Skip to main content

باربری کن تهران ⭐️44449176 جدول قیمت ها | اتوبار در کن تهران

اگر در محدوده کن تهران هستید و قصد جابجایی بار و لوازم منزل در کن را دارید میتوانید از ساعت 8 صبح الی 8 شب با بارکوب تماس بگیرید. باربری کن از خدمات باربری در شمال غرب تهران محسوب می شود. برای حمل هر گونه بار از جمله جهیزیه، وسایل اداره یا مغازه می توانید از خدمات باربری بارکوب استفاده کنید. برای ثبت سفارش و کسب اطلاعات لازم می توانید با شماره های زیر تماس حاصل کنید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

اتوبار در محله کن تهران از خدمات باربری تهران و جزء سرویس های باربری منطقه 5 تهران بارکوب می باشد.

شماره تماس باربری کن تهران

قیمت باربری کن

لیست قیمت خدمات باربری در منطقه کن تهران در سال 1402 برای شما در جدول زیر قرار داده شده است. در صورت وجود هر گونه سوال یا ابهام می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید تا از قیمت های به روز و جزئیات بیشتر مطلع شوید.

قیمت باربری کن

هزینه های باربری در کن
کرایه نیسان در کن350 هزارتومان (برای 2 ساعت کار)
کرایه خاور و ایسوزو در کن950 هزارتومان (برای 3 ساعت کار)
هزینه کارگر180 هزارتومان (برای 3 ساعت کار)
کرایه حمل بار از کن به شهرستانبرای استعلام هزینه تماس بگیرید

لیست باربری های کن

لیست باربری های معتبر اتحادیه در منطقه کن به شرح زیر است. برای حمل بار و جابجایی می توانید از این باربری ها استفاده کنید زیرا این باربری ها خدمات را بر اساس نرخ اتحادیه ارائه می دهند و کوچکترین مشکلی وجود نخواهد داشت.

باربری بارکوب02144449136کن
باربری کن02144449176کن – خیابان برادران روستایی
اتوبار ارمتماس بگیریدکوی ارم – خیابان منوچهری
صدرا بارتماس بگیریدشهرک صدرا – خیابان ساحل
اتوبار گلستانتماس بگیریدجنت آباد شمالی – بلوار مبعث
اتوبار فردوستماس بگیریدتهران – فردوس – خیابان ولیعصر
باربری المپیکتماس بگیریدتهران – دهکده المپیک
اتوبار بهارتماس بگیریدشهران شمالی بلوار شهران
کوروش بارتماس بگیریدجنت آباد شمالی – خیابان کوروش

 

اتوبار کن تهران

حمل اثاثیه منزل در کن: برای یک اسباب کشی بی دردسر باید شرکت مناسبی را برای ارائه خدمات باربری انتخاب کنید که علاوه بر سرعت و قیمت مناسب، کارایی لازم را نیز داشته باشد.

اگر قصد جابجایی وسایل یا بار از منطقه کن تهران یا نواحی مجاور را دارید می توانید به شرکت بارکوب اعتماد کنید. تیم با تجربه و ماهر ما تمام مراحل بسته بندی، بارگیری، حمل ونقل، تخلیه را در کمال دقت و مهارت انجام می دهند تا به شما در کاهش زمان، هزینه و استرس فرآیند جابجایی کمک کنند.شرکت ما می تواند تمام نیاز های شما در اسباب کشی را  برآورده کند، هر زمان که بخواهید می توانید برای دریافت قیمت دقیق نقل و انتقال با شماره های ارائه شده تماس حاصل کرده و تاریخ جابجایی و جزئیات ضروری جابجایی خود را به کارشناسان ما بگویید و ما شما را به طور حرفه ای راهنمایی می کنیم.

بسته بندی وسایل در کن تهران:

پرسنل ما جعبه های جابجایی و لوازم بسته بندی مناسب را به کار می برند تا هیچ خسارت متوجه اثاثیه و لوازم شما نشود. همه تیم ما با احتیاط و دقت رفتار می کنند و خود را در قبال هر وسیله که لمس می کنند مسئول می دانند و اجازه بروز هیچ خسارت و آسیبی را نمی دهند.

 باربری محدوده کن تهران

باربری و اسباب کشی در منطقه کن تهران از مناطق تحت پوشش خدمات باربری بارکوب است و تمامی ساکنان این منطقه یا مناطق مجاور می توانند با شماره های قرار داده شده در سایت تماس حاصل کنند تا در اسرع وقت بهترین خدمات را دریافت کنند.

 نیسان بار کن تهران

شما مشتریان محترم می توانید برای حمل و نقل انواع بار یا کالا و اثاثیه منزل از خدمات باربری نیسان ما به صورت شبانه روزی استفاده کنید. باربری با نیسان به صورت شهری در تمام نقاط تهران و به صورت بین شهری با بهترین کیفیت ارائه خواهد شد و به هیچ وجه آسیبی به اثاثیه وارد نخواهد شد. خدمات حمل اثاثیه با نیسان و وانت به تمام مناطق تهران و شهرهای ایران از منطقه کن تهران توسط اتوبار بارکوب ارائه می شود. شرکت‌ حمل‌ونقل بارکوب یک گزینه عالی برای حمل بی دردسر بار و اثاثیه است.برای اطلاع از نرخ کرایه نیسان بر حسب کیلومتر می توانید از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با کارشناسان بارکوب تماس بگیرید. 

کن کجای تهران است؟

منطقه کن یکی از بخش های شهرستان تهران است که مرکز آن روستا کن است. در واقع کن از خوش آب و هوا ترین مناطق تهران است و در منطقه 5 شهرداری واقع شده است. قابل ذکر است که کن در منطقه کوهپایه ای استان البرز واقع شده و توسط کوه های اطراف به احاطه درآمده است.

سفارش باربری کن تهران

برای هر نوع انتقال بار از منطقه کن در تهران به هر جای شهر خدمات باربری بارکوب بهترین گزینه خواهد بود. فرقی نمی‌کند به خدمات جابجایی در مسافت های طولانی نیاز دارید یا برای جابجایی در نزدیکی محل فعلی،شرکت ما  خدمات حمل و نقل مسکونی و تجاری را به طور کامل ارائه می دهد. اگر به چند نفر برای کمک به بارگیری و تخلیه نیاز دارید نیروی کار متخصص ما به شما  در جابجایی و بسته بندی کمک خواهند کرد. ثبت سفارش حمل بار شما به سادگی یک تماس با همکاران ما انجام خواهد شد.

برای ثبت سفارش باربری کن تهران فقط کافیست با شماره های زیر تماس بگیرید:

شماره تماس باربری کن تهران

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


دیدگاهی ثبت نشده است

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود