Skip to main content

باربری منطقه 22 تهران ⭐️44449176 لیست قیمت ها | اتوبار در منطقه 22 تهران

بارکوب برای ساکنین منطقه 22 تهران و محله ها و خیابان اطراف خدمات باربری و حمل اثاثیه منزل ارائه میکند. اگر قصد جابجایی و اسباب کشی در این منطقه و محدوده را دارید میتوانید همین حالا با بارکوب تماس بگیرید. همه روزه از ساعت 8 صبح الی 8 شب خدمات باربری به شما عزیزان ارائه می شود.

باربری منطقه 22 تهران یا اتوبار منطقه 22 تهران از خدمات باربری تهران به حساب می آیند. در صورت نیاز به باربری در منطقه 22 تهران، اتوبار در منطقه 22 تهران، حمل و جا به جایی در منطقه 22 تهران، جابه جایی و حمل لوازم و اثاثیه منزل در منطقه 22 تهران، اسباب کشی در منطقه 22 می‌توانید با شماره باربری منطقه 22 تهران تماس بگیرید.

باربری منطقه 22 بارکوب از سرویس های ویژه باربری شمال غرب تهران بحساب می آید.

شماره های تماس باربری منطقه 22 تهران

شماره های تماس باربری منطقه 22 تهران

قیمت باربری منطقه 22 تهران

لیست تعرفه اجاره خاور، وانت و نیسان به همراه هزینه کارگر جهت انجام خدمات باربری و حمل اثاثیه منزل در منطقه 22 تهران را میتوانید در زیر ملاحظه نمایید. (قیمت باربری درون شهر تهران) – برای هزینه باربری تهران به شهرستان تماس بگیرید.

لیست تعرفه باربری منطقه 22 تهران بارکوبهزینه باربری و اتوبار 1402
هزینه اجاره خاور برای باربری منطقه 22 از 800.000 تومان
هزینه اجاره وانت و نیسان برای باربری منطقه 22از 200.000 تومان
هزینه کارگر باربری منطقه 22از 150.000 تومان

تعرفه اضافه کاری خدمات حمل و نقل بارکوب

در صورتیکه مدت زمان استفاده شما از ماشین های حمل بار و کارگر بیشتر از 3 ساعت باشد، به ازای هر ساعت اضافی، هزینه هایی بابت اجاره ماشین و کارگر به صورتحساب نهایی شما اضافه می شود. که در جدول زیر میتوانید ملاحظه کنید.

فهرست موارد اضافی باربری و حمل بار بارکوبهزینه‌های اضافی حمل بار و اتوبار 1402
هزینه اجاره خاور برای یک ساعت اضافهاز 260.000 تومان
هزینه اجاره وانت برای یک ساعت اضافهاز 100.000 تومان
هزینه اجاره نیسان برای یک ساعت اضافه از 125.000 تومان
دستمزد کارگر برای یک ساعت اضافهاز 80.000 تومان

شماره تماس باربری منطقه 22 تهران

لیست اتوبارها و شرکتهای حمل بار در منطقه 22 تهران

اگر به دنبال لیست شرکت های باربری و حمل بار (اتوبار) در منطقه 22 تهران و یا خیابان های اطراف هستید، میتوانید از جدول زیر استفاده کنید. ما این جدول را صرفا جهت اطلاع و راهنمایی شما آماده کرده ایم. در صورتیکه به خدمات ویژه باربری و حمل بار در منطقه 22 احتیاج دارید میتوانید با بارکوب تماس بگیرید.

بارکوب02144449136تهران – بلوار شهران
اتوبار آریادر حال بررسیجاده مخصوص کرج،شهرک 22 بهمن، خ چیتگر
اتوبار شهردر حال بررسیمیدان المپیک، بلوار المپیک
باربری ساحلدر حال بررسیدهکده المپیک زیبا دشت بالا مرودشت شمالی
اتوبار صدرادر حال بررسیم المپیک پایین تر از المپیک
اتوبار یاسدر حال بررسیتهران – دهکده المپیک
باربری وصالدر حال بررسیشهرک راه آهن، خیابان ولیعصر

منطقه 22 تهران کجاست؟

منطقه 22 در بخش شمال غربی تهران قرار گرفته است و به نوعی غربی ترین منطقه پایتخت بشمار می رود. این منطقه از 2 ناحیه، 12 محله و 28 شهرک با مساحتی حدودا 6200 هکتار برخوردار است.

حدودا 1300 هکتار از آن به فضای سبز اختصاص دارد. این منطقه به لحاظ جغرافیایی به نوعی بزرگترین بخش پایتخت ایران محسوب می شود، به دلیل گستردگی و وسعت به مراقبت بیشتری احتیاج دارد.

منطقه بیست و دو دارای 2 کلانتری 141 و شهرک گستان است و بعبارتی 181 عوارضی در این منطقه فعال هستند، به دلیل اینکه محله ها در کنار هم قرار نگرفته اند و دارای پراکندگی هستند. این منطقه بین بزرگراه هایی مانند شهید همت، شهید خرازی، شهید حکیم و آزادگان قرار گرفته است، دسترسی سطح شهری و فراشهری را دارا می باشد، بعبارتی قابلیت نظارت کامل بر کل محله ها وجود ندارد.

منطقه 22 به دلیل بالاترین برج سازی که از ارتفاع 10 تا 42 طبقه برخوردارند، جزو پیشگامان این عرصه است. جمعیت این منطقه با توجه به سرشماری های صورت گرفته در سال 1390، بالغ بر 128.958 نفر تخمین زده شده است که این آمار شامل 38.106 خانوار است.

منطقه ایی تازه ساز است کخ می توانید در آن مجتمع های بلند و مرتفع بسیار زیادی را مشاهده کنید. اکثر شهرک ها و مجتمع های مسکونی و تجاری این منطقه به یکی از ارگان های دولتی و خصوصی اختصاص دارد، معمولا بخش های مسکونی را برای سکونت کارکنان خود اختصاص داده اند.

زمین هایی همچون چیتگر و وردآورد شمالی در گذشته به خانواده فرمانفرمایان و فیروزگر تعلق داشت، بعد از پیروزی انقلاب اسلامی این زمین ها به اراضی ملی پیوست و بخشی از آن ها به سازمان زمین شهری منتقل شد.

بعد از اینکه مسئولین با مشکلات تهران روبه رو شدند به این نتیجه رسیدند که با توجه به الگوهای شهرسازی نوین در این منطقه ساخت و سازهای جدید انجام دهند تا بتوانند کمبودهای رفاهی و شهری سایر مناطق را جبران کنند.

به همین سبب در سال 1379 شهرداری منطقه 22 کار خود را آغاز کرد.

سفارش باربری منطقه 22 تهران

برای سفارش خدمات حمل اثاثیه منزل و باربری و حمل بار در منطقه 22 تهران و محله ها و خیابان های اطراف میتوانید همه روزه از ساعت 8 صبح الی 8 شب با بارکوب تماس بگیرید. ما خدمات 360 درجه باربری و بسته بندی به ساکنین مناطق 22 گانه تهران ارائه میکنیم.

شماره تماس باربری منطقه 22 تهران

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


دیدگاهی ثبت نشده است

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود