Skip to main content

باربری منطقه 18 تهران ⭐️44449176 لیست قیمت ها | اتوبار در منطقه 18 تهران

در منطقه 18 تهران هستید و قصد جابجایی بار و اسباب کشی دارید؟ بارکوب با ارائه خدمات باربری در منطقه 18 و خیابان ها و محله های اطراف آماده پاسخگویی به نیازهای جابجایی منزل و … شما می باشد.

باربری منطقه 18 تهران یا اتوبار منطقه 18 تهران از خدمات باربری تهران به حساب می‌آید. در صورتیکه به خدمات باربری در منطقه 18 تهران، حمل و جا به جایی در منطقه 18 تهران، جابه جایی و حمل لوازم و اثاثیه منزل در منطقه 18 تهران، اسباب کشی در منطقه 18 و یا اتوبار در منطقه 18 نیاز دارید می‌توانید از ساعت 8 صبح الی 8 شب با شماره باربری منطقه 18 تهران بارکوب تماس بگیرید.

شماره های تماس باربری منطقه 18 تهران

شماره های تماس باربری منطقه 18 تهران

لیست قیمت باربری منطقه 18 تهران

لیست تعرفه باربری منطقه 18 تهران بارکوبهزینه باربری و اتوبار 1402
هزینه اجاره خاور برای باربری منطقه 18 از 800.000 تومان
هزینه اجاره وانت و نیسان برای باربری منطقه 18از 200.000 تومان
هزینه کارگر باربری باربری منطقه 18از 150.000 تومان

تعرفه اضافه کاری خدمات حمل و نقل بارکوب

بسته بندی و حمل و نقل برخی از اثاثیه ممکن از از حد زمان تعریف شده برای حمل و نقل اثاثیه بیشتر شود، در این صورت شما با افزایش هزینه نهایی روبرو خواهید شد.

در زیر جدول تعرفه هزینه بر اساس هر یک ساعت اضافه ارائه شده است. در شرایط خاص پرداخت زمان های خورد با توافق کارفرما و شرکت صورت میگیرد.

فهرست موارد اضافی باربری و حمل بار بارکوبهزینه‌های اضافی حمل بار و اتوبار 1402
هزینه اجاره خاور برای یک ساعت اضافهاز 260.000 تومان
هزینه اجاره وانت برای یک ساعت اضافهاز 100.000 تومان
هزینه اجاره نیسان برای یک ساعت اضافه از 125.000 تومان
دستمزد کارگر برای یک ساعت اضافهاز 80.000 تومان

شماره تماس باربری منطقه 18 تهران

منطقه 18 کجاست؟

منطقه 18 کلان شهر تهران از مناطق جنوب غربی این شهر به حساب می آید. این منطقه همچنین از ارزان ترین مناطق تهران به حساب می آید و اغلب دارای بافت فرسوده ای است.

کارخانه های تولیدی و بازار های صنعتی متنوع و بسیاری در منطقه 18 کلان شهر تهران وجود دارد. همچنین این منطقه دارای تراکم جمعیتی بالایی است و تقریبا حدود 416 هزار نفر در منطقه 18 کلان شهر تهران زندگی میکنند. شکل گیری محله های مسکونی این منطقه به سال های 1350 بر می گردد. کاربری مسکونی در آن متعلق به سال 1340 و بعد از آن است.

منطقه 18 از 7 ناحیه و 18 محله تشکیل شده است. در این منطقه حدودا 18 کتابخانه وجود دارد که تقریبا در هر محله یک کتابخانه وجود دارد. از نظر وسعت منطقه 18 پایتخت نیز می‌توان گفت که این منطقه از سمت شمال به آزاد راه فتح و 45 متری شهر کرج و از سمت جنوب نیز به بزرگراه آیت الله سعیدی و بزرگراه آزادگان ختم می‌شود. همچنین از سمت شرق نیز به بزرگراه آیت الله سعیدی و از سمت غرب به بزرگراه آزادگان ختم می‌شود.

آب و هوای این منطقه در اکثر روزهای سال دارای آب وهوای نیمه صحرایی و تابستان های خشک و کم بارش است. از سوی دیگر نزدیکی به برخی شهرک های صنعتی سبب شد تا آلودگی در بعضی از محله های آن شد. قسمت وسیعی از این منطقه به کمربند سبز تهران شناخته می‌شود.

لیست باربری های منطقه 18 شهر تهران

در ادامه میتوانید لیست نسبتا کاملی از شرکت ها و موسسات حمل بار در منطقه 18 تهران که انواع خدمات باربری و حمل اثاثیه منزل را انجام میدهید ملاحظه کنید. در صورت تمایل میتوانید با آن ها ارتباط برقرار کنید. این لیست صرفا جهت اطلاع شما آماده شده است. لطفا جهت اطلاع از شرایط این شرکت ها با ما تماس نگیرید.

بارکوب02144449136شهرک ولیعصر، خیابان یاران
بیجاریدر دست بررسیشهرک ولی عصر، خیابان ساسان پژاند
وصفناردر دست بررسیاتوبان آیت اله سعیدی بعد از پل بهاران
یافت آباددر دست بررسیبلوار یافت آباد پاساژ امام رض
حديث باردر دست بررسیجاده ساوه یافت اباد
کوشا باردر دست بررسیبازارآهن- بلوار طاوس
سیددر دست بررسیبازارآهن  – خیابان حمید فرهنگ دوست
مللدر دست بررسیبازارآهن – بلوار الغدیر – بزرگراه بروجردی
پایتختدر دست بررسیبازارآهن شادآباد – بلوار الغدیر (سعید آباد)
نفیس باردر دست بررسیبلوار معلم، شهرک صاحب الزمان
ولیعصر باردر دست بررسیخلیج حیدری حسین پور
گلستاندر دست بررسیشهرک ولیعصر

 

از بهترین اتوبار های منطقه 18 شهر تهران

اتوبار بارکوب

بارکوب یکی از موسسه ها و شرکت های ارائه دهنده خدمات باربری و اتوبار کلان شهر تهران است که از نظر محبوبیت و قدمت از دیگر رقبای خود برتر است و می­توان گفت که بهترین اتوبار کلان شه تهران به خصوص منطقه 18 به حساب می آید.

شرکت باربری و حمل و جابه جایی بار بارکوب با ارائه تمام خدمات در حوزه باربری و حمل بار توانسته است در طی سال های اخیر محبوبیت زیادی را از سمت کاربران و مشتریان خود به دست بیاورد.

اتوبار نفیس بار

همه ی ما در طول زندگی اسباب کشی می کنیم. برای انتقال اسباب و لوازم زندگی و کار با یک باربری معتمد با کارنامه ای درخشان تماس می گیریم و انتظار داریم حمل اثاث و وسایل به بهترین و مطمئن ترین شکل و با دقت انجام شود. ما آماده ایم که تجربه و خاطره ای خوب در این زمینه برای رقم بزنیم و در لحظات اسباب کشی و جابجایی وسایل دغدغه ی یافتن اتوبار و باربری های مطمئن را نداشته باشید. با توجه به واگیری ویرویس کرونا پرسنل باربری نفیس بار با رعایت پروتکل های بهداشتی و اصول حفاظتی اثاثیه و وسایل را حمل می کنند. باربری نفیس بار بدنبال فعالیت ده ساله در جابجایی اثاثیه و تجهیزات در شهرهای تهران و کرج و همچنین ارسال بار به سایر شهرهای ایران موفق به کسب تجربه لازم در زمینه ارائه خدمات و راهنمایی به هموطنان عزیز شده و با کمک پرسنل توانمند و مجرب آمادگی خود را در خدمت رسانی اعلام می دارد.

سفارش باربری منطقه 18 تهران

در صورت نیاز برای سفارش باربری در منطقه 18 کلان شهر تهران، حمل و بار و اسباب کشی و جا به جایی اثاثیه منزل با نواع ماشین وانت، خاور، نیسان و… در ساعات 8 تا 8 شب با شماره هایی که در زیر آمده است تماس بگیرید.

شماره تماس باربری منطقه 18 تهران

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


دیدگاهی ثبت نشده است

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود