Skip to main content

باربری منطقه 10 تهران ⭐️44449176 لیست قیمت ها | اتوبار در منطقه ده تهران

شرکت حمل و نقل و اتوبار بارکوب در منطقه 10 تهران به طور ویژه به ساکنین این منطقه خدمات باربری و حمل اثاثیه منزل ارائه میکند.

باربری منطقه 10 تهران یا حمل بار در منطقه 10 تهران از خدمات باربری در تهران به حساب می­آیند. اگر به خدمات باربری در منطقه 10 تهران، اتوبار در منطقه 10 تهران، حمل و جا به جایی در منطقه 10 تهران، جابه جایی و حمل لوازم و اثاثیه منزل در منطقه 10 تهران، اسباب کشی در منطقه 10 احتیاج دارید می­توانید با شماره های بارکوب در منطقه 10 تهران تماس بگیرید.

شماره های تماس باربری منطقه 10 تهران

شماره های تماس باربری منطقه 10 تهران

قیمت باربری منطقه 10 تهران

از نکاتی که برای هر کاربر و مشتری دارای اهمیت است، قیمت و نرخ باربری است. قیمت باربری منطقه 10 کلان شهر تهران از نرخ اتحادیه باربری تبعیت می­کند. در زیر قیمت حمل بار با انواع ماشین آورده شده است.

کرایه خاور برای دو ساعت890 هزارتومان
کرایه نیسان برای دو ساعت360 هزارتومان
کرایه کارگر برای سه ساعت145 هزارتومان
کرایه نیسان برای شهرستانبا ما تماس بگیرید – 02144449136

شماره تماس باربری منطقه 10 تهران

لیست موسسه ها و شرکت های ارائه دهنده خدمات باربری و اتوبار منطقه 10 تهران

در ادامه این مقاله لیست باربری های منطقه 10 آورده شده است. در صورت نیاز به راحتی می­توانید به وسیله اطلاعاتی که در خصوص هر شرکت در ادامه گفته شده است با اتوبار های منطقه 10 تهران آشنا شده و با آن­ها ارتباط برقرار کنید و از خدمات این اتوبار ها مانند حمل و جابه جایی برا ها و اثاثیه منزل و همچنین ارسال خاور و نیسان و در صورت نیاز به همراه کارگر، بسته بندی مرسولات خانه و… بهره مند شوید.

برخی از بهترین اتوبار های منطقه 10 کلان شهر تهران

اتوبار بارکوب

بارکوب یکی از موسسه ها و شرکت های ارائه دهنده خدمات باربری و اتوبار کلان شهر تهران است که از نظر محبوبیت و قدمت از دیگر رقبای خود برتر است و می­توان گفت که بهترین اتوبار کلان شهر تهران به خصوص منطقه 10 به حساب می آید.

شرکت باربری و حمل و جابه جایی بار بارکوب با ارائه تمام خدمات در حوزه باربری و حمل بار توانسته است در طی سال های اخیر محبوبیت زیادی را از سمت کاربران و مشتریان خود به دست بیاورد.

اتوبار نصر بار

اتوبار نصر(جی بار) به عنوان یک مرکز تخصصی حمل و نقل، با در اختیار داشتن کادر مجرب و کارگران ورزیده و تجهیزات و کامیون های مخصوص سر پوشیده همچون خاور، کامیونت های ایسوزو، هیوندا، نیسان و وانت ارائه دهنده کلیه خدمات باربری شامل حمل مبلمان و لوازم اداری، اثاثیه منزل، حمل یخچال های ساید، پیانو، گاو صندوق، بسته بندی و حمل انواع کالا در تهران و کلیه نقاط کشور می­باشد.

لیست اتوبار های منطقه 10 تهران

در ادامه لیست کاملی از اتوبار هایی که خدمات جابه جایی و حمل بار ارائه داده می­شود تا در صورت نیاز بتوانید به راحتی از اطلاعات این لیست استفاده بکنید.

بارکوب02144449136خیابان آزادی، خیابان بهبودی
باربری تهران09192029136جیحون، خیابان مرتضوی
اتوبار تهران02144449176نواب،‌ خیابان آذربایجان
حمل اثاثیه تهران09191509176خیابان قزوین، دوراهی قپان
نصر باردر حال به روزرسانیسی متری جی، خیابان زمانی ، خیابان بختیاری
آذر باردر حال به روزرسانیقزوین، سه راه آذری
اتوبار سياردر حال به روزرسانیجیحون، هاشمی
مهتاب باردر حال به روزرسانیقزوین، پل امامزاده پهلوانی
اتوبار سياردر حال به روزرسانیمالک اشتر، بین جیخون و یادگار امام دمیرچی
اتوبار سياردر حال به روزرسانیمالک اشتر، بین جیحون و یادگار دمیرچی 28
سحر باردر حال به روزرسانیتهران – هاشمی – خیابان هرمزان
اتوبار انقلابدر حال به روزرسانیتهران – چهارراه سالار – کوچه کمالی – بزرگراه نواب صفوی
خوش باردر حال به روزرسانیتهران، خیابان خوش
سلسبیل باردر حال به روزرسانیتهران، نواب صفوی ، خیابان کمیل
آنی باردر حال به روزرسانیتهران، خیابان هلال احمر
یادگار باردر حال به روزرسانیخیابان امام خمینی تهران
جیحون باردر حال به روزرسانیتهران، خیابان امام خمینی
معروف باردر حال به روزرسانیتهران، خیابان شهیدان

 

منطقه 10 تهران کجاست؟

منطقه 10 شهر تهران یکی از شلوغ ترین و در عین حال پرطرفدار ترین مناطق شهر تهران به حساب می­­آید که از جمله خیابان های معروف این منطقه که شاید به گوشتان خورده باشد خیابان کارون در محله بریانک است که شاید جالب باشد اگر بدانید این منطقه بیش از 50 سال است که قدمت دارد.

از جمله مکان ها و جاهای دیدنی منطقه 10 کلان شهر تهران می­توان به موزه هایی متعدد و قدیمی این منطقه اشاره کرد که برای گشت و گذار می­توانند بهترین گزینه باشند. جمیعت منطقه 10 کلان شهر تهران طبق سرشماری که در سال 1395 انجام شد به حدود 330 هزار نفر رسیده سات که میتوان گفت بیش از 120 هزار خانوار تخمین زده شده است.

منطقه 10 کلان شهر تهران همچنین دارای 3 ناحیه و همچنین 10 محله است که از جمله شاخص ترین محله های منطقه ده کلان شهر تهران میتوان به سلسیبل، بریانک، حسام الدین و قصر الدشت اشاره کرد. همانطور که در مقاله گفته شد، منطقه 10 شهر تهران دارای جمعیت بالایی است و می­توان گفت از پرجمعیت ترین مناطق کلان شهر تهران به حساب می آید که سرانه ورزشی هر نفر در این منطقه پایین است.

با قدمت ترین محله در این منطقه به سال 1304 بر می­گردد و همچنین جدیدترین محله این منطقه نیز در سال 1353 ایجاد شد.

 

سفارش باربری منطقه 10 تهران

جهت سفارش باربری و حمل بار در محدوده منطقه 10 تهران و خیابان های اطراف میتوانید از ساعت 8 صبح الی 8 شب با شماره های زیر (بارکوب) تماس حاصل کنید. ما انواع خدمات باربری را با خودروهای مجهز (نیسان، وانت، کامیون، خاور و …) ارائه میکنیم.

شماره تماس باربری منطقه 10 تهران

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


دیدگاهی ثبت نشده است

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود