Skip to main content

باربری منطقه 7 تهران ⭐️44449176 لیست قیمت ها | اتوبار در منطقه هفت تهران

شرکت باربری بارکوب در منطقه 7 شهر تهران به طور اختصاصی خدمات حمل بار ارائه می­دهد. اگر در منطقه 7 تهران زندگی می­کنید به راحتی و با اطمینان کافی می­توانید از باربری بارکوب برای جابجایی و حمل بار در محدوده منطقه هفت تهران استفاده کنید.

باربری منطقه 7 تهران یا اتوبار منطقه 7 تهران از خدمات باربری تهران موسسه بارکوب به حساب می­آیند. در صورت نیاز به باربری در منطقه 7 تهران، اتوبار در منطقه 7 تهران، حمل و جا به جایی در منطقه 7 تهران، جابه جایی و حمل لوازم و اثاثیه منزل در منطقه 7 تهران، اسباب کشی در منطقه 7 می­توانید با شماره های باربری منطقه 7 تهران اتوبار بارکوب تماس بگیرید.

شماره های تماس باربری منطقه 7 تهران

شماره های تماس باربری منطقه 7 تهران

منطقه 7 تهران کجاست؟

منطقه 7 از مهم ترین مناطق مرکز کلان شهر تهران است. این منطقه دارای 5 ناحیه و 16 محله است و از نظر وسعت نیز حدود 15335212 متر مربع مساحت دارد.

منطقه 7 کلان شهر تهران از سمت شمال به مناطق 3 و 4 همسایه است، از سمت شرق با منطقه 8 و از سمت غرب نیز با منطقه 6 و همچنین از سمت جنوب با مناطق 12 و 13 در همسایگی است. طبق سرشماری که در سال 1395 انجام شد منطقه 7 کلان شهر تهران حدود 312.194 نفر جمعیت دارد. منطقه 7 شهر تهران به دلیل وجود پنج خط مترو، ایستگاه های اتوبوس، بزرگراه ها و خیابان های اصلی به سایر مناطق و نقاط تهران دسترسی بهتری دارد.

از لحاظ بافت شهری نیز بخش غربی منطقه 7 تهران با بخشی شرقی این منطقه تفاوت بسیار زیادی دارد. در واقع بخش غربی این منطقه را اکثرا از کاربری های تجاری و اداری برخوردار است.

در خصوص محدوده منطقه 7 تهران نیز می­توان گفت که از سمت شما به بزرگراه رسالت، از سمت شرق به خیابان مجیدیه و سبلان و از سمت جنوب نیز به خیابان های انقلاب و دماوند و همچنین از سمت غرب به بزرگراه مدرس و خیابان شهید دکتر مفتح ختم می­شود.

شماره تماس باربری منطقه 7 تهران

 

لیست موسسه ها و شرکت های ارائه دهنده خدمات باربری و اتوبار منطقه 7

در ادامه این مقاله لیست باربری های منطقه 7 آورده شده است. در صورت نیاز به راحتی می­توانید به وسیله اطلاعاتی که در خصوص هر شرکت در ادامه گفته شده است با اتوبار های منطقه 7 تهران آشنا شده و با آن­ها ارتباط برقرار کنید و از خدمات این اتوبار ها مانند حمل و جابه جایی بار ها و اثاثیه منزل و همچنین ارسال خاور و نیسان و در صورت نیاز به همراه کارگر، بسته بندی مرسولات خانه و… بهره مند شوید.

 

باربری بارکوب02144449136تهران – شهیدقندی-نیلوفر – خیابان مرجان – خیابان سرمد
اتوبار مطهریدر حال بروزرسانیسهروردی شمالی خیابان سهند خیابان دکتر بهشتی پلاک 47 طبقه دومواحد 5
گل باردر حال بروزرسانیامجدیه-خاقانی – کوچه شیمی – خیابان بهار شمالی – ساختمان مرجان – پلاک 252 –

طبقه اول – واحد 18 –

موسسه حمل و نقل اکبرنیادر حال بروزرسانیتهران ، هفت تیر ، خیابان شهید نوری اسفندیاری غربی ، خیابان شهید دکتر مفتح ، پلاک 385 ، طبقه دوم ، واحد 4
سورنادر حال بروزرسانیتهران – شهید بهشتی – خیابان شهید برادران کاووسی فر – خیابان شهید حسین میرزائی زینالی – ساختمان اورنگ یزدی – پلاک 92 – طبقه سوم – واحد 21
حمل و نقل درون شهریدر حال بروزرسانیتهران – قائم مقام-سنایی – خیابان گلریز – کوچه الوند – مجتمع الوند – پلاک 13 – طبقه اول – واحد 5
صفا باردر حال به روزرسانیتهران ، باغ صبا ، خیابان شیخ صفی ، خیابان کلیم کاشانی ، پلاک 36 ، طبقه همکف
ترانسپورت باردر حال به روزرسانیتهران ، دکترعلی شریعتی ، کوچه فرهاد ، خیابان پادگان ولیعصر (عج) ، پلاک 28 ، طبقه همکف
نورددر حال بروزرسانیخ پاستارک مروی پاساژ144 اهن  110
سید خنداندر حال بروزرسانیبزرگراه رسالت 16 متری دوم جنوبی کوی شهید موسوی پ11
تهران نودر حال به روزرسانیتهران – نظام آباد – کوچه شهید محمدرضا دولت آبادی – خیابان مسیل شهید داود گلشن دوست – پلاک 379 – طبقه همکف
بهرام باردر حال به روزرسانیتهران – نظام آباد شمالی – خیابان شهید سعید زینال زاده(130) – خیابان شهید آیت اله مدنی – پلاک 1,288 – طبقه همکف
شریعتیدر حال به روزرسانیتهران ، سبلان شمالی ، کوچه شهید اکبر وفائی ، خیابان شهید ابوالفضل رضائی ، پلاک 33 ، طبقه همکف
عباس آباددر حال بروزرسانیخیابان شریعتی بلوار قدوسی خیابان آقا بیگی پلاک 15 طبقه همکف

قیمت باربری در منطقه 7 تهران

از نکاتی که برای هر کاربر و مشتری دارای اهمیت است، قیمت و نرخ باربری است. قیمت باربری منطقه 7 کلان شهر تهران از نرخ اتحادیه باربری تبعیت میکند. در زیر قیمت حمل بار با انواع ماشین آورده شده است.

کرایه خاور برای دو ساعت890 هزارتومان
کرایه نیسان برای دو ساعت360 هزارتومان
کرایه کارگر برای سه ساعت145 هزارتومان
کرایه نیسان برای شهرستانبا ما تماس بگیرید – 02144449136

 

سفارش باربری منطقه 7 تهران

در صورت نیاز برای سفارش باربری در منطقه 7 کلان شهر تهران، حمل و بار و اسباب کشی و جا به جایی اثاثیه منزل با نواع ماشین وانت، خاور، نیسان و… در ساعات 9 تا 22 شب با شماره ای که در زیر آمده است تماس بگیرید.

شماره تماس باربری منطقه 7 تهران

 

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


دیدگاهی ثبت نشده است

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود