Skip to main content

باربری هفت تیر تهران ⭐️44449176 جدول قیمت ها | اتوبار در هفت تیر تهران

یکی از سخت‌ترین کارهایی که ممکن است چندین بار در طول زندگی برای ما پیش بیاید جابه‌جایی از یک خانه به خانه‌ای دیگر و نقل‌مکان کردن است. فرایند اسباب کشی و حمل و نقل اثاثیه به تنهایی ممکن نیست و نیاز به کمک افراد با تجربه دارد. اما نگران نباشید بارکوب با سرویس باربری هفت تیر با داشتن سابقه درخشان در زمینه بسته بندی و حمل و نقل بارها و یا اسباب و اثاثیه منزل این مشکل را برای شما آسان خواهد کرد. باربری در هفت تیر دارای بیش از صد کارگر قدرتمند، با تجربه و خوش برخورد بوده است که با کمترین احتمال آسیب دیدگی دارایی‌های شما را به مقصد خود می‌رسانند. همچنین حمل بار در منطقه هفت تیر مجهز به انواع خودرو های سبک و سنگین برای هر مقدار بار بوده است.

اگر به خدمات حمل بار در هفت تیر، اسباب کشی در هفت تیر، حمل اثاثیه منزل و اتوبار در هفت تیر تهران احتیاج دارید، میتوانید همه روز، حتی ایام تعطیل از ساعت 8 صبح الی 8 شب با بارکوب تماس بگیرید.

شماره تماس باربری هفت تیر تهران

محله هفت تیر تهران کجاست؟

اگر به دنبال جابه‌جایی اسباب و اثاثیه خود در اطراف میدان هفت تیر هستید پیشنهاد ما به شما باربری بارکوب در محله هفت تیر است. یکی از شلوغ‌ترین منطقه‌های تهران میدان هفت تیر است که قبل از انقلاب جمهوری اسلامی ایران با نام بیست و پنج شهریور معرفی می‌شد. با توجه به وجود مغازه‌ها و مراکز خرید بسیاری که در این میدان وجود دارد میدان هفت تیر یکی از گزینه‌های مناسب برای خرید کردن قرار گرفته است. رفت و آمد در این منطقه نسبت به مناطق خرید دیگر در تهران بیشتر است ولی با این حال گره ترافیکی زیادی در این محل مشاهده نمی‌شود و به سادگی می‌توان در این محله رفت و آمد کرد.

باربری محدوده هفت تیر تهران
باربری محدوده هفت تیر تهران

تعرفه حمل بار در هفت تیر تهران

 قیمت باربری هفت تیر

 لیست تعرفه باربری هفت تیر هزینه باربری هفت تیر در سال جدید
هزینه اجاره خاوراز 800 الی 900 هزار تومان
هزینه اجاره وانت و نیسان برای باربری هفت تیراز 400 هزار تومان
هزینه کارگراز 200 هزار تومان

 

فهرست موارد اضافی باربری و حمل بار هفت تیر هزینه های اضافی حمل بار و اتوبار سال جدید
هزینه اجاره خاور برای یک ساعت اضافهاز 260 هزار تومان
هزینه اجاره وانت برای یک ساعت اضافهاز 100 هزار تومان
هزینه اجاره نیسان برای یک ساعت اضافهاز 125 هزار تومان
دستمزد کارگران برای یک ساعت اضافهاز 80 هزار تومان

نحوه همکاری با باربری هفت تیر

اصلاً مهم نیست در کدام منطقه از تهران زندگی می‌کنید و یا قصد دارید به کدام قسمت شهر و استان تهران و حتی ایران نقل مکان و اسباب کشی کنید. شرکت باربری هفت تیر جهت رفاه حال شما عزیزان همیشه آماده ارائه خدمات حمل و نقل در تهران است و بهترین سرویس و خدمات اسباب کشی را با کمترین و مناسب‌ترین هزینه به شما ارائه می‌نمایید. همان‌طور که در ابتدا گفتیم شرکت باربری در هفت تیر با داشتن کادری ورزیده، مجرب، با تجربه و کار آزموده تمامی خدمات باربری و حمل و نقل مانند بسته بندی اسباب و اثاثیه، جابه‌جایی وسایل منزل، حمل و نقل بار به سایر شهرستان‌ها (بین شهری)، طی این سال‌های فعالیت خود تمام تلاش خود را کرده است تا اعتماد و اطمینان شما عزیزان را جلب کند و به عنوان کامل‌ترین و بهترین باربری در شهر و استان تهران شناخته شود.

همچنین تمامی عزیزانی که در مرکز شهر تهران سکونت دارند می‌توانند با ما در تماس باشند. شما عزیزان می‌توانید با تماس تلفنی با مشاوران باربری هفت تیر مشورت کنید و اطلاعات لازم را برای حمل نقل بارهای خود و یا اسباب کشی مطمئن را به دست آورید.

مزایا همکاری با اتوبار بارکوب در هفت تیر

کارگران ورزیده و پرسنل حرفه‌ای باربری در هفت تیر با به‌ کارگیری تجربة ۱۵ساله خود کار بسته بندی را انجام می‌دهند. بسته بندی و چیدمان انواع کالاها به صورت ماهرانه، حرفه‌ای و ایمن در به‌روزترین ماشین‌های حمل بار صورت می‌گیرد. ما اینجا هستیم تا شما به راحتی به ما اعتماد کنید و دیگر استرس و سختی جابه‌جایی اثاثیه منزل خود را نداشته باشید و نظاره گر تعهد و مسئولیت کارکنانمان باشید. در ادامه به معرفی دیگر مزایای همکاری با باربری هفت تیر می‌پردازیم:

  • بسته بندی اثاثیه منزل به طور کامل
  • بسته بندی اثاثیه شکستنی و حساس
  • استفاده از کارتن‌های ضخیم و مقاوم جهت بسته بندی
  • جابه‌جایی وسایل سنگین وزن مانند یخچال، بوفه و کمد
  • بسته بندی مخصوص برای لباس‌ها و قرار دادن در کارتن مخصوص لباس
  • خدمات شبانه روزی حتی در روزهای تعطیل
  • بسته بندی کالای دیجیتال مانند کامپیوتر و تلویزیون‌های بزرگ
  • بسته بندی لوستر، آباژور و دیگر وسایل نورپردازی
  • بسته بندی و حمل نقل آسان لوازم آشپزخانه

قیمت مناسب بسته بندی اثاثیه

باربری هفت تیر کار بسته بندی اسباب و اثاثیه منزل، شرکت‌ها و سازمان‌های دولتی را با قیمت مشخص شده اتحادیه حمل و نقل بار انجام می‌دهد و از دریافت هرگونه هزینه اضافه خودداری می‌کند. مهم‌ترین هدف شرکت باربری در منطقه هفت تیر انجام مناسب بسته بندی وسایل برای اسباب کشی با قیمت‌های مناسب و کم بوده است.

حمل نقل بین شهری

حمل و نقل بار و یا اثاث‌کشی در باربری هفت تیر جز شهر تهران به شهرستان‌ها نیز انجام می‌شود. تنها کافی است به باربری ما اعتماد کنید تا ما با بهترین ماشین‌های حمل بار و کارگران با تجربه بارتان را به مقصد برسانیم.

همان‌طور که در ابتدا گفتیم و تابه‌حال این تجربه را داشته‌اید اسباب کشی و جابه‌جایی منزل کار بسیار سخت و طاقت فرسایی است و احتمال آسیب رسیدن به دارایی‌های شما در این نقل و انتقالات وجود دارد اما جای نگرانی نیست امروزه شرکت‌هایی هستند که خدمات بسته بندی و نقل و انتقال اسباب و اثاثیه منزل را ارائه می‌دهند. شرکت باربری هفت تیر یکی از شرکت‌های ارائه دهنده این خدمات است که با استفاده از جدیدترین روش‌های روز دنیا تمامی اثاثیه‌های شما را بسته بندی و به مکان جدید منتقل می‌کند.

شماره تماس باربری هفت تیر تهران

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


دیدگاهی ثبت نشده است

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود