Skip to main content

باربری نوبنیاد تهران ⭐️44449176 جدول قیمت ها | اتوبار در نوبنیاد تهران

باربری نوبنیاد را با نام اتوبار نوبنیاد هم می‌شناسیم؛ زیرا محبوبیت خاصی میان صاحبان مشاغل و مستأجران پیدا کرده است. بارکوب با سرویس باربری نوبنیاد تهران با تمرکز بر جلب رضایت مشتری توانسته است در لیست بهترین خدمات باربری شمال تهران قرار بگیرد تا بیشتر کسانی که به جا به جایی وسایل خود نیاز دارند، این مجموعه را در لیست اولویت‌های خود قرار دهند.

اگر به خدمات حمل بار در نوبنیاد، اسباب کشی در نوبنیاد، حمل اثاثیه منزل و اتوبار در نوبنیاد تهران احتیاج دارید، میتوانید همه روز، حتی ایام تعطیل از ساعت 8 صبح الی 8 شب با بارکوب تماس بگیرید.

شماره تماس باربری نوبنیاد تهران

تعرفه باربری نوبنیاد بارکوب

با توجه به لیست اتوبارهای نوبنیاد تهران که در ادامه ارائه خواهیم کرد متوجه می‌شوید که این مجموعه می‌تواند محدوده زیادی را پوشش دهد. همچنین استفاده از وسایل نقلیه مختلفی مانند نیسان بار نوبنیاد به جا به جایی ایمن وسایل مشتری کمک شایانی می‌کند. این دو مورد جزو اصلی‌ترین خدمات حمل اثاثیه نوبنیاد محسوب می‌شوند.

 قیمت باربری نوبنیاد

 لیست تعرفه باربری نوبنیاد هزینه باربری نوبنیاد در سال جدید
هزینه اجاره خاوراز 800 الی 900 هزار تومان
هزینه اجاره وانت و نیسان برای باربری نوبنیاداز 400 هزار تومان
هزینه کارگراز 200 هزار تومان

 

فهرست موارد اضافی باربری و حمل بار نوبنیاد هزینه های اضافی حمل بار و اتوبار سال جدید
هزینه اجاره خاور برای یک ساعت اضافهاز 260 هزار تومان
هزینه اجاره وانت برای یک ساعت اضافهاز 100 هزار تومان
هزینه اجاره نیسان برای یک ساعت اضافهاز 125 هزار تومان
دستمزد کارگران برای یک ساعت اضافهاز 80 هزار تومان

لیست اتوبار های نوبنیاد

با توجه به اینکه جابه‌جایی وسایل منزل یا شرکت باید به صورت حرفه‌ای و با دقت انجام شود، باربری در نوبنیاد به تمام جزئیات توجه می‌کنند تا خیال شما را راحت کند. کارکنان باربری نوبنیاد مؤدب و حرفه‌ای هستند. آنها همیشه در لباس مناسب در محل کار آماده می‌شوند و در طول فرایند جابه‌جایی خدمات عالی به مشتریان ارائه می‌دهند. آنها به خوبی از تمام جزئیات حمل و نقل تا تخلیه آموزش دیده‌اند، تا با کمترین اشتباه وظایف خود را انجام دهند.

برای استفاده از خدمات مجموعه اتوبار در نوبنیاد، می‌توانید از لیست زیر استفاده کنید.

اتوبار بارکوب02144449136تهران، کوی نوبنیاد، خیابان نور
باربری بارکوب02144449176تهران، کوی نوبنیاد، خیابان نور (شعبه 2)
حمل بار تهران09192029136کوی نوبنیاد، خیابان مژده
نوبنیاد بار09191509176تهران، خیابان هادی (نوبنیاد)
باربری اتحادیهتماس بگیریدپاسداران، میدان نوبنیاد
سفیر بار ساقدوشتماس بگیریدمیدان هروی بلوار گلزار
باربری هرویتماس بگیریدلویزان خیابان طالقانی، خیابان مبارکی
پاسداران بارتماس بگیریدخ پاسداران اول خیابان اختیاریه
اطلس بارتماس بگیریدخیابان پاسداران، خیابان موحد دانش
دولت بارتماس بگیریدلویزان خیابان شهید طاهرآبادی
باربری فرمانیهتماس بگیریدتهران، خیابان پاسداران
اتوبار نوبنیادتماس بگیریدمیدان هروی، ابتدای خیابان مکران جنوبی

اتوبار نوبنیاد بارکوب

زمان همکاری با حمل بار نوبنیاد متوجه می‌شوید که این مجموعه تخمین‌های دقیق و توصیه‌های درستی را برای انتقال همه وسایل شما از جمله مواردی که نیاز به مراقبت ویژه دارند، ارائه می‌دهد. کارگران ماهر این شرکت می‌توانند انواع اقلام مانند تابلوهای گران‌بها، پیانو و مبلمان را به خوبی جا به جا کنند. چه یک میز بیلیارد، چه تجهیزات سالن بدنسازی و چه سیستم سینمای خانگی داشته باشید، کارکنان ماهر باربری نوبنیاد این تخصص را دارند که هر وسیله‌ای را بدون هیچ گونه آسیبی به مکان بعدی بسته بندی و انتقال دهند.

نیسان بار نوبنیاد بارکوب

باربری شمال تهران نوبنیاد با انواع مختلف از وسایل نقلیه انجام می‌شود که نیسان بار یکی از آنها است. در واقع نوبنیاد بار برای جلب رضایت مشتریان و البته انتقال سریع وسایل آنها، تمام تجهیزات لازم از جمله وسایل نقلیه مهم را در نظر گرفته است؛ بنابراین نگران کمبود و یا نبود وسایل لازم نباشید.

باربری محدود نوبنیاد

باربری محدوده نوبنیاد می‌تواند طیف وسیعی از خدمات را بسته به نوع نیاز شما ارائه کند. فرقی ندارد در پاسداران، میدان نوبنیاد زندگی می‌کند یا محل کارتان خیابان شهید طاهرآبادی به هر حال می‌توانید از شماره باربری نوبنیاد استفاده کرده و ماشین مورد نیاز خود را سفارش دهید.

زمان همکاری با باربری نوبنیاد، لازم نیست نگران تخمین بالا یا هزینه‌های پنهان باشید، زیرا مدیران مجموعه با مدیریت قیمت‌ها و تعیین تعرفه‌های ثبات برای هر سه ساعت، نظم خوبی را ایجاد کرده‌اند. در نتیجه تمام هزینه‌هایی که پرداخت می‌کنید شفاف هستند. قیمت پیشنهادی در حین یا پس از انتقال تغییر نمی‌کند، مگر اینکه خدمات اضافی درخواست شود. در نتیجه در هر محدوده‌ای از نوبنیاد که هستید، با خیال راحت جا به جا می‌شوید.

کوی نوبنیاد تهران کجاست؟

میدان نوبنیاد در شمال شرقی محله اختیاریه قرار دارد و از شمالی‌ترین بخش هم با محله پاسداران در ارتباط است. در واقع بخشی از مناطق شمالی تهران و خیابان پاسداران است که با فاصله کمی در بخش شمالی بزرگراه صدر و شهید بابایی دیده می‌شود. این میدان معروف به مکان‌های مهمی دسترسی دارد که بلوار شهید دستواره (معصومی)، پاسداران و شهرک شهید چمران تنها چند نمونه از آنها هستند.

باربری محدوده محله نوبنیاد تهران
باربری محدوده محله نوبنیاد تهران

سفارش باربری نوبنیاد

مجموعه بارکوب بهترین کارکنان را برای خدمات رسانی به مشتریان خود در باربری نوبنیاد استخدام می‌کند. پرسنل تمام وقت هستند و برای بسته بندی، انتخاب جعبه مناسب، جابه‌جایی و بارگیری وسایل شما آموزش دیده‌اند و در عین حال از اقلام شما محافظت می‌کنند. در نتیجه آنها به تمام نگرانی‌های شما رسیدگی می‌کنند و می‌توانند در یک جا به جایی ایمن و سریع به شما کمک کنند. همچنین تضمین می‌کنند که در هنگام بارگیری و حمل و نقل به وسایل آسیب نرسد. این افراد ماهر در استفاده از بهترین تجهیزات برای جابه‌جایی ایمن مهارت دارند تا اطمینان حاصل کنید که دارایی شما همیشه محافظت می‌شود. برای همکاری با آنها می‌توانید از شماره‌های زیر استفاده کنید.

شماره تماس باربری نوبنیاد تهران

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


دیدگاهی ثبت نشده است

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود