Skip to main content

باربری وزراء تهران ⭐️44449176 جدول قیمت ها | اتوبار در وزراء تهران

از خدمات اتوبار بارکوب در منطقه شمال غرب تهران، حمل اثاثیه منزل وزراء ، باربری وزراء و حمل بار در وزراء می باشد. اگر در محدوده محله وزراء تهران و خیابان ولیعصر، خیابان مغنیه، خیابان ساعی، خیابان دانش، خیابان اکبری، خیابان زاگرس، خیابان راشل کوری، خیابان الوند، خیابان آفرین، خیابان خالد اسلامبولی، منطقه 6 تهران و یا سایر خیابان های اطراف وزراء هستید و قصد جابجایی بار دارید، میتوانید از همه روزه از ساعت 8 صبح الی 8 شب با کارشناسان بارکوب در تماس باشید.

برای اطلاع از شرایط حمل بار و اثاث کشی در محدوده محله وزراء(خیابان خالد اسلامبولی) و باربری در منطقه6 تهران می توانید با شماره تلفن زیر تماس بگیرید تا از مشاوره رایگان اتوبار بارکوب در تهران بهره مند شوید.

شماره تماس باربری وزراء تهران

اتوبار در محله وزراء تهران از خدمات باربری تهران و جزء سرویس های باربری منطقه 6 تهران بارکوب (باربری شمال غرب تهران) می باشد.

قیمت باربری وزراء در بارکوب

محاسبات مربوط به سنجش هزینه باربری در شرکت بارکوب بر اساس تعرفه های مشخصی صورت می پذیرد که شامل مواردی از قبیل زیر است:

  • تعرفه مربوط به میزان مسافت ما بین مبدا و مقصد
  • میزان مبلغ پرداختی برای هر عدد کارگر جهت حمل و نقل وسایل
  • مقدار هزینه مربوط به استفاده از تجهیزات بسته بندی
  • تعداد طبقه های ساختمان مبدا و مقصد
  • استفاده از آسانسور یا عدم استفاده از آن
  • درخواست انجام خدمات جانبی از قبیل بسته بندی حرفه ای و وسایل
  • مدل ماشین های درخواست شده توسط مشتری
  • تعرفه های مربوط به نرخ جابجایی بار در داخل شهر و یا حمل و نقل برون شهری

 

هزینه باربری وزرا

کرایه خاور برای سه ساعت۸9۰ هزارتومان
کرایه نیسان برای دو ساعت۳۵۰ هزارتومان
کرایه کارگر برای سه ساعت۱۷۰ هزارتومان
کرایه نیسان برای شهرستانتماس بگیرید

لیست باربری های وزراء تهران

محله وزرا تهران یکی از مناطق هدف برای تاسیس  شرکت باربری بارکوب می باشد. این مجموعه در منطقه وزرا دارای شهرت زیادی می باشد و افرادی که قصد اسباب کشی و یا انتقال وسایل را دارند معمولاً با این شرکت تماس می گیرند. این اعتماد سازی نتیجه انجام درست فعالیت های باربری توسط این شرکت و نظارت اتحادیه باربری بر عملکرد آن می باشد. شرکت بارکوب بهترین نحوه خدمت رسانی و بسته بندی را برای انتقال وسایل  در تمام نقاط شهر تهران و خارج از آن را داشته است و می تواند هر نوع باری را با امنیت بالا به نقاط مختلف منتقل کند.

اتوبار بارکوب09192029136خیابان ولیعصر، نبش سهراب
وزراء بار09191509176بزرگراه کردستان، خیابان چهل و سوم
باربری بارکوب02144449176خیابان خالد اسلامبلی، کوچه سی و دوم
حمل بار وزراء02144449136تهران، محله وزرا
شقایق بارتماس بگیرید

اتوبار در وزراء تهران

بسیاری از مردم ساکن تهران برای انجام حمل و نقل اسباب و اثاثیه منزل و اداره خود نیازمند استفاده از خدمات یک باربری مطمئن می باشند. باربری بارکوب تمام خدمات مربوط به حمل و نقل بار را به صورت کامل انجام می دهد. این باربری در تمام نقاط تهران دارای شعبه های متعددی است که از آن جمله می ‌توان به باربری بارکوب واقع در محله وزرا اشاره نمود. این شرکت تمام انتظاراتی که مشتریان در زمینه اثاث کشی دارند را بر آورده نموده و خاطره خوشی از یک اسباب کشی راحت و بی دردسر را برای آن‌ ها رقم خواهد زد.

باربری محدوده وزراء

شرکت باربری بارکوب با بر پایی شعبه در محدوده وزراء شهر تهران توانسته است مشتریان وفادار زیادی را در این منطقه و اطراف آن به خود جذب نماید. اعتمادی که مردم به مجموعه بارکوب دارند در حدی است که شهرت این شرکت به عنوان یک باربری مطمئن به طرز چشم گیری افزایش پیدا کرده است. شرکت بارکوب تمام بار ها و اثاثیه منزل را با روش های مدرن و حرفه ای جابجا می کند و حمل و نقل آن ها را به صورت داخل شهری و برون شهری انجام می دهد.

نیسان بار وزراء

استفاده از وانت نیسان برای حمل بار در داخل یا بیرون از شهر یکی از پر طرفدار ترین روش ها می باشد و شرکت باربری بارکوب واقع در محله وزرا تهران با دارا بودن بهترین وانت های نیسان این خدمت رسانی را برای مشتریان خود انجام می ‌دهد. این مجموعه با در نظر گرفتن حجم بار مشتری پیشنهاد استفاده از نیسان را ارائه داده و در صورت موافقت سفارش دهنده نسبت به انتقال مطمئن و سریع بار به مقصد توسط وانت نیسان اقدام می کند. افرادی که برای حمل و نقل بار های خود این وسیله را انتخاب می کنند می توانند با سرعت بیشتری نسبت به کامیون اثاثیه خود را تحویل بگیرند. حمل و نقل برون شهری که با استفاده از نیسان انجام می شود از امنیت بالایی برخوردار است زیرا در صورت بروز خرابی های احتمالی برای ماشین پیدا کردن قطعات یدکی نیسان کار بسیار راحتی است.

باربری وزرا تهران
باربری وزرا تهران

محله وزراء تهران کجاست؟

خیابان وزرا که یکی از قدیمی ترین خیابان های شهر تهران می باشد در موازات خیابان ولیعصر قرار گرفته و ابتدای آن در محدوده خیابان شهید بهشتی واقع شده است. این خیابان از سمت شمال به خیابان گاندی وصل می گردد.

 

سفارش باربری وزرا تهران

باربری بارکوب فعالیت خود را در تمام روز های هفته و ساعت های شبانه روز ادامه می دهد و مشتریان عزیز می توانند با استفاده از شماره هایی که در ادامه بیان می شود با این مجموعه ارتباط گرفته و خدمات مربوطه را سفارش دهند.

شماره تماس باربری وزراء تهران

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


دیدگاهی ثبت نشده است

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود