Skip to main content

باربری مرادآباد تهران ⭐️44449176 جدول قیمت ها | اتوبار در مرادآباد تهران

شرکت بارکوب ارائه دهنده خدمات اسباب کشی و  حمل بار در مرادآباد تهران است. این شرکت با بهره گیری از حرفه ترین افراد ایمنی لوازم شما را تضمین می نماید. باربری در مرادآباد تهران توسط افراد آموزش دیده انجام می شود.

بهتر است بدانید که شرکت اتوبار بارکوب هر باری را که به صورت بین شهری جا به جا شود را بیمه می نماید. البته تضمین ایمنی و سلامت بار هایی که به صورت درون شهری حمل می شوند نیز بر عهده شرکت بارکوب است. به طور کلی تمامی بار های درون شهری و بین شهری دارای تضمین ایمنی، باربرگ و بارنامه می باشند.

داخل شهربین شهری
اثاثیه منزلبیمه نداردبیمه دارد
بارهای دیگربیمه نداردبیمه دارد

اتوبار مرادآباد تهران

برای اطلاع از شرایط حمل بار در محدوده محله مرادآباد تهران و باربری در منطقه 5 تهران می توانید با شماره تلفن زیر تماس بگیرید تا از مشاوره رایگان اتوبار بارکوب در تهران بهره مند شوید.

شماره تماس باربری مرادآباد تهران

قیمت باربری مراد آباد تهران

هزینه باربری مرادآباد تهران، با توجه به نوع خدمات متفاوت می باشد. همانطور که می دانید اتوبار مرادآباد تهران و همچنین مناطق اطراف آن نظیر خیابان سیمون بولیوار، خیابان بهشت، خیابان کوهسار، خیابان سپیدار، خیابان شهید نصرالهی، چهاردیواری، خیابان مرادآباد، خیابان استخر، خیابان استخر، سبلان و …  در سال 1402 دارای نرخ متغیری هستند. به علاوه قیمت باربری مرادآباد تهران با توجه به برخی از فاکتور ها تعیین می گردد. برای مثال: تعداد کارگران، نوع ماشین درخواستی، تعداد طبقات خانه و نوع بسته بندی لوازم می تواند بر افزایش یا کاهش قیمت حمل و نقل اثاثیه مرادآباد تهران اثر گذار باشد. نرخ کرایه باربری مرادآباد به شرح زیر است.

 

کرایه خاور برای سه ساعت800 هزار تومان
کرایه نیسان برای دو ساعت350 هزار تومان
کرایه کارگر برای سه ساعت150 هزار تومان
کرایه نیسان برای شهرستانتماس بگیرید

هزینه باربری مراد آباد تهران  -بارکوب

لیست باربری های مرادآباد تهران

لیست تمامی باربری های مراد آبد تهران در جدول زیر آمده است. شما می توانید با استفاده از این اطلاعات، نزدیک ترین اتوبار مرادآباد تهران، به منزل خودتان را برای حمل بار و اسباب اثاثیه استفاده کنید.

 

باربری بارکوب02144449136تهران شهران بلوار کوهسار
سیمون بار09192029136شهران جنوبی خیابان طوفانی
شمال بار02144449176اتوبان همت، بعد از باکری، بلوار شهران
مرادبار09191509176شهران، بالاتر از نیروگاه
اتوبار شهرانتماس بگیریدشهران از جنوب به شمال خ طوفانی
آب شناسانتماس بگیریدشهران بلوار کوهسار خ ادهمی خ روستایی
ولیعصر غربتماس بگیریدشهران بلوار کوهسان خ امینی فرد
سوربن ترابرتماس بگیریدشهران پل شهران
پیک شهرانتماس بگیرید   بزرگراه نیایش نرسیده به فلکه شهران

لیست اتوبارهای مرادآباد تهران

حمل اثاثیه منزل مرادآباد تهران

همانطور که می دانید اسباب کشی یعنی جمع آوری، بسته بندی و باربری لوازم خانه و انتقال آن ها به یک خانه دیگر است. البته اسباب کشی فقط مختص به لوازم خانه نمی شود و گاه این جا به جایی در ادارات یا صنایع صورت می پذیرد. اصولا هر ساله تعدادی از افراد مستاجر مجبور به تغییر محل زندگی خود هستند. برای این کار ابتدا باید تمامی وسایل خانه را با دقت بسته بندی کنند. جابه جایی و بسته بندی ایمن لوازم خانه یکی از دغدغه های افراد است.

بسته بندی اثاثیه منزل توسط بارکوب

یکی از مهمترین مرحله در اسباب کشی، بسته بندی اصولی لوازم خانه می باشد. همانطور که می دانید، بسته بندی غیر اصولی و اشتباه می تواند سبب خسارت های جبران ناپذیری در هنگام حمل بار شود. همچنین این کار بسیار سخت و زمان بر است. شما می توانید از خدمات بسته بندی اثاثیه منزل که توسط شرکت اتوبار بارکوب ارائه می شود کمک بگیرید. این شرکت با استفاده از یک تیم متخصص و کاربلد تمامی لوازم خانه شما را با استفاده از پلاستیک پوشش می دهند؛ این کار باعث می شود تا لوازم در حین حمل بار متحمل آسیب نشوند.

مرادآباد تهران کجاست؟

این محله زیبا در شمال غرب استان تهران و همچنین در شمال شرقی منطقه 5  شهر تهران قرار گرفته است.

این محله از سمت شمال به کوهپایه های البرز محدود می شود. همچنین از سمت جنوب نیز به بلوار سیمون و محله المهدی ختم می شود. به علاوه این محله از سمت شرق به خیابان الوند و شهرک کوهسار منتهی می شود. علاوه بر آن این محله از سمت غرب با محله حصارک و دانشگاه آزاد هم جوار است.

باربری در محله مراد آباد تهران
باربری در محله مراد آباد تهران

جالب است بدانید که این روستا در دوره قاجار یکی از توابع شمیران محسوب می شد که از سمت شمال به توچال و از سمت جنوب به پونک متصل می شد. اما به تدریج این روستا در سال های 1375 تا 1385 به یکی از محله های بزرگ غرب تهران تبدیل شد.

سفارش باربری مرادآباد تهران

برای سفارش باربری مرادآباد، اتوبار مرادآباد و حمل بار در محله مرادآباد تهران می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل نماید. شرکت اتوبار بارکوب ارائه دهنده ی انواع خدمات باربری و حمل اثاثیه منزل در غرب تهران  بخصوص محله مرادآباد است. این شرکت بهترین و با کیفیت ترین خدمات را با نازل ترین قیمت ها به شما عزیزان ارائه می دهد. برای رزو و کسب اطلاعات دقیق تر از قیمت اتو بار می توانید با شماره های زیر تماس حاصل نماید.

شماره تماس باربری مرادآباد تهران

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


دیدگاهی ثبت نشده است

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود