Skip to main content

باربری شیراز به بوشهر 09170428374 کوروش✔️ قیمت حمل بار از شیراز به بوشهر

باربری شیراز به بوشهر

ارسال بار از شیراز به بوشهر با خودروهای سبک و سنگین جهت حمل انواع بارهای خانگی،‌ تجاری، صنعتی، شرکتی، اداری و دفتری در خدمت شما عزیزان شهروند می باشد.

 

برای دسترسی به خدمات باربری بوشهر با خودروهای  باربری سبک و سنگین و حمل انواع کالاهای خانگی،‌تجاری، صنعتی، شرکتی، اداری و دفتری میتوانید به بارکوب مراجعه کنید. بهترین کیفیت باربری و حمل اثاثیه منزل در شیراز را با خودروهای نیسان،‌ وانت، خاور، کامیون، باربری ایسوزو شیراز از ما بخواهید. جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد شماره باربری شیراز با ما تماس بگیرید.

هزینه باربری از شیراز به بوشهر با سامانه بارکوب

اتحادیه باربری شیراز هرساله نرخ کرایه حمل بار از شیراز به سراسر ایران را با توجه به مسافت تا مقصدهای متفاوت اعلام میدارد. اما هزینه حمل و نقل برون شهری نظیر باربری شیراز به قم، بابری شیراز به تهران و باربری شیراز به بوشهر با توجه به نوع و مقدار بار و همچنین خودروهای باربری، خدمات ارائه شده شرکت باربری و کارگر حمل بار متغیر است. در جدول زیر با توجه به مسافت و خودرو قیمت باربری شیراز به بوشهر را گرآوری کرده ایم، برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جدول قیمت های زیر در تاریخ ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ به روز رسانی شده است.

حمل بار از شیراز به بوشهر  با خودروهای باربری:
هزینه به تومان
هزینه وانت
۱.۵۰0.000
هزینه نیسان۳.۰۰۰.۰۰۰
هزینه خاور
۴.۵۰۰.۰۰۰
هزینه کامیون تک
۷.۸۰۰.۰۰۰
هزینه کامیون جفت
۹.۷۰۰.۰۰۰
هزینه تریلی
۱۲.۷۵۰.۰۰۰

اسباب کشی منزل از شیراز به بوشهر

شرکت بارکوب با سال ها تجربه باربری و اسباب کشی منزل با متدهای جدید حمل بار آشنایی دارد و در بسته بندی کالاها و استفاده از ادوات بسته بندی به مهارت رسیده است، به نحوی که در حین حمل ونقل آسیبی به لوازم شما نرسد.

با قرار دادن نیروی کار زبده و قوی در اختیار شما، میتوانید جابجایی وسایل و لوازم را در مدت زمان کوتاهی انجام دهید و برای زمان بندی سفر خود به مشکل برنخورید. خودروهای باربری دارای پتو می باشد و حمل بار را آسان میکند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات بارکوب حول محور اسباب کشی منزل از شیراز به بوشهر با شماره های ما تماس بگیرید.

ترسیم مسیر باربری شیراز به بوشهر

فاصله میان شیراز و بوشهر ۲۸۲ کیلومتر می باشد و در مدت ۳ ساعت و ۳۰ دقیقه میتوانید این فاصله را طی کنید. در جدول زیر سرعت و مسافت این مسیر و همچنین نقشه راه را در تصویر زیر به شما ارائه کرده ایم.

مسیرمسافتزمانمتوسط سرعت
1282 کیلومتر3:32 ساعت80 کیلومتر/ساعت

 

 

ثبت سفارشات حمل بار از شیراز به بوشهر با شرکت بارکوب

شرکت بارکوب تمامی خدمات باربری شیراز به بوشهر را با خودروهای نیسان، وانت، خاور،‌ کامیون و تریلی به شما ارائه میدهد و همه روزه از ساعت ۸ صبح الی ۲۳ شب میتوانید با شماره های ما تماس بگیرید.

 

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


دیدگاهی ثبت نشده است

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود