Skip to main content

باربری کامرانیه تهران ⭐️44449176 جدول قیمت ها | اتوبار در کامرانیه تهران

اتوبار بارکوب با سرویس باربری کامرانیه در کنار شماست تا اگر اخیرا خانه‌ای در محله استخر یا حسن آباد زرگنده خریداری کرده‌اید، یا اگر از آپارتمانی به آپارتمان دیگر نقل مکان می‌کنید، روند انتقال سختی نداشته باشید. برخی از افراد وسوسه می‌شوند که این جا به جایی را خودشان انجام دهند تا مقداری پول پس انداز کنند. با این حال، جابه‌جایی می‌تواند یکی از استرس‌زاترین تجربه‌های زندگی برای شما و خانواده‌تان باشد. در نتیجه یک همکاری مقرون به صرفه با کامرانیه بار می‌تواند گزینه بهتری باشد.

اگر در محدوده خیابان چیذر، خیابان خراسانی، خیابان اندرزگو، خیابن پاشا ظهری، خیابان لواسانی، خیابان آقایی، خیابان بازدار، خیابان پاسداران، خیابان قاسمی، خیابان جهانبخش نژاد، خیابان باهنر و … محله کامرانیه تهران هستید میتوانید برای درخواست خدمات حمل بار در کامرانیه، اسباب کشی در کامرانیه، اتوبار در کامرانیه تهران روی بارکوب حساب کنید. همه روز از ساعت 8 صبح الی 8 شب کارشناسان بارکوب آماده پاسخگویی به شما هستند.

شماره تماس باربری کامرانیه تهران

قیمت باربری کامرانیه

باربری محدوده کامرانیه می‌تواند در تمامی نقاطی شما نیاز به جا به جایی دارید کنارتان باشد. با همکاری این باربری شمال تهران کامرانیه نگرانی بسیار کمتری برای انتقال وسایل خواهید داشت. یک جابه‌جایی بدون استرس مهم‌ترین دلیل در برای همکاری با حمل بار کامرانیه است. این شرکت حمل‌ونقل حرفه‌ای با در اختیار گرفتن همه چیز از بسته‌بندی و مدیریت موجودی تا جابه‌جایی، تمام حدس‌ها و گمانه‌زنی‌ها را برای انتقال وسایل با ماشین شخصی کنار می‌زند.

یک نگاه کوتاه به لیست قیمت های اتوبار کامرانیه دلیل پیشنهاد ما را روشن‌تر می‌کند.

 قیمت باربری کامرانیه

 لیست تعرفه باربری کامرانیه هزینه باربری کامرانیه در سال جدید
هزینه اجاره خاوراز 800 الی 900 هزار تومان
هزینه اجاره وانت و نیسان برای باربری کامرانیهاز 400 هزار تومان
هزینه کارگراز 200 هزار تومان

 

فهرست موارد اضافی باربری و حمل بار کامرانیه هزینه های اضافی حمل بار و اتوبار سال جدید
هزینه اجاره خاور برای یک ساعت اضافهاز 260 هزار تومان
هزینه اجاره وانت برای یک ساعت اضافهاز 100 هزار تومان
هزینه اجاره نیسان برای یک ساعت اضافهاز 125 هزار تومان
دستمزد کارگران برای یک ساعت اضافهاز 80 هزار تومان

باربری بارکوب درخدمت شماست تا بهترین خدمات باربری تهران از جمله باربری کامرانیه منطقه 1 تهران را به شما ارائه کند.

لیست باربری های کامرانیه

آیا تا به حال سعی کرده‌اید مبلمان بزرگ را از خانه داخل ماشین کوچکتان قرار داده و به خانه جدید منتقل کنید؟ اگر پاسخ شما منفی است و می‌گویید که نمی‌توانید، باربری کامرانیه می‌تواند این کار را برای شما انجام دهد. البته اگر قدرت و دانش لازم برای بلند کردن صحیح و بدون آسیب رساندن را دارید، ممکن است مشکلی پیش نیاید. با این حال، اکثر مردم قدرت یا آموزش لازم برای جابه‌جایی سریع یا کارآمد وسایل بزرگ خانه را ندارند. این می‌تواند منجر به صرف ساعت‌ها صرف جابه‌جایی یک تکه مبلمان شود. اما همکاری با باربری کامرانیه می‌تواند این مسیر را هموار کند.

باربری کامرانیه تهران تجربه و تجهیزات لازم برای جابه‌جایی ایمن وسایل را به خانه یا آپارتمان شما دارد. این مورد شامل نحوه ارائه راهکار برای بسته بندی صحیح ظروف، بسته بندی صندلی‌های اتاق غذاخوری و قرار دادن پوشش‌های محافظ کف برای جلوگیری از فرورفتگی یا خراش در وسایل است.

برای استفاده از خدمات باربری شمال تهران می‌توانید از جدول زیر استفاده کنید.

اتوبار بارکوب09191509176تهران، اندرزگو، خیابان پاشا ظهری
حمل بار بارکوب02144449136تهران، کامرانیه، چیذری
کامرانیه بار09192029136تهران، قلهک، کوچه شاد، کوچه شهید علی یزدانیان
تهران بار02144449176حسن آباد زرگنده
ظریف بار کامرانیه1500 بدون کدتهران، محله استخر
پاسدارانتماس بگیریدتهران، دروس، خیابان پاسداران، خیابان اختیاریه جنوبی
ارشادتماس بگیریدتهران، حسینیه ارشاد، خیابان قبا، خیابان شهید علی ناطق نوری
آفریقاتماس بگیریدتهران، کاووسیه، خیابان ولیعصر، خیابان شهید بابک بهرامی
پیک اسکانتماس بگیریدتهران، کاووسیه، بلوار میرداماد، خیابان ولیعصر، ساختمان اسکان
فرخ بارتماس بگیرید تهران، کاووسیه، بلوار نلسون ماندلا، خیابان شهید مصطفی والی نژاد، برج افرا

 

اتوبار کامرانیه

باربری کامرانیه با همکاری رانندگان متبحر در انتقال وسایل سنگین می‌تواند روند جا به جایی شما را آسان کند. تجربه رانندگی ما با کامیون‌های بزرگ و آشنایی با روش‌های دقیق و قانونی برای به حداقل رساندن اختلال در روند انتقال شما، بسیار کاربردی است. پرسنل باربری در کامرانیه این تجربه را به تمامی در اختیار شما قرار می‌دهند تا خاطره خوبی از همکاری با رانندگان این اتوبار در کامرانیه داشته باشید.

نیسان بار کامرانیه

جابه‌جایی با تجهیزات مناسب، آسان‌تر و ایمن‌تر می‌شود. این موارد شامل تسمه، کفی‌های متحرک، پوشش‌های برزنتی، محافظ برای مبلمان و موارد دیگر است. اجاره همه این تجهیزات می‌تواند پرهزینه باشد و گاهی اوقات اگر اجاره این تجهیزات را در آخرین لحظه قبل از نقل مکان پیگیری کنید، ممکن است جا به جایی سختی داشته باشید. حمل اثاثیه کامرانیه تمام تجهیزات لازم را برای محافظت از شما در برابر آسیب و وسایل یا اموال شما در برابر هرگونه آسیب را در اختیار خواهد داشت. برای نمونه با استفاده از شماره باربری کامرانیه می‌توانید یک نیسان بار سفارش داده و با خیالی راحت جا به جا شوید.

باربری محدود کامرانیه

با نگاهی به لیست اتوبارهای کامرانیه تهران متوجه می‌شوید که این مجموعه توان ارائه خدمات گسترده‌ای دارد. در واقع مهم نیست که شما در بلوار نلسون ماندلا هستید یا خیابان شهید بابک بهرامی نیسان بار کامرانیه و دیگر وسایل نقلیه موجود می‌توانند انتقال وسایل شما را آسان کنند.

محله کامرانیه تهران کجاست؟

باربری کامرانیه در شمال شهر تهران هم فعالیت دارد. منظور ما از شمال شهر دقیقا محله‌ای است که در خیابان کامرانیه واقع شده و جزو شهرستان شمیرانات محسوب می‌شود. محله معروف کامرانیه از بخش‌های جنوب با بزرگراه صدر و از بخش‌های شمالی با نیاوران و جماران هم‌جوار است. همچنین از شرق و غرب با فرمانیه هم‌مرز محسوب می‌شود. به لحاظ جغرافیایی خیابان کامرانیه از جنوبی‌ترین نقطه پل صدر شروع می‌شود.

باربری محدوده محله کامرانیه تهران
باربری محدوده محله کامرانیه تهران

سفارش باربری کامرانیه

مجموعه بارکوب با ارائه بهترین قیمت باربری کامرانیه در کنار شماست تا بتوانید انتقال وسایل خود را به راحتی انجام دهید. با بررسی لیست قیمت‌ها و خدمات باربری در کامرانیه متوجه می‌شوید که همکاری با این مجموعه علاوه بر مقرون به صرفه بودن، امن هم خواهد بود. زیرا کارکنان متبحری در این شرکت مشغول به کار هستند. برای ثبت سفارش می‌توانید از شماره‌های باربری کامرانیه استفاده کنید.

شماره تماس باربری کامرانیه تهران

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


دیدگاهی ثبت نشده است

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود