Skip to main content

باربری مطهری تهران ⭐️44449176 جدول قیمت ها | اتوبار در مطهری تهران

شرکت باربری بارکوب در محدوده منطقه 8 تهران و محله مطهری، خدماتی از قبیل باربری مطهری، اسباب کشی و حمل بار انجام می دهد. باربری در مطهری و مطهری بار محدوده ی خیابان سربداران، خیابان لارستان، خیابان سنائی، خیابان کوه نور، خیابان میرعماد، خیابان فجر، خیابان سلیمان خاطر (امیر اتابک)، خیابان علی اکبری (پارسا)، خیابان سهروردی، خیابان اورامان، خیابان ترکمنستان تهران را پوشش می دهد. حمل بار در مطهری و اثاث کشی در مطهری در هر ساعتی از شبانه روز به ارسال ماشین حمل بار و اثاثیه منزل اقدام می کند. برای استفاده از خدمات باربری مطهری و باربری وانت بار مطهری بارکوب تنها لازم است که با شماره تماس های زیر تماس حاصل فرمایید تا همکاران ما به درخواست شما رسیدگی کنند.

اتوبار در محله مطهری تهران از خدمات باربری تهران و جزء سرویس های باربری منطقه 7 تهران بارکوب می باشد.

شماره تماس باربری مطهری تهران

نرخ باربری و حمل بار در مطهری تهران

قیمت باربری مطهری و نرخ حمل بار در محدوده منطقه 6 و 7 تهران و خیابان های اطراف مطهری برای انواع اتوبار های باربری تهران در سال جاری به شرح زیر می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

قیمت باربری مطهری

هزینه های باربری در مطهری
کرایه نیسان در مطهری350 هزارتومان (برای 2 ساعت کار)
کرایه خاور و ایسوزو در مطهری950 هزارتومان (برای 3 ساعت کار)
هزینه کارگر180 هزارتومان (برای 3 ساعت کار)
کرایه حمل بار از مطهری به شهرستانبرای استعلام هزینه تماس بگیرید

لیست باربری های مطهری تهران

برای این که کمترین مشکل برای حمل بار در مطهری داشته باشید از باربری های اتحادیه که موظف به ارائه خدمات براساس نرخ اتحادیه هستند استفاده کنید. برای باربری در مطهری بهترین راه استفاده باربری های معتبر اتحادیه هست. شما می‌توانید برای اتوبار و باربری مطهری تهران از لیست باربری های مجاز استفاده کنید.

اتوبار مطهری02144449136تهران، خیابان سربداران
باربری بارکوب09192029136تهران، خیابان لارستان
مطهری بار02144449176تهران، خیابان سنائی، جنب داروخانه
باربری مطهری09191509176تهران، خیابان کوه نور
پیک اتحادیهUpdatingشهید مطهری، خیابان ولی عصر
حمل شهریUpdatingتهران – قائم مقام-سنایی
وانت اتحادیهUpdatingخ سهروردی شمالی تقاطع کیهان
اتوبار مطهریUpdatingسهروردی شمالی، خیابان بهشتی
باربری اتحادیهUpdatingخیابان شهید قندی، خیابان نیلوفر
پیک باغ صباUpdatingتهران – باغ صبا-سهروردی
سورناUpdatingخیابان بهشتی،‌ خیابان میرزائی

اتوبار در مطهری تهران

حمل اثاثیه منزل در مطهری : اگر در مطهری تهران هستید میتوانید برای حمل اثاثیه خود به ما اعتماد کنید. اتوبار مطهری تهران با دارا بودن ماشین های مسقف و موکت شده اثاثیه تان را به طوری حمل خواهد کرد که آسیبی به آنها وارد نشود.

بسته بندی ایمن در مطهری: خدمات مربوط به بسته بندی لوازم منزل توسط کارشناسان بارکوب انجام می گردد. هر گونه وسایل ریز و درشتی که در خانه دارید بدون هیچ نگرانی قابل بسته بندی شدن می باشد. لوازم بزرگ و خاص مانند مجسمه و عتیقه جات و لوازم گران قیمت یا حساس و شکستنی با دقت بالا بسته بندی می شوند.

نیسان بارمطهری تهران

در صورت نیاز به نیسان بار در مطهری و منطقه 7 و 6  با شماره های بارکوب تماس بگیرید. حمل بار با وانت بار و نیسان در مطهری همه روزه در بارکوب انجام می شود.

مطهری تهران کجاست؟

خیابان شهید مرتضی مطهری نام پیشین:  خیابان تخت طاووس یکی از خیابان‌های مرکزی تهران است. این خیابان که جهتی غرب به شرق دارد، از سمت غرب به خیابان ولیعصر و از سمت شرق به بزرگراه شهید صیاد شیرازی منتهی می‌شود.  خیابان شهید مطهری به سمت شرق یک‌طرفه است. و این منطقه از بین مناطق 6 و 7 تهران گذر می کند.

سفارش باربری مطهری تهران

جهت سفارش باربری و حمل بار مطهری در محدوده مطهری با انواع وانت نیسان و خاور و باربری و باربری همه روزه حتی در روزهای تعطیل می توانید با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید. باربری بارکوب تهران آماده ارائه انواع خدمات جابجایی و اسباب کشی در تهران به ویژه منطقه مطهری و اطراف با کمترین قیمت و اعزام نیروی کار ماهر اسباب کشی و بسته بندی حرفه ای لوازم منزل می باشد. برای ثبت سفارش باربری در مطهری با شماره های زیر تماس بگیرید.

شماره تماس باربری مطهری تهران

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


دیدگاهی ثبت نشده است

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود