Skip to main content

باربری میدان ولیعصر تهران ⭐️44449176 جدول قیمت ها | اتوبار در میدان ولیعصر تهران

حمل بار و اسباب کشی در میدان ولیعصر تهران تخصص باربری بارکوب است. اگر در محدوده میدان ولیعصر، بلوار کشاورز، خیابان کارگر شمالی، خیابان انقلاب اسلامی، خیابان ولیعصر، میدان جهاد، خیابان فاطمی، خیابان مطهری، پل حافظ، خیابان جمهوری و کریم خان هستید میتوانید از خدمات باربری میدان ولیعصر بارکوب بهره مند شوید. اثاث کشی و حمل اثاثیه منزل در میدان ولیعصر و همچنین بسته بندی لوازم جزء خدمات ما محسوب می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

شماره تماس باربری میدان ولیعصر تهران

همچنین اگر به دنبال خدمات باربری در منطقه 6 تهران و یا در سایر محله های هستید میتوانید روی ما حساب کنید.

نرخ باربری میدان ولیعصر بارکوب

هزینه مشخص شده برای انجام اسباب کشی توسط ماشین های مختلف شرکت بارکوب بر اساس عوامل مختلفی سنجیده می گردد. یکی از این عوامل مسافت است که تاثیر زیادی در قیمت باربری دارد. اسباب کشی های درون شهری قیمت کمتری نسبت به جابجایی های بین شهری دارند زیرا انجام حمل و نقل وسایل در مسافت های بالا مستلزم مراقبت بیشتر و دقت بالا تر است و زمان بیشتری را از کارکنان می ‌گیرد. مسیر هایی که دارای جاده های خاکی و سنگلاخی هستند و یا آسفالت فرسوده دارند می توانند در میزان نرخ معین شده اثر گذار باشند. ماشین هایی که برای جابجایی بار انتخاب می شوند دارای مقادیر متفاوتی برای کرایه هستند که این تفاوت قیمت در هزینه نهایی لحاظ می‌ شود.

 قیمت باربری میدان ولیعصر

 لیست تعرفه باربری میدان ولیعصرهزینه باربری میدان ولیعصر در سال جدید
هزینه اجاره خاوراز 800 الی 900 هزار تومان
هزینه اجاره وانت و نیسان برای باربری میدان ولیعصراز 400 هزار تومان
هزینه کارگراز 200 هزار تومان

 

فهرست موارد اضافی باربری و حمل بار میدان ولیعصرهزینه های اضافی حمل بار و اتوبار سال جدید
هزینه اجاره خاور برای یک ساعت اضافهاز 260 هزار تومان
هزینه اجاره وانت برای یک ساعت اضافهاز 100 هزار تومان
هزینه اجاره نیسان برای یک ساعت اضافهاز 125 هزار تومان
دستمزد کارگران برای یک ساعت اضافهاز 80 هزار تومان

هزینه باربری میدان ولیعصر

لیست باربری های میدان ولیعصر

باربری بارکوب تحت نظر اتحادیه های باربری تهران حمل و نقل های خود را انجام می‌ دهد و با داشتن سابقه چندین ساله توانسته است رضایت مشتریان را جلب نماید. این شرکت شعبات بسیاری در سطح شهر تهران دارد که خدمت رسانی به مردم را انجام می دهند. یکی از شعبه های باربری بارکوب در منطقه ولیعصر تهران  واقع شده است که می ‌تواند در کم ترین زمان ممکن در محل حضور یافته و با استفاده از تجهیزات و ماشین‌ آلات پیشرفته حمل و نقل اثاثیه و وسایل را انجام دهد. این شعبه بنا به درخواست مشتریان می تواند انواع ماشین های باری را در اختیار قرار دهد و تعداد کارگران درخواست شده را به کار بگیرد.

لیست اتوبار های میدان ولیعصر 

باربری ولیعصر02144449136تهران، بلوار کشاورز، کوچه شوریده
اتوبار بارکوب09191509176خیابن ولیعصر (عج)، روبروی سینما آفریقا
ونک بار02144449176میدان ونک
بارکوب09192029136شهرک ولیعصر، خیابان یاران
بیجاریتماس بگیریدشهرک ولی عصر، خیابان ساسان پژاند
وصفنارتماس بگیریداتوبان آیت اله سعیدی بعد از پل بهاران
یافت آبادتماس بگیریدبلوار یافت آباد پاساژ امام رض
حديث بارتماس بگیریدجاده ساوه یافت اباد
کوشا بارتماس بگیریدبازارآهن- بلوار طاوس
سیدتماس بگیریدبازارآهن  – خیابان حمید فرهنگ دوست
مللتماس بگیریدبازارآهن – بلوار الغدیر – بزرگراه بروجردی
پایتختتماس بگیریدبازارآهن شادآباد – بلوار الغدیر (سعید آباد)
نفیس بارتماس بگیریدبلوار معلم، شهرک صاحب الزمان
ولیعصر بارتماس بگیریدخلیج حیدری حسین پور
گلستانتماس بگیریدشهرک ولیعصر

 

اتوبار در میدان ولیعصر

اگر در نظر دارید اسباب کشی خود را بدون به وجود آمدن آسیب به وسایل انجام دهید می توانید با یکی از نمایندگی های مجاز شرکت بارکوب تماس بگیرید. خدماتی که توسط این شرکت ارائه می شود دارای میزان بالایی از کیفیت بوده و از صفر تا صد عملیات اسباب کشی را شامل می شود. مسئولیت پذیری شرکت بارکوب واقع در محدوده ولیعصر تهران باعث ایجاد امنیت خاطر در ذهن مشتریان گردیده و حمل و نقل وسایل را بدون درد سر میسر می گرداند.

باربری محدوده میدان ولیعصر

باربری هایی که در محدوده ولیعصر تهران مشغول به فعالیت هستند دارای کیفیت های گوناگونی در عملکرد خود می باشند. از میان این شرکت ها  شرکت باربری بارکوب دارای آوازه بسیاری است و مشتریان زیادی را به خود جذب نموده است. مجموعه بارکوب برای خدمت رسانی به اهالی منطقه ولیعصر و محدوده اطراف آن همیشه آمادگی داشته و انواع بار را به نقاط مختلف داخل و خارج شهر منتقل می کند.

برخی از خیابان های تحت پوشش محدوده باربری میدان ولیعصر:

  • خیابان دکتر فاطمی
  • بلوار کشاورز
  • خیابان کارگر شمالی
  • خیابان کارگر جنوبی
  • خیابان کریم خان زند
  • خیابان مطهری
  • میدان جهاد
  • خیابان میرزای شیرازی

نیسان بار میدان ولیعصر

بسیاری از افراد برای حمل بار های خود از نیسان استفاده می کنند. انتخاب وانت نیسان از میان شرکت هایی که تحت نظر اتحادیه نیستند با ریسک بالایی همراه می باشد و مسئولیت پذیری چندانی را متوجه  شرکت نمی گرداند. باربری بارکوب در منطقه ولیعصر تهران با داشتن نیسان های مخصوص و تجهیز شده می ‌تواند انتقال انواع بار را در داخل شهر انجام دهد و حمل و نقل بار های برون شهری را نیز به عهده بگیرد. استفاده از ماشین نیسان موجب سریع تر رسیدن بار به مقصد می گردد و شامل محدودیت های ترافیکی مربوط به کامیون نمی شود. انتخاب نیسان معمولاً برای اثاث کشی منزل انجام نمی شود و نیسان هایی که برای حمل و نقل بار به شهرستان مورد استفاده قرار می گیرند به صورت مسقف نمی باشند.

میدان ولیعصر کجاست؟

میدان ولیعصر تهران در محل تقاطع خیابان ولیعصر و بلوار کریم خان زند قرار دارد که در قسمت جنوبی غربی آن سینما قدس و در قسمت شمال آن سینما آفریقا واقع شده است.

سفارش باربری میدان ولیعصر تهران

برای انجام سفارش های باربری و حمل و نقل وسایل خود می توانید با شرکت بارکوب واقع در منطقه ولیعصر تهران از طریق شماره تلفن هایی که در ادامه گفته می شود ارتباط بگیرید و راهنمایی های لازم را از کارشناسان ما دریافت کنید.

شماره تماس باربری میدان ولیعصر تهران

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


دیدگاهی ثبت نشده است

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود