Skip to main content

باربری قشم به تهران ⭐️09172021956 جدول قیمت حمل بار قشم به تهران

قیمت باربری شرکت بارکوب از قشم به تهران

سامانه بارکوب اینبار باربری قشم به تهران را به شما معرفی می کند تا علاوه بر آشنایی با قیمت ها، به لیست باربری های قشم را نیز دسترسی پیدا کنید. در این بخش ما به هزینه باربری از قشم به تهران خواهیم پرداخت و شما می توانید انواع ماشین های حمل و نقل مانند کامیون، نیسان، وانت و تریلی را مقایسه کنید. از دیگر خدمات اصلی بارکوب می توان به اسباب کشی منزل در قشم اشاره کرد که به صورت حرفه ای و مطمئن بار مورد نظر را به مقصد می رسانند.

جدول قیمت های زیر در تاریخ ۱۴۰۲/۰۲/۲۵ آماده شده است.

از مبدا قشم به تهرانوانتنیسانخاورکامیون تککامیون جفتانواع تریلی
قشم به مقصد بومهن
قشم به مقصد دماوند
قشم به مقصد اسلامشهر
قشم به مقصد ورامین
قشم به مقصد شهر ری
قشم به مقصد آزادی

حمل خرده بار از قشم به تهران

از جمله شرکت هایی که نماینده باربری خرده بار شوش تهران می باشند می توان از باربری صالحی قشم، باربری نساجی قشم، باربری سعادت بار قشم نام برد که ارسال خرده بار از قشم به تهران را بر عهده می گیرند. این شرکت ها با انبار ترمینال تهران کار می کنند.

خدمات حمل ارزان بار از قشم به تهران بارکوب

جزیره قشم که در استان هرمزگان قرار دارد۷ در فاصله ۱۴۰۷ کیلومتری تهران واقع شده است که با مسیر جاده ای تا بندر عباس حدود ۱۷ ساعت طول می کشد تا به مقصد برسید. شرکت های حمل و نقل با کشتی داران و لنج داران قرارداد میبندند تا از این جزیره کالا ها را منتقل کنند و سپس از راه زمینی به سراسر ایران هدایت کنند.

شرکت بارکوب در حمل اثاثیه منزل با انواع کامیون های باربری می تواند به شما خدمات ارائه کند. بسته به مقیاس بار مورد نظر، جهت انتقال بار های کم حجم کارشناسان ما به شما پیشنهاد باربری نیسان در قشم و یا وانت بار تلفنی در قشم را می دهند. در مقیاس بزرگتر می توانید کالاهایی که از لحاظ سایز و وزن برای حمل کردن دشوار تر به نظر می آید را با باربری تریلی در قشم به مقصد مد نظر خود انتقال دهید.

کالا های مربوطه قبل از حرکت به سوی مقصد، توسط کارشناس بیمه بررسی می شود و سپس تحت پوشش بیمه قرار میگیرد. در طی مسیر تمام اتفاقات پیش بینی نشده را  شرکت بر عهده می گیرد و دست اندر کاران شرکت باربری بارکوب در تلاشند که کالاهای مورد نظر شما صحیح و سالم به مقصد برسد.

مطالب مرتبط:

باربری تهران به قشم

پایانه باربری قشم

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


    دیدگاهی ثبت نشده است

    آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود