Skip to main content

باربری گلها تهران ⭐️44449176 جدول قیمت ها | اتوبار در گلها تهران

باربری گلها بارکوب یکی از بهترین باربری ها در منطقه 6 تهران و خیابان های مجاور محسوب می شود. نکته ای که باید بدانید این است که اتوبار بارکوب می توانید خدماتی را در حوزه حمل اثاثیه منزل در محله گلها و بزرگراه شهید گمنام، کاج، خیابان هشت بهشت، خیابان ثروتی غربی و شرقی، خیابان آونگ، خیابان مظفری خواه و همچنین گلها در اختیار شما قرار دهد. حمل بار در محله گلها در واقع از سرویس های ویژه بارکوب در تهران می باشد که به صورت 7 روز هفته خدمات باربری در شمال تهران ارائه می دهد. شرکت های قیمت حمل کالا در این محله نیز بر مبنای تعرفه اتحادیه می باشد و هیچگونه هزینه اضافی نیز از شما گرفته نمی شود.

اتوبار در محله گلها تهران از خدمات باربری تهران و جزء سرویس های باربری منطقه 6 تهران بارکوب می باشد.

شماره تماس باربری گلها تهران

قیمت باربری گلها

قیمت باربری در گلها زیر نظر اتحادیه می باشد. هیچگونه هزینه اضافی از شما دریافت نخواهد شد. البته این هزینه به شرایط مختلف نیز بستگی دارد. در جداول زیر تعرفه های باربری گلها را در اختیار شما قرار می دهیم.

لیست تعرفه باربری گلهاهزینه باربری و اتوبار سال جدید
هزینه اجاره خاور برای باربریاز 800 هزار تومان
هزینه اجاره وانت و نیسان برای باربریاز 200 هزار تومان
هزینه کارگر باربریاز 150 هزار تومان

 

فهرست موارد اضافی باربری و حمل بار بارکوبهزینه های اضافی حمل بار و اتوبار 1402
هزینه اجازه خاور برای یک ساعت اضافهاز 260 هزارتومان
هزینه اجاره وانت برای یک ساعت اضافهاز 100 هزار تومان
هزینه اجاره نیسان برای یک ساعت اضافهاز 125 هزار تومان
دستمزد کارگر برای یک ساعت اضافهاز 80 هزار تومان

لیست باربری گل ها

باربری بارکوب02144449136خیابان کاج
اتوبار بارکوب09192029136خیابان هشت بهشت
حمل بار گلها02144449176خیابان ثروتی غربی
اتوبار دیدگان گلها09191509176خیابان دیدگان
باربری گل هاتماس بگیرید.تهران میدان گلها

 خدمات مربوط به باربری گل ها

در صورت تمایل به استفاده از خدمات باربری  و حمل اثاثیه منزل در محله گلهای تهران و خیابان های همجوار میتوانید با بارکوب تماس بگیرید.

بعد از تماس های انجام شده کادر مجرب و حرفه ای باربری بارکوب در محله گل ها به محل مورد نظر شما می آیند. همچنین تمامی روند های بسته بندی نیز به طور کامل و اصولی انجام خواهند شد. این امر نیز مهم است و از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. البته باید بدانید که یکی از مهمترین موارد در خصوص بسته بندی این است که کلیه بارها به صورت تفکیک شده در اختیار شما قرار می گیرند.

همچنین باید در نظر داشته باشید که تمامی بارهای شما با رعایت تمامی نکات ایمنی به داخل ماشین حمل بار منتقل خواهد شد. چیدمان بار نیز به صورت کاملا حرفه ای و بدون هیچ گونه آسیبی از سوی افراد حاضر در باربری گل ها به خوبی انجام خواهد شد.

کارگرانی نیز برای شما فرستاده می شود. این کارگران می توانند به شما کمک کنند تا با ایمنی کامل بتوانید تمامی بارها را به مکان مربوطه و مورد نظر خودتان منتقل نمایید.

باربری اتوبار گل ها نیز برای همه بارها بیمه نامه صادر می کند. این مورد به ما نشان می دهد که در صورت بروز کوچکترین حادثه بیمه تمامی خسارات شما را پرداخت خواهد کرد.

سرویس نیسان بار گل ها

خدمات باربری نیسان بار گلها بارکوب همه روز و در سریعترین زمان ممکن می توانند خدمات باربری را در اختیار شما قرار دهند. شما کافیست تا یک تماس با مرکز باربری گل ها داشته باشید. همچنین باید به این مورد نیز توجه داشته باشید که نرخ حمل بار با نیسان در اتوبار گل ها به صورت کیلومتری محاسبه خواهد شد.

وانت بار گلها و وانت تلفنی گلها

اتوبار بارکوب در گلها نیز می تواند خدمات وانت بار را در اختیار شما قرار دهد. البته وانت بار زمانی مناسب است که کالاهای شما در حجم ها و اندازه های کمتری هستند. هزینه ها نیز بر طبق شرایط مصوب از شما دریافت خواهند شد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با بارکوب تماس بگیرید.

منطقه گلهای تهران کجاست؟

منطقه گلها و یا محله گلها را می توانیم از قدیمی ترین محل های تهران در منطقه 6 در نظر بگیریم. این مکان کمی قدمت بالایی دارد. البته در این مکان انواع بیمارستان ها و ایستگاه های اتوبوس و بزرگراه های مختلف نیز وجود دارد.همچنین به چندین ایستگاه مترو نیز می توانید دسترسی داشته باشید. البته باید بدانید که اگر در این منطقه هستید می توانید به راحتی از خدمات مربوط به باربری گلها بارکوب نیز بهره مند شوید.

سفارش باربری در محله گلها

نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که باربری بارکوب در گلها کیفیت بالایی را در خدماتش به مشتریانش ارائه می دهد. همچنین باید در نظر داشته باشید که این باربری از وسایل نقلیه مختلف (نیسان، وانت، ایسوزو، خاور و…) استفاده می کند. ماشین متناسب با نوع و حجم بار شما ارسال می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

شماره تماس باربری گلها تهران

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


دیدگاهی ثبت نشده است

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود