Skip to main content

باربری منطقه 13 تهران ⭐️44449176 لیست قیمت ها | اتوبار در منطقه سیزده تهران

در این مطلب به بررسی خدمات شرکت باربری بارکوب در منطقه 13 تهران می پردازیم.

باربری منطقه 13 تهران یا حمل اثاثیه منزل در محدوده منطقه 13 تهران از خدمات باربری تهران بارکوب به حساب می آیند. اتوبار بارکوب با ارائه پکیج کامل خدمات  باربری در منطقه 13 تهران، اتوبار در منطقه 13 تهران، حمل و جا به جایی در منطقه 13 تهران، جابه جایی و حمل لوازم و اثاثیه منزل در منطقه 13 تهران، اسباب کشی در منطقه 13 کار را برای شما در امر جابجایی بار آسان کرده است. در صورت نیاز به خدمات باربری با شماره های زیر تماس بگیرید.

 

شماره های تماس باربری منطقه 13 تهران

شماره های تماس باربری منطقه 13 تهران

قیمت باربری در منطقه 13 تهران

یکی از مشکلاتی که در شرکت های باربری وجود دارد نداشتن قیمت دقیق حمل بار است. بارکوب تمامی نرخ هایی که برای جابجایی لوازم و حمل اثاثیه منزل در منطقه 13 تهران ارائه میکند، زیر نظر اتحادیه باربری تهران می باشد. شما میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت حمل بار از تهران به شهرستان نیز با ما تماس بگیرد.

کرایه خاور برای دو ساعت890 هزارتومان
کرایه نیسان برای دو ساعت360 هزارتومان
کرایه کارگر برای سه ساعت145 هزارتومان
کرایه نیسان برای شهرستانبا ما تماس بگیرید – 02144449136

شماره تماس باربری منطقه 13 تهران

لیست موسسه ها و شرکت های ارائه دهنده خدمات باربری و اتوبار منطقه 13 تهران

در ادامه این مقاله لیست باربری های منطقه 13 آورده شده است. در صورت نیاز به راحتی می­توانید به وسیله اطلاعاتی که در خصوص هر شرکت در ادامه گفته شده است با اتوبار های منطقه 13 تهران آشنا شده و با آن­ها ارتباط برقرار کنید و از خدمات این اتوبار ها مانند حمل و جابه جایی بار ها و اثاثیه منزل و همچنین ارسال خاور و نیسان و در صورت نیاز به همراه کارگر، بسته بندی مرسولات خانه و… بهره مند شوید.

 

از بهترین اتوبار های منطقه 13 کلان شهر تهران

اتوبار بارکوب

بارکوب یکی از موسسه ها و شرکت های ارائه دهنده خدمات باربری و اتوبار کلان شهر تهران است که از نظر محبوبیت و قدمت از دیگر رقبای خود برتر است و می­توان گفت که بهترین اتوبار کلان شهر تهران به خصوص منطقه 13 به حساب می آید.

شرکت باربری و حمل و جابه جایی بار بارکوب با ارائه تمام خدمات در حوزه باربری و حمل بار توانسته است در طی سال های اخیر محبوبیت زیادی را از سمت کاربران و مشتریان خود به دست بیاورد.

کوروش بار

یکی از با سابقه ترین و بهترین باربری های تهران می­توان به شرکت حمل بار و باربری کوروش بار کلان شهر تهران اشاره کرد. سامانه حمل و جابه جایی کوروش بار بیش از 2 دهه است که بهترین خدمات حمل اثاثیه و همچنین بسته بندی را در بین رقبای خود ارائه می­دهند و توانسته است در طول این مدت نظر کاربران و مشتریان خود را به دست بیاورد.

به طور کلی شرکت حمل و نقل بار کوروش مجهز به انواع خاوران مسقف و کارگران مجرب و دوره دیده و همچنین به همراه لوازم بسته بندی بهینه و نوین که میتواند برای جابه جای و حمل بار گزینه مناسب و خوبی باشد.

بارکوب02144449136شرق تهران – تهرانپارس
باربری تهران09192029136پیروزی – کوکاکولا
اتوبار تهران02144449176نارمک – سرسبز
حمل شرق09191509176حکیمیه – استخر
آسیا02177582183تهران نو – خیابان گیلانی – خ دماوند
کوروش باردر دست بروزرسانینیروی هوائی – خیابان اول
پیک اتحادیهدر دست بروزرسانینیروی هوائی، خیابان دوم، میدان مادر
نیرو هوائیدر دست بروزرسانینیروی هوائی ، خیابان مهرافروز  افضلی
وثوق باردر دست بروزرسانینیروی هوائی – خیابان 8  – خ احمدزاده
آسیا باردر دست بروزرسانیتهران نو – خ زاهد گیلانی – خ دماوند
پیروزیدر دست بروزرسانیسیزده آبان، خیابان کریمشاهیان
پیک اتحادیهدر دست بروزرسانیپرستار جنوبی، خیابان افراسیابی

منطقه 13 تهران کجاست؟

منطقه 13 کلان شهر تهران از 4 ناحیه و 13 محله تشکیل شده است. به طور کلی مساحت منطقه 13 تهران حدود 80 کیلومتر است. به دلیل وجود مراکز مهمی از جمله مراکز صنعتی، تجاری و نظامی در منطقه 13 کلان شهر تهران روزانه حدود 10000 نفر در تردد هستند که رقم قابل توجهی است. از جمله مشکلات و دغدغه های اصلی موجود در این منطقه میتوان به وجود پادگان های نیرو هوایی و به همراه آن به وجود آمدن ترافیک سنگین است.

از مراکز تجاری مهم در منطقه 13 کلان شهر تهران میتوان به منطقه تجاری دهقان، منطقه صنعتی  و منطقه نیروی هوایی اشاره کرد. منطقه 13 کلان شهر تهران از 154 مدرسه و همچنین 46 مسجد برخوردار است و همچنین ساختمان اصلی شهرداری منطقه 13 کلان شهر تهران نیز واقع در بزرگراه امام و نرسیده به خیابان دماوند است.

طبق سرشماری که در سال 1390 انجام شد، جمعیت منطقه 13 شهر تهران حدود 276 هزار نفر برآورد شده است که این جمعیت را 89 هزار خانوار تشکیل داده است. از جمله محله های معروف و زیبای منطقه 13 کلان شهر تهران میتوان به منطقه دوشان تپه اشاره کرد. این محله در اطراف خیابان پیروزی واقع شده است، اما امروزه دیگر خبری از این محله نیست ولی ساکنین آن را هنوز به عنوان یک محله میشناسند.

 

سفارش باربری منطقه 13 تهران

درصورتیکه نیاز به خدمات باربری در منطقه 13 تهران دارید و میخواهید که یک شرکت خدمات حمل بار و اسباب کشی لوازم را انجام دهد میتوانید روی بارکوب حساب کنید. ما با انواع خودروهای مسقف و سبک و سنگین  نظیر نیسان، وانت، کامیون، ایسوزو، خاور و … خدمات ویژه باربری به شما ارائه میکنیم.

شماره تماس باربری منطقه 13 تهران

 

 

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


دیدگاهی ثبت نشده است

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود