Skip to main content

باربری منطقه 21 تهران ⭐️44449176 لیست قیمت ها | اتوبار در منطقه 21 تهران

خدمات ویژه باربری در منطقه 21 تهران را از بارکوب دریافت کنید. قصد اسباب کشی دارید و از شرکت های مختلف، قیمت های مختلف دریافت کردید؟ نگران نباشید، کافیست به بارکوب که زیر نظر اتحادیه تهران قیمت ارائه میکند اعتماد کنید. ما خدمات باربری در تمامی مناطق تهران را با کمترین قیمت ارائه میکنیم.

باربری منطقه 21 تهران یا اتوبار منطقه 21 تهران از خدمات باربری در تهران به حساب می آیند. در صورت نیاز به باربری در منطقه 21 تهران، اتوبار در منطقه 21 تهران، حمل و جا به جایی در منطقه 21 تهران، جابه جایی و حمل لوازم و اثاثیه منزل در منطقه 21 تهران، اسباب کشی در منطقه 21 می‌توانید با شماره باربری منطقه 21 تهران تماس بگیرید. باربری منطقه 21 از سرویس های ویژه باربری غرب تهران بحساب می آید.

شماره های تماس باربری منطقه 21 تهران

شماره های تماس باربری منطقه 21 تهران

جدول قیمت باربری منطقه 21 تهران

در جدول زیر میتوانید لیست هزینه انواع خودرو در منطقه 21 تهران جهت باربری و حمل اثاثیه منزل را مشاهده کنید. (باربری درون شهر تهران)

لیست تعرفه باربری منطقه 21 تهران بارکوبهزینه باربری و اتوبار 1402
هزینه اجاره خاور برای باربری منطقه 21 از 800.000 تومان
هزینه اجاره وانت و نیسان برای باربری منطقه 21از 200.000 تومان
هزینه کارگر باربری باربری منطقه 21از 150.000 تومان

تعرفه اضافه کاری خدمات حمل و نقل بارکوب

هزینه های اضافه اسباب کشی و جابجایی بار و لوازم در منطقه 21 و سایر مناطق تهران در جدول زیر مشخص شده است. شما میتوانید برآورد مناسبی با این جدول از هزینه های خود انجام دهید. در صورت تمایل میتوانید جهت دریافت مشاوره باربری تهران با بارکوب تماس بگیرید.

فهرست موارد اضافی باربری و حمل بار بارکوبهزینه‌های اضافی حمل بار و اتوبار 1402
هزینه اجاره خاور برای یک ساعت اضافهاز 260.000 تومان
هزینه اجاره وانت برای یک ساعت اضافهاز 100.000 تومان
هزینه اجاره نیسان برای یک ساعت اضافه از 125.000 تومان
دستمزد کارگر برای یک ساعت اضافهاز 80.000 تومان

شماره تماس باربری منطقه 21 تهران

منظقه 21 تهران کجاست؟

یکی از مناطق غرب تهران است، جنوب و بعبارتی امتداد منطقه 21، در خش غربی منطقه شهر قرار گرفته است.

دلیل به وجود آمدن و شکل گیری این منطقه، چشمه ایی است که در آب و در محل امروزی شهرک انصار قرار دارد، کارونسراهای سنگی واقع در وردآورد در گذشته و بعدها شهرک ویلایی کارکنان شرکت نفت واقع در تهرانسر سبب ایجاد نخستین جمعیت شهری در این منطقه شد.

کلیه محله های این منطقه دسترسی بسیار خوبی به سایر اتوبان ها سبب توسعه بیشتر این منطقه شد. منطقه بیست و دو در نزدیکی پارک جنگلی چیتگر و دریاچه خلیج فارس است، امکانات تفریحی را برای ساکنین منطقه محیا کرده است.

براساس سرشماری های صور گرفته در سال 1390 ایران جمعیت این منطقه 162.681 نفر و بعبارتی 50.381 خانوار را تشکیل داده است. منطقه 21 دارای سه ناحیه است، اکثر ساختمان های مسکونی واقع در شرق این منطقه و در ناحیه 1 واقع شده اند.

این منطقه نخستین طرح جامع پایتخت بوده و پهنه عظیمی از آن به کارخانجات صنعتی و اماکن مرتبط با آن اختصاص دارد. به جز محله وردآورد و قسمتی از چیتگر به صورت روستاهای حاشیه تهران بوده است، بخش هایی از شمال تهرانسر به دهه 1350 برمی گردد.

قسمت های زیادی از بافت مسکونی منطقه که پس از 1360 گسترش آن ها آغاز شد را محله هایی همچون شهرک های فرهنگیان، آزادی، استقلال، آسمان، شهرداری، دژبان، دریا، ثامن، هواپیمائی کشوری، چیتگر، ۲۲ بهمن و تهرانسر تشکیل داده است.

از نظر وسعت نیز منطقه 21 کلان شهر تهران از سمت غرب به بزرگراه شیخ فضل الله نوری و اتوبان کرج-تهران ختم می‌شود. از سمت جنوب به بزرگراه فتح و همچنین از سمت شرق به رودخانه کن و از سمت غرب به اتوبان تهران-کرج و بزرگراه لشکری نیز ختم می‌شود.

اسامی شرکت های باربری در منطقه 21 تهران

در جدول زیر لیست کاملی از شرکت های باربری و اتوبار در منطقه 21 تهران آورده شده است. در صورت تمایل می توانید با این اتوبارها ارتباط بگیرید و از خدمات آن ها بهره مند شوید.

بارکوب02144449176تهران – شهرک شهرداری
اتوبار آریندر حال بروزرسانیکیلومتر ۱۴ جاده مخصوص کرج،شهرک ۲۲ بهمن، خ چیتگر جنوبی
کژال ترابردر حال بروزرسانیتهران – 65متری فتح – بزرگراه 65متری فتح
منصف باردر حال بروزرسانیتهران، تهرانسر، کوچه امیرارسلان ترابی، بلوار شاهد
شرکت اتحاد بار آسیادر حال بروزرسانیتهران – شهرک استقلال – کوچه پانزدهم – خیابان دکتر عبیدی

از بهترین اتوبار های منطقه 21 شهر تهران

اتوبار بارکوب

بارکوب یکی از شرکت های حمل و نقل و جابجایی بار در تهران است که خدمات خود را علاوه بر شهر تهران، به تمامی شهرهای ایران گسترش داده است. این شرکت با 15 سال سابقه باربری و حمل نقل آماده ارائه خدمات ویژه به ساکنین منطقه 21 تهران و سایر خیابان ها و محله ها می باشد. کافیست یکبار به ما اعتماد کنید و از خدمات ویژه ما استفاده کنید.

سفارش باربری منطقه 21 تهران

با توجه به توضیحات بالا، در صورتیکه نیاز به خدمات باربری و حمل اثاثیه منزل در منطقه 21 تهران و خیابان های اطراف را دارید، میتوانید همه روزه از ساعت 8 صبح الی 8 شب با بارکوب تماس بگیرید. ما سرویس های ویژه ای به ساکنین مناطق 22 گانه تهران ارائه میدهیم. تمامی خودروهای ما موکت شده و با راننده های خوش اخلاق و حرفه ای برای کار ارسال می شوند.

شماره تماس باربری منطقه 21 تهران

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


دیدگاهی ثبت نشده است

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود