Skip to main content

باربری منطقه 11 تهران ⭐️44449176 لیست قیمت ها | اتوبار در منطقه یازده تهران

اگر در منطقه 11 تهران ساکن هستید یا قصد جابجایی بار به محدوده خیاباهای منطقه 11 را دارید، اتوبار بارکوب در منطقه 11 تهران به طور ویژه به ساکنین این منطقه خدمات باربری و حمل اثاثیه منزل ارائه میکند.

باربری در منطقه 11 تهران یا حمل بار در منطقه 11 تهران از خدمات باربری در تهران به حساب می­آیند. اگر به خدمات باربری در منطقه 11 تهران، اتوبار در منطقه 11 تهران، حمل و جابجایی بار در منطقه 11 تهران، جابه جایی و حمل لوازم و اثاثیه منزل در منطقه 11 تهران، اسباب کشی در منطقه 11 احتیاج دارید می­توانید با شماره های بارکوب در منطقه 11 تهران تماس بگیرید.

شماره های تماس باربری منطقه 11 تهران

شماره های تماس باربری منطقه 11 تهران

قیمت باربری منطقه 11 تهران

بارکوب تمامی نرخ هایی که برای جابجایی لوازم و حمل اثاثیه منزل ارائه میکند، زیر نظر اتحادیه باربری تهران می باشد. شما میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت حمل بار از تهران به شهرستان نیز با ما تماس بگیرد.

کرایه خاور برای دو ساعت890 هزارتومان
کرایه نیسان برای دو ساعت360 هزارتومان
کرایه کارگر برای سه ساعت145 هزارتومان
کرایه نیسان برای شهرستانبا ما تماس بگیرید – 02144449136

 

منطقه 11 تهران کجاست؟

یکی از مناطق مرکزی که در واقع مرز جنوبی پایتخت به حساب می­آید، منطقه 11 است. در حقیقت امروزه یکی از مناطق کارگاهی و بازار های تخصصی است که تا سال 1342 از قسمت های مهم مرفه نشین پایتخت به حساب می آمد.

منطقه 11 کلان شهر تهران از مراکز درمانی و تفریحی بسیاری برخوردار است. همچنین مجتمع های تجاری بسیار زیادی در خیابان های مهم منطقه 11 شهر تهران وجود دارد مانند خیابان انقلاب. مساحت منطقه 11 کلان شهر تهران حدود 11.75 کیلومتر مربع است. این منطقه از 4 ناحیه و 19 محله تشکیل شده است که در میان مناطق شهر تهران، جزو بزرگترین مناطق تهران است.

از جمله ویژگی های اصلی این منطقه می­توان به بافت فرسوده آن اشاره کرده مانند محله های منیریه، دروازه قزوین و خیابان شیخ هادی از جمله بافت های فرسوده این شهر به حساب می آیند.

همچنین جالب است بدانید که منطقه 11 تهران سفارتخانه ها، مراکز نظامی و دولتی بسیاری را در خود جای داده است. به همین دلیل است که منطقه 11 کلان شهر تهران محل عبور و مرور و پذیرای مهمانان خارجی بسیاری است که همه این موارد باعث شده اند که منطقه 11 شهر تهران موقعیت استراتژیکی به خود بگیرند.

از نظر وسعت نیز می­توان گفت که منطقه 11 از سمت شما در همسایگی منطقه 6، از سمت غرب با منطقه 10، از سمت شرق با منطقه 12 و همچنین از سمت جنوب با منطقه 16 و 17 مرتبط است.

 

لیست موسسه ها و شرکت های ارائه دهنده خدمات باربری و اتوبار منطقه 11

در ادامه این مقاله لیست باربری های منطقه 11 آورده شده است. در صورت نیاز به راحتی می­توانید به وسیله اطلاعاتی که در خصوص هر شرکت در ادامه گفته شده است با اتوبار های منطقه 11 تهران آشنا شده و با آن­ها ارتباط برقرار کنید و از خدمات این اتوبار ها مانند حمل و جابه جایی بار ها و اثاثیه منزل و همچنین ارسال خاور و نیسان و در صورت نیاز به همراه کارگر، بسته بندی مرسولات خانه و… بهره مند شوید.

 

برخی از بهترین اتوبار های منطقه 11 کلان شهر تهران

اتوبار بارکوب

بارکوب یکی از موسسه ها و شرکت های ارائه دهنده خدمات باربری و اتوبار کلان شهر تهران است که از نظر محبوبیت و قدمت از دیگر رقبای خود برتر است و می­توان گفت که بهترین اتوبار کلان شهر تهران به خصوص منطقه 11 به حساب می­آید.

شرکت باربری و حمل و جابه جایی بار بارکوب با ارائه تمام خدمات در حوزه باربری و حمل بار توانسته است در طی سال های اخیر محبوبیت زیادی را از سمت کاربران و مشتریان خود به دست بیاورد

اتوبار منیریه بار

یکی از شرکت خوب در این حوزه اتوبار و باربری اتوبار در منیریه, باربری در منیریه تهران است. این شرکت بیش از 15 سال سابقه در تهران در حوزه ارائه خدمات اسباب کشی فعالیت می کند و مورد اعتماد بسیاری از هم شهریان عزیز شرق نشین می باشد. اتوبار در منیریه, باربری در منیریه با تکیه بر کارگران مجرب و با اخلاق که بصورت کامل آموزش دیده می باشند بصورت شبانه روزی در سراسر تهران آماده ارائه خدمات جهت حمل بار و اثاث کشی می باشد.

لیست اتوبار های منطقه 11 تهران

در ادامه لیست کاملی از اتوبار هایی که خدمات جابه جایی و حمل بار ارائه داده می­شود تا در صورت نیاز بتوانید به راحتی از اطلاعات این لیست استفاده بکنید.

بارکوب02144449136خیابان منیریه
باربری منطقه ۱۱09192029136جیحون، خیابان مرتضوی
اتوبار منطقه ۱۱02144449176نواب،‌ خیابان آذربایجان
حمل بار منطقه ۱۱09191509176خیابان قزوین، دوراهی قپان
منیریه باردر حال به روزرسانیسی متری جی، خیابان زمانی ، خیابان بختیاری
امیریه باردر حال به روزرسانیقزوین، سه راه آذری
وانت بار رضادر حال به روزرسانیجیحون، هاشمی
شاهین باردر حال به روزرسانیقزوین، پل امامزاده پهلوانی
انقلاب باردر حال به روزرسانیمالک اشتر، بین جیخون و یادگار امام دمیرچی
ثلاث باردر حال به روزرسانیمالک اشتر، بین جیحون و یادگار دمیرچی 28

 

سفارش باربری منطقه 11 تهران

با اطمینان کامل به اتوبار بارکوب میتوانید همین الان خدمات باربری در منطقه 11 تهران را با انواع خودروهای سبک و سنگین دریافت کنید. کافیست با ما تماس بگیرید تا خدمات ویژه حمل بار و اسباب کشی را در اختیار شما قرار دهیم.

شماره تماس باربری منطقه 11 تهران

 

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


دیدگاهی ثبت نشده است

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود