Skip to main content

باربری قیامدشت تهران ⭐️44449176 جدول قیمت ها | اتوبار در قیامدشت تهران

شما برای جابه‌جایی وسایل و کالاهای خود، باید از باربری یا اتوبارها کمک بگیرید. برای اینکه بتوانید اثاثیه خود را با خیال راحت به باربری بسپارید ابتدا باید به آن شرکت اعتماد کنید. یکی از شرکت‌های باربری که در زمینه حمل و نقل کالا بسیار شناخته شده است، شرکت بارکوب است که شعبه‌های مختلفی دارد. یکی از شعبه‌های آن در قیامدشت تهران است که کالاهای شما را در سلامت کامل و با هزینه مناسب برای شما حمل می‌کند.

اگر نیاز به خدمات اتوبار در قیامدشت، حمل اثاثیه منزل در قیامدشت، باربری و حمل بار در قیامدشت تهران داشتید، میتوانید روی بارکوب حساب باز کنید. همه روزه از ساعت 8 صبح الی 8 شب پاسخگوی شما هستیم.

شماره تماس باربری قیامدشت تهران

قیمت باربری قیامدشت تهران

در اسباب‌کشی و استفاده از ماشین‌های حمل بار، دانستن هزینه هم اهمیت فراوانی دارد. اتوبار قیامدشت گزینه مناسبی است زیرا نه فقط ایمنی و حفاظت از کالاهای شما را تضمین می‌کند، بلکه بر اساس میزان ساعت کاری و نوع وسیله نقلیه، هزینه مناسبی را ارائه می‌دهد. در ادامه لیست قیمت باربری قیامدشت را برای شما آورده‌ایم. اما برای دانستن جزئیات بیشتر در مورد هزینه حمل و نقل بار، با مشاوران ما در حمل بار قیامدشت تماس باشید.

 قیمت باربری قیامدشت

 لیست تعرفه باربری قیامدشت هزینه باربری قیامدشت در سال جدید
هزینه اجاره خاوراز 800 الی 900 هزار تومان
هزینه اجاره وانت و نیسان برای باربری قیامدشتاز 400 هزار تومان
هزینه کارگراز 200 هزار تومان

 

فهرست موارد اضافی باربری و حمل بار قیامدشت هزینه های اضافی حمل بار و اتوبار سال جدید
هزینه اجاره خاور برای یک ساعت اضافهاز 260 هزار تومان
هزینه اجاره وانت برای یک ساعت اضافهاز 100 هزار تومان
هزینه اجاره نیسان برای یک ساعت اضافهاز 125 هزار تومان
دستمزد کارگران برای یک ساعت اضافهاز 80 هزار تومان

لیست باربری‌های قیامدشت

هدف شرکت باربری بارکوب همیشه جلب رضایت و اعتماد مشتری بوده است. این شرکت در تمامی شعبه‌های خود از جمله باربری محدوده قیامدشت سعی دارد با حفاظت و امانت‌داری از اثاثیه سپرده شده، خیال مشتریان را از بابت سالم ماندن وسایل راحت کند. بنابراین تلاش کرد تا افرادی با مهارت و تخصص بالا در خدمات باربری در قیامدشت استخدام کند. از مزایای دیگر باربری شرق تهران قیامدشت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • بسته‌بندی ایمن و استاندارد
  • ارسال کالا با وسایل نقلیه مطمئن
  • ضمانت سالم ماندن کالا از طریق بیمه معتبر
  • خدمات شبانه‌روزی
  • حمل کالا توسط باربری قیامدشت به شهرستان
  • و…

لیست اتوبارهای قیامدشت تهران را در ادامه برای شما آورده‌ایم. شما می‌توانید جهت هماهنگی برای هرگونه مشاوره، ارسال کالا و حتی درخواست بسته‌بندی وسایل، با هر یک از این اتوبارها تماس بگیرید.

لیست اتوبارهای قیامدشت
بارکوب02144449136قیامدشت، بلوار امام خمینی، کوچه ششم
باربری قیامدشت09191509176قیامدشت، پرویز ابوطالبی
اتوبار قیامدشت02144449176مجتمع نیروی انتظامی قیامدشت
قیامدشت بار09192029136قیامدشت، جنب پارک زیتون
ظریف بار1500تهران، محله استخر
قلهک بارتماس بگیریدقلهک، کوچه یزدانیان
اتوبار پاسدارانتماس بگیریددروس، خیابان پاسداران، خیابان اختیاریه جنوبی
حمل بار تهرانتماس بگیریدحسن‌آباد، زرگنده
تجریش بارتماس بگیریدامام‌زاده قاسم، خیابان زبردست
آفریقا بارتماس بگیریدکاووسیه، خیابان ولیعصر، خیابان بهرامی
شیخ بهائیتماس بگیریدآرارات، خیابان ماهتاب، خیابان آفتاب
ارشاد بارتماس بگیریدحسینیه ارشاد، خیابان قبا، خیابان ناطق نوری
درکه بارتماس بگیریداوین، خیابان درکه، خیابان کچوئی
فرخ بارتماس بگیریدکاووسیه، بلوار ماندلا، خیابان والی‌نژاد

اتوبار قیامدشت

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها در انتخاب باربری، اطمینان از سالم ماندن و حفاظت از کالا است. به خصوص اگر کالاهای بزرگ برقی باشند و یا مرتبط با کارهای صنعتی و اداری، آسیب دیدن‌شان خسارت زیادی دارد. مجموعه اتوبار قیامدشت با در اختیار داشتن کارکنان ماهر و مجرب، در انجام خدمات باربری و حمل اثاثیه مشتریان بسیار حساس است. بنابراین باربری قیامدشت همیشه نهایت تلاش خود را برای رفع استرس و اضطراب ناشی از ارسال ایمن کالا کرده است. شرکت باربری بارکوب سعی دارد تا با هدف جلب رضایت و اعتماد مشتری، خاطر‌ه خوبی را در ذهن افراد ماندگار کند.

اتوبار در قیامدشت، از شعبه‌های معروف شرکت بارکوب در جنوب تهران است که برای خدمت‌رسانی به صورت 24 ساعته آماده است. این مجموعه افراد و کارکنان خود را با حساسیت بالایی انتخاب کرده و علاوه بر این در انتخاب رانندگان نیز نهایت دقت را دارد. کارکنان قیامدشت بار بسته‌بندی کالا را با توجه به استاندارد‌های تعیین شده در حمل ایمن بار انجام می‌دهند. شرکت باربری بارکوب در قیامدشت نهایت تلاش خود را برای انتقال سالم و مطمئن کالای شما در داخل تهران و یا حتی شهرستان خواهد کرد.

باربری محدوده قیامدشت تهران

قیامدشت شهری از توابع بخش خاوران در نزدیکی تهران است. این منطقه که به عنوان یکی از شهرهای نزدیک تهران، همیشه محل سکونت افراد زیادی بوده است، دارای خانه‌ها، ادارات و حتی کارگاه‌های زیادی است. بنابراین جایی که چنین زندگی و سکونت جریان دارد، بدون شک جابه‌جایی اثاثیه منزل و اداره هم بسیار فراوان است. شرکت بارکوب با توجه به این موضوع، خدمات باربری جنوب تهران را در قیامدشت قرار داده است. حمل اثاثیه قیامدشت بهترین گزینه‌ای است که می‌توانید برای جابه‌جایی وسایل و اسباب‌کشی سالم و مطمئن با آن در تماس باشید.

باربری قیامدشت ارزیابی زیادی برای استخدام کارکنان و رانندگان خود انجام داده و این اطمینان را به شما می‌دهد که صفر تا صد حمل کالای شما، با نهایت دقت و اطمینان انجام شود. همچنین علاوه بر تضمین سلامت و امانت‌داری، مرسوله شما در کوتاه‌ترین زمان به مقصد خواهد رسید. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتری و هماهنگی‌های لازم با بخش پشتیبانی ما در شرکت بارکوب تماس حاصل نمایید.

قیامدشت کجاست؟

قیامدشت شهری در 15 کیلومتری خاوران از شهرستان ری در استان تهران واقع شده است. شهری کوچک اما پرتردد است زیرا از مزیت نزدیکی به پایتخت بهره‌مند است. 4 خیابان اصلی دارد که معروف‌ترین‌شان خیابان ولیعصر بوده و محل سکونت بسیاری از ساکنان قدیمی قیامدشت است. شهر قیامدشت از شرق به پاکدشت می‌رسد و در جنوب آن بزرگراه امام رضا واقع است. از غرب به شهرک صنعتی خاوران منتهی می‌شود. اتوبار قیامدشت جهت خدمات باربری جنوب تهران در این شهر واقع شده است.

باربری محدوده قیامدشت تهران
باربری محدوده قیامدشت تهران

سفارش باربری قیامدشت تهران

خدمات اتوبار قیامدشت تهران یکی از شعبه‌های معتبر شرکت بارکوب در جنوب تهران است. هر آنچه از یک اتوبار انتظار دارید مانند حمل ایمن و مطمئن، هزینه مناسب، تحویل کالا در زمان مناسب، ضمانت سالم بودن کالا و کارمندان مجرب و مطمئن را در این مجموعه می‌توانید مشاهده کنید. همچنین شما می‌توانید تمام سوالات خود را از مشاوران ما در بخش پشتیبانی مطرح کنید. بنابراین با اطمینان کامل جهت هماهنگی‌های لازم با شماره‌ باربری قیامدشت تماس حال نمایید تا راهنمای شما برای حمل مرسوله شما باشیم.

شماره تماس باربری قیامدشت تهران

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


دیدگاهی ثبت نشده است

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود