Skip to main content

باربری مترو شریف تهران ⭐️44449176 جدول قیمت ها | اتوبار در مترو شریف تهران

«شرکت باربری بارکوب» این مجموعه متعهد باربری غرب تهران خود را موظف به ارائه خدمات در قالب یک باربری مترو شریف نیز نموده تا ساکنین این منطقه مشکلی باب حمل اثاثیه در محدوده محله مترو شریف و جابه‌جایی وسایل خود در این محله تهران بزرگ نداشته باشند. آمادگی برای جابجایی اثاثیه با کمک مراکز باربری مترو شریف تهران برای جلوگیری از آسیب دیدن وسایل شما حتی قبل از رسیدن به مکان جدید، بسیار مهم است. بدین ترتیب شماره باربری بارکوب در محدوده مترو شریف را ذخیره کنید تا در زمان‌های لزوم به کارتان آید.

اگر به خدمات حمل بار در مترو شریف، اسباب کشی در مترو شریف، حمل اثاثیه منزل و اتوبار در مترو شریف تهران احتیاج دارید، میتوانید همه روز، حتی ایام تعطیل از ساعت 8 صبح الی 8 شب با بارکوب تماس بگیرید.

شماره تماس باربری مترو شریف تهران

باربری محدوده مترو شریف تهران
باربری محدوده مترو شریف تهران

 ایستگاه مترو شریف کجاست؟

ایستگاه مترو دانشگاه شریف در محله شریف تهران و در خیابان حبیب زادگان واقع شده است. از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند مرکز تعویض پلاک موتورسیکلت یادگار امام و دانشگاه صنعتی شریف تهران و اداره ثبت احوال منطقه غرب تهران و ستاد ترخیص خودرو قرار گرفته است.

قیمت باربری مترو شریف

خدمات باربری مترو شریف متنوع بوده و با انواع پتوها، نایلون حباب‌دار، روکش تشک، ورق‌های مقوا راه‌راه و پد مبلمان این مرکز اتو بار در مترو شریف متخصص حتماً از اثاثیه شما حمایت می‌کند. بدین ترتیب قیمت باربری مترو شریف بارکوب را نمی‌توان درهرصورتی به‌صرفه ندانست. باکمی بررسی خود نیز متوجه می‌شوید، اجرت بهای خدمات حتی کسری از مبلغ مصوب اتحادیه بیشتر نیست.

 قیمت باربری مترو شریف

 لیست تعرفه باربری مترو شریف هزینه باربری مترو شریف در سال جدید
هزینه اجاره خاوراز 800 الی 900 هزار تومان
هزینه اجاره وانت و نیسان برای باربری مترو شریفاز 400 هزار تومان
هزینه کارگراز 200 هزار تومان

 

فهرست موارد اضافی باربری و حمل بار مترو شریف هزینه های اضافی حمل بار و اتوبار سال جدید
هزینه اجاره خاور برای یک ساعت اضافهاز 260 هزار تومان
هزینه اجاره وانت برای یک ساعت اضافهاز 100 هزار تومان
هزینه اجاره نیسان برای یک ساعت اضافهاز 125 هزار تومان
دستمزد کارگران برای یک ساعت اضافهاز 80 هزار تومان

قیمت کرایه نیسان بار مترو شریف

در لیست اتوبارهای مترو شریف، بارکوب به دلیل چندین سال خدمات صادقانه و قیمت منصفانه توانسته به‌عنوان یک واحد مشتری مدار شناخته شود. اکنون این مجموعه به‌عنوان یک مترو شریف بار تهران متعهد خدماتش موردقبول اکثر مشتریانش است. با بررسی این جدول خود به قیمت‌های مناسب این مجموعه پی خواهید برد.

 

کرایه باربری درون‌شهری از خیابان مترو شریف
مقصدوانتنیسان
مینی‌سیتی98 هزار تومان109 هزار تومان
جشنواره109112
تهرانپارس110113
نارمک شرق106120
افسریه130145
سعادت‌آباد6882
تجریش85100
نیاوران92106
پاسداران95108
ونک8094
سهروردی7690
هفت‌تیر7588
انقلاب7894
امام حسین8599
جنت‌آباد8498
شهید ستاری88102
ارم97111
آزادی89103
ستارخان7792
توپخانه86100
نواب8599
یافت‌آباد100114

 

نحوه جابه‌جایی صحیح بارهای سنگین حین اسباب‌کشی

فرقی نمی‌کند در حال جابجایی وسایل هستید، صرفاً برای مرتب کردن یا تصمیم به اسباب‌کشی دارید. استفاده از این تکنیک‌های ساده برای جابجایی وسایل سنگین و نامناسب کمک می‌کند، بدون آسیب به کمر، خانه یا دیگر وسایل، حتی در صورت عدم استفاده از خدمات باربری محدوده مترو شریف راحت‌تر جابه‌جا نمایید.

  • جابه‌جایی اقلام بلند

اقلام بلند مانند کمد بایگانی یا قفسه‌های مرتفع را بهتر است، دونفره حمل کنید. وسیله را با زاویه به عقب بچرخانید و از یک نفر بخواهید بالا و دیگری پایین را نگه دارد. این کار وزن را در مرکز قرار داده و از تاب خوردن و خارج شدن وسیله از کنترل جلوگیری می‌کند. حمل‌ونقل اثاثیه بلند بدین روش از پله‌ها نیز آسان‌تر است، زیرا زاویه حمل تقریباً با شیب پله‌ها مطابقت دارد.

  • صندلی‌های راحتی بزرگ

یک صندلی راحتی بزرگ می‌تواند، برعکس ظاهرش به‌آسانی حرکت کند، به‌شرط آنکه حرفه‌ای و مانند شرکت‌های حمل بار مترو شریف عمل نمایید. برای این منظور صندلی را به‌طرف خود بچرخانید تا مانند «L» به نظر برسد، سپس آن را از عقب به‌طرف درب ببرید. درنهایت آن را دور چهارچوب در بچرخانید (قلاب کنید) و از آن عبور دهید.

  • جابه‌جایی گاوصندوق

برای حمل اجسام بسیار سنگین مانند گاوصندوق از تسمه‌های حرکتی Shoulder Dolly استفاده نمایید که با تکیه‌بر اهرم‌ها و گروه‌های عضلانی بزرگ، وزن را از پشت شما برمی‌دارد. آن‌ها همچنین دستان شمارا برای مانور بیشتر بر روی وسایل با ابعاد نامناسب باز می‌گذارند. بااین‌حال، استفاده از آن‌ها در پله‌ها دشوار است زیرا وزن به‌طور کامل به سمت سراشیبی منتقل می‌شود. اینجا است که حضور متصدیان یک باربری غرب تهران مترو شریف کار بلد بسیار احساس می‌شود.

  • حمل نکنید، به‌جای آن بکشید یا بلغزانید

شما می‌توانید اسلاید مبلمان را در اشکال و اندازه‌های مختلف از مراکز آنلاین خریداری کنید. همچنین خودتان می‌توانید، لغزنده‌هایی از ظروف پلاستیکی، فریزبی، روتختی، پتوهای کهنه، حوله‌ها و بقایای فرش به‌آسانی تهیه نمایید. از لغزنده‌های پلاستیکی با بافت سخت برای فرش و از لغزنده‌های نرم و روکش‌دار برای کف‌پوش‌های سخت استفاده کنید. لغزنده را در زیر وسایل قرار داده و به‌جای بلند کردن، وسایل سنگین را به کمک اسلایدها بکشید یا بلغزانید.

سفارش باربری مترو شریف

خدمات باربری در مترو شریف را از بارکوب بخواهید تا در اسرع وقت با انواع خاور، کامیون و نیسان بار مترو شریف این مجموعه یک باربری بدون دغدغه را از سر بگذرانید. این باربری منطقه 2 تهران تمامی شهرها را پوشش داده و دور و نزدیکی مبدأ و مقصد در خدماتش خللی ایجاد نمی‌کند.

شماره تماس باربری مترو شریف تهران

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


دیدگاهی ثبت نشده است

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود