Skip to main content

باربری مقدس اردبیلی تهران (بارکوب) اتوبار مقدس اردبیلی ⭐️44449136 بهترین جدول قیمت

از جمله خدمات باربری بارکوب در شمال تهران، باربری مقدس اردبیلی تهران می باشد که توسط بهترین کادر مجرب باربری خدمت مشتریان عزیز آن هم با مناسب ترین قیمت ها ارائه می شود. اگر تصمیم دارید تا بدون دردسر و به طور کاملا حساب شده بارهای خود را به مقصد حمل کنید می توانید از طریق شماره درج شده در سایت با ما تماس بگیرید تا همکاران ما خدمت شما برسند. درصورت نیاز خدمات بسته بندی بارهای شما نیز از سوی ما تقبل می شوند. از طریق شماره درج شده در سایت می توانید با ما تماس بگیرید.

اگر به خدمات حمل بار در مقدس اردبیلی، اسباب کشی در مقدس اردبیلی، حمل اثاثیه منزل و اتوبار در مقدس اردبیلی تهران احتیاج دارید، میتوانید همه روز، حتی ایام تعطیل از ساعت 8 صبح الی 8 شب با بارکوب تماس بگیرید.

شماره تماس باربری مقدس اردبیلی تهران

قیمت باربری مقدس اردبیلی

اگر برایتان سوال پیش آمده است که قیمت خدمات باربری مقدس اردبیلی چقدر است باید به شما بگوییم تعیین این قیمت بدون توجه به برخی فاکتور ها ممکن نیست. اولین فاکتوری که باید دراین باره در نظر داشته باشید این است که با کدام وسیله نقلیه قرار است بارهای شما حمل شوند. مورد بعدی این است که این خدمات توسط چه تعداد کارگر و به چه مدت قرار است ارائه شوند. اگر قصد آگاهی بیشتر از قیمت ها دارید می توانید نگاهی به جدول زیر بندازید:

 قیمت باربری مقدس اردبیلی

 لیست تعرفه باربری مقدس اردبیلی هزینه باربری مقدس اردبیلی در سال جدید
هزینه اجاره خاوراز 800 الی 900 هزار تومان
هزینه اجاره وانت و نیسان برای باربری مقدس اردبیلیاز 400 هزار تومان
هزینه کارگراز 200 هزار تومان

 

فهرست موارد اضافی باربری و حمل بار مقدس اردبیلی هزینه های اضافی حمل بار و اتوبار سال جدید
هزینه اجاره خاور برای یک ساعت اضافهاز 260 هزار تومان
هزینه اجاره وانت برای یک ساعت اضافهاز 100 هزار تومان
هزینه اجاره نیسان برای یک ساعت اضافهاز 125 هزار تومان
دستمزد کارگران برای یک ساعت اضافهاز 80 هزار تومان

اگر قصد دریافت خدمات باربری مقدس اردبیلی را دارید بهترین گزینه برای شما باربری بارکوب می باشد. باربری بارکوب با برخورداری از کادری کاربلد درخدمت شماست تا بدون دردسر بارهای شما را به مقصد حمل کند.

لیست باربری های مقدس اردبیلی

در ادامه این مطلب برای شما لیستی از بهترین گزینه ها برای دریافت خدمات باربری مقدس اردبیلی را آورده ایم. می توانید با نگاهی به لیست زیر یک مورد را برای حمل بی دردسر بارهای خود انتخاب کنید.

نام باربریشماره تلفنآدرس
بارکوب02144449136تهران، خیابان مقدس اردبیلی
شمال بار09192029136تهران، زعفرانیه
باربری تهران02144449176تهران، کامرانیه
مقدس بار09191509176تهران، خیابان اردبیلی
ظریف بار شمال02122647683تهران،زعفرانیه،خ مقدس اردبیلی،خ فلاحی،خ پرزین بغدادی
اتوبار زعفرانیه02122075296تهران، زعفرانیه، خیابان وثوق، خیابان کیهان، خیابان جامی شرقی

 

اگر قصد دارید بهترین خدمات باربری مقدس اردبیلی تهران را دریافت کنید می توانید از طریق شماره درج شده در جدول با ما تماس بگیرید. همکاران ما درخدمت شما هستند تا بهترین خدمات باربری مقدس اردبیلی تهران را به شما عزیزان ارائه کنند.

باربری محدوده محله مقدس اردبیلی
باربری محدوده محله مقدس اردبیلی

معرفی محله مقدس اردبیلی

محله مقدس اردبیلی به عنوان یکی از شناخته شده ترین محله های شمال تهران می باشد که از سمت شرق به خیابان ولیعصر و از غرب به محله اوین متصل است. به علاوه اینکه از جنوب این محله به بزرگراه چمران اتصال دارد.

سفارش خدمات باربری مقدس اردبیلی تهران

اگر قصد دریافت خدمات باربری مقدس اردبیلی را دارید بدانید که خوب گزینه ای را انتخاب کرده اید. ما درخدمت شما هستیم تا بهترین خدمات باربری مقدس اردبیلی را به شما عزیزان ارائه کنیم. برای دریافت این خدمات آن هم توسط بهترین و کاربلدترین افراد شاغل در حوزه باربری می توانید از طریق شماره درج شده در سایت با ما تماس بگیرید.

شماره تماس باربری مقدس اردبیلی تهران

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


دیدگاهی ثبت نشده است

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود