا آب گرم برای پاک کردن لکه چربی بسیار بهتر عمل می کند

همچنین برای پاک کردن لکه روغن و چربی می توانید از نشاسته ذرت ، جوش شیرین ، نمک یا پودر بچه نیز استفاده کنید . البته در این حالت باید ماده مورد نظر بر روی پارچه تا چند دقیقه بماند

در صورتی که لکه روغن و یا چربی از روی لباس پاک نشد باید از یک حلال خشک استفاده کنید که معمولا پرسنل باربری تنکابن و باربری رویان از این روش استفاده می کنند

استفاده از صابون ظرفشویی نیز یکی دیگر از روش های پاک کردن لکه ایجاد شده توسط گریس و روغن می باشد که البته پس از انجام آن باید لباس را با یک محلول آنزیم دار شستشو کرد

الکل نیز یکی دیگر از حلال های مهم در رفع لکه ایجاد شده توسط چربی بر روی فرش می باشد

البته برای رفع لکه چربی از روی لوازمی با پوشش چرم مانند کیف و کفش چرمی شما می توانید با استفاده از پودر بچه این مشکل را حل کرده و با استفاده از این تکنیک لکه چربی را پاک کنید

در صورت پاک نشدن لکه چربی از روی کیف یا کفش چرمتان شما می توانید این عمل را چندین بار تکرار نمایید

البته زمان ماندگاری پودر بچه بر روی چرم به مدت شب تا صبح باید طول بکشد و برای انجام این پروسه می توانید از پرسنل باربری تنکابن کمک بگیرید

در بسیاری از موارد اتفاق می افتد که یقه لباس به مواد آرایشی آغشته می شود که برای رفع این نوع لکه ها شما می توانید از کرم اصلاح و کیسه حمام استفاده کنید و لکه مورد نظر را از روی یقه لباستان به سادگی از بین ببرید

برای رفع لکه حاصل از پارفین چه باید کرد ؟

برای حل این مشکل شما می توانید از کاغذ پارافین استفاده کنید و پس از قرار دادن آن روی لباس به وسیله اتو آن را گرم کنید .

پس از برداشتن کاغذ از روی لباس مشاهده می کنید که پارافین به کاغذ چسبیده و از لباس جدا می شود . البته پرسنل باربری نور و باربری چالوس به تمامی این تکنیک ها آشنایی دارند

اگر در لباس هایتان از محصولاتی با چرم جیر استفاده می کنید در صورت مشاهده لکه می توانید به کمک نان خشک بیات شده لکه ایجاد شده را پاک کنید و برای محو کردن خراش ایجاد شده توسط نان از پاک کن استفاده کنید

اسپری مو نیز یکی از محصولات بسیار مناسب جهت از بین بردن لکه حاصل از رژ لب می باشد

پارچه مرطوب پاک کننده آرایش نیز یکی دیگر از محصولات مهم در پاک کردن روژگونه می باشد که در اثر شکستن در کیف باعث لکه می شود

برای پاک کردن لکه عطر بر روی لباس نیز شما می توانید از مقداری الکل روی بانداژ  استفاده کنید و پس از ریختن الکل بر روی بانداژ و مالیدن آن بر روی لباس از لکه ایجاد شده خلاص شوید

از مخلوط آسپرین له شده و آب داغ و اسید تارتاریک محلولی غلیظ و کرم مانند درست کنید و برای از بین بردن لکه ایجاده شده توسط سفیدک ناشی از عرق از این محلول استفاده کنید

البته برای تاثیر بهتر محلول بر لکه ایجاد شده عرق ۲۰ دقیقه زمان لازم است . سپس لباس را با آب ولرم بشویید

برای آن که بتوانیم لکه زرد رنگ عرق را از روی لباس های از جنس پلی استر را پاک کنیم از مقداری آبلیمو استفاده کنید

زیرا اسید موجود در لیمو باعث خنثی شدن ماده قلیایی عرق لباس شده و رنگ زرد آن را از بین می برد

قابل توجه خوانندگان محترم باشد که نیروهای خدماتی باربری رشت تهران و مراکز حمل اثاثیه منزل رشت با تمامی این تکنیک ها جهت پاک کردن انواع لکه ها از روی لباس آشنایی کامل دارند

برای پاک کردن لکه های ایجاد شده توسط استفراغ از روی لباس می توانید از کمی نشاسته ذرت و یا جوش شیرین استفاده کنید و سپس آن را به کمک آب و صابون بشویید

پاک کردن لکه میوه های قرمز رنگ نیز نیاز به تکنیک هایی دارد که در این مقاله برای شما توضیح خواهیم داد

برای این کار ابتدا لباس را درون تشت آب سرد خیس کنید و به مدت ۱۵ دقیقه در محلول آب لیمو و آب سرد قرار دهید و سپس به آرامی آن را توسط صابون بشویید

خواهید دید که تمامی لکه ها از روی لباستان پاک خواهد شد

البته باید دانست که طبیعت بهترین حلال ها را در خود دارد . و شما تنها کافی است که با شناخت درست از آنها بدون استفاده از محلول های شیمیایی اقدام به پاک کردن هرگونه لکه ای از روی لباستان کنید

آبلیمو و جوش شیرین نشاسته از بهترین پاک کننده های طبیعی انواع لکه محصوب می شوند که با استفاده درست از آنها می توانید انواع لکه ها را از روی لباستان پاک کنید

 

 

از اینکه با ما در این مقاله بودید از شما خوانندگان گرامی و محترم متشکریم

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


    دیدگاهی ثبت نشده است

    آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود