Skip to main content

باربری منطقه 14 تهران ⭐️44449176 لیست قیمت ها | اتوبار در منطقه چهارده تهران

شرکت حمل و نقل بارکوب در منطقه 14 شهر تهران و خیابان خیابان ها و محله های اطراف خدمات باربری و حمل اثاثیه منزل ارائه میکنید. اگر نیاز به خدمات ویژه باربری و حمل بار در منطقه 14 تهران، یا اسباب کشی در منطقه 14 تهران نیاز دارید میتوانید همین حالا با بارکوب تماس بگیرید. باربری منطقه 14 تهران یا اتوبار منطقه 14 تهران از خدمات باربری تهران بارکوب به حساب می آیند.

در صورت نیاز به باربری در منطقه 14 تهران، اتوبار در منطقه 14 تهران، حمل و جا به جایی در منطقه 14 تهران، جابه جایی و حمل لوازم و اثاثیه منزل در منطقه 14 تهران، اسباب کشی در منطقه 14 می‌توانید با شماره باربری منطقه 14 تهران تماس بگیرید.

شماره های تماس باربری منطقه 14 تهران

شماره های تماس باربری منطقه 14 تهران

قیمت باربری در منطقه 14 تهران

اگر به دنبال قیمت حمل بار در منطقه 14 تهران هستید، جدول زیر میتواند به شما کمک کند تا حدود هزینه حمل اثاثیه و جابجایی بار را محاسبه کنید. برخی از موارد تکمیلی نظیر اختلاف قیمت در طبقات مبدا و مقصد و بسته بندی لوازم در صورت لزوم در این جدول نیامده است. برای اطلاع از شرایط تماس بگیرید.

کرایه خاور برای دو ساعت890 هزارتومان
کرایه نیسان برای دو ساعت360 هزارتومان
کرایه کارگر برای سه ساعت145 هزارتومان
کرایه نیسان برای شهرستانبا ما تماس بگیرید – 02144449136

شماره تماس باربری منطقه 13 تهران

منطقه 14 تهران کجاست؟

در واقع منطقه 14 کلان شهر تهران در ضلع شرقی این شهر قرار گرفته است، که دارای 6 ناحیه و 21 محله است که در واقع بیشترین محله را در بین مناطق تهران به خود اختصاص داده است.

در کمال شلوغی و تراکم بالایی که در منطقه 4 کلان شهر تهران وجود دارد، از امکانات رفاهی، آموزشی و حمل و نقل شهری بسیار خوبی برخوردار است. همچنین در میان مناطق تهران، منطقه 14 تهران را میتوان از پرمعامله ترین مناطق تهران به حساب آورد. همچنین جالب است بدانید که طبق آمار به دست آمده در سال 96، منطقه 14 کلان شهر تهران رتبه 4 را در زمینه معاملات مسکن به دست آورده است.به طور کلی مساحت منطقه 14 کلان شهر تهران حدود 54 کیلومتر براورد شده است.

همچنین منطقه 14 کلان شهر تهران طبق سرشماری که در سال 90 انجام شد، حدود 484 هزار نفر است که می­توان گفت 153 هزار خانوار را در خود جای داده است. در رابطه با تاریخچه این منطقه نیز می‌توان گفت که طبق مدارک و متون باقی مانده از تاریخ، آّبادی های سلیمانیه و دولاب ها از جمله نواحی مسکونی حاشیه شرقی تهران به حساب می‌آمدند. همچنین جالب است بدانید که محله دولاب از جمله دروازه های تهران به حساب می‌آمد که در طی سال های اخیر توسط شخص شهردار تهران تخریب شد و حال فقط نامی از آن در ذهن ها باقی مانده است.

 

شرکت های ارائه دهنده خدمات باربری و اتوبار منطقه 14

در ادامه این مقاله لیست باربری های منطقه 14 آورده شده است. در صورت نیاز به راحتی می­توانید به وسیله اطلاعاتی که در خصوص هر شرکت در ادامه گفته شده است با اتوبار های منطقه 14 تهران آشنا شده و با آن­ها ارتباط برقرار کنید و از خدمات این اتوبار ها مانند حمل و جابه جایی بار ها و اثاثیه منزل و همچنین ارسال خاور و نیسان و در صورت نیاز به همراه کارگر، بسته بندی مرسولات خانه و… بهره مند شوید.

 

از بهترین اتوبار های منطقه 14 کلان شهر تهران

اتوبار بارکوب

بارکوب یکی از موسسه ها و شرکت های ارائه دهنده خدمات باربری و اتوبار کلان شهر تهران است که از نظر محبوبیت و قدمت از دیگر رقبای خود برتر است و می­توان گفت که بهترین اتوبار کلان شهر تهران به خصوص منطقه 14 به حساب می آید.

شرکت باربری و حمل و جابجایی بار بارکوب با ارائه تمام خدمات در حوزه باربری و حمل بار توانسته است در طی سال های اخیر محبوبیت زیادی را از سمت کاربران و مشتریان خود به دست بیاورد.

اتوبار کیهان بار

شرکت باربری و اتوبار کیهان بار تهران در زمینه ارائه خدمات باربری و اتوبار و مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند. این باربری با تکیه بر کادر فنی و خودروهای مجهز خود در تمامی ساعات شبانه روز و تمامی روزهای هفته آماده خدمات رسانی به مشتریان خود می باشد.

برخی از خدمات این اتوبار در منطقه 14 کلان شهر تهران:

  • حمل و نقل بار به تمامی نقاط تهران و ایران
  • انجام اثاث کشی و اسباب کشی (با بارکش حرفه ای)
  • ارائه خدمات بصورت 24 ساعته و همه روزه
  • بیمه نمودن بار و اثاث شما

 

بارکوب02144449136تهران – بزرگراه محلاتی
کیهان باردر دست بروزرسانیپیروزی ایستگاه صد دستگاه مقابل درب دوم نیرو هوائی پ651
اتوبار پیروزیدر دست بروزرسانیخ پیروزی خ همایون پ 118 (تهران ، سیزده آبان ، کوچه شهید حمید گودرزی ، خیابان شهید محمود کریمشاهیان ، پلاک 118 ، طبقه همکف)
اتوبار دوستیدر دست بروزرسانیبلوار ابوذر (نقشه 4 شرقی) – کوچه بوستان هفتم – بزرگراه بسیج مستضعفین – پلاک

-606 – طبقه همکف

نبرددر دست بروزرسانیخ پیروزی خ نبرد شمالی خ مراد طاهری پ 19 (تهران ، قیام ، خیابان نبرد ، خیابان شهید مراد طاهری ، پلاک 19 ، طبقه همکف)
اتوبار آهنگ محلاتیدر دست بروزرسانیاتوبان شهید محلاتی خ شهید فتح اله جنوبی پ18 (تهران ، اصفهانک ، بزرگراه شهید آیت اله محلاتی ، خیابان شهید علیرضا فتح الهی ، پلاک 18 ، طبقه همکف)
ابوذر باردر دست بروزرسانیبلوار ابوذر ،پائین تر از پل ششم ،خیابان وثیقی ،خیابان مراد زاده پ44

 

سفارش باربری منطقه 14 تهران

برای سفارش خدمات باربری در منطقه 14 و سایر مناطق تهران میتوانید همه روز از ساعت 8 صبح الی 8 شب با شماره های زیر تماس بگیرید. انواع خودروهای سبک و سنگین جهت حمل اثاثیه منزل و خدمات ویژه اتوبار ارائه می شود.

شماره تماس باربری منطقه 13 تهران

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


دیدگاهی ثبت نشده است

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود