Skip to main content

باربری شهید اسدی تهران ⭐️44449136 لیست قیمت ها | اتوبار در شهید اسدی تهران

سرویس باربری شهید اسدی بارکوب برای حمل و نقل اثاثیه منزل ساکنان محله شهید اسدی در استان تهران که در محدوده‌ی شرقی شهر تهران واقع شده است آماده ارائه خدمات می شود. بارکوب با 12 سال سابقه درخشان با کیفیت ترین خدمات اتوبار را در این محله ارائه میدهد.

محله شهید اسدی در منطقه 13 شهرداری تهران واقع است. خدمات اتوبار محله شهید اسدی شامل تمام مناطق این محله از شمال خیابان دماوند تا جنوب خیابان زاهد را شامل می شود. محله اسدی با محله پرجمعیت شرق در مجاورت است.

محله‌های ‌نیرو هوایی، دروازه شمیران، شاهد، صفا، نظام آباد، زاهد گیلانی از جمله ی آنها می باشد. ارائه خدمات بارکوب به تمامی ساکنان این محله دقیق، سریع، با کیفیت، اصولی و حرفه ای است.

بافت قالب این محله مسکونی است. به همین دلیل یکی از بیشترین خدماتی که در این محله مورد نیاز ساکنان آن است، حمل و نقل اثاثیه منزل است. اتوبار در شهید اسدی از خدمات باربری در تهران و جزء سرویس های باربری منطقه 13 تهران و باربری شرق تهران بحساب می آید.

شماره تماس باربری شهید اسدی تهران

شماره تماس باربری شهید اسدی تهران

لیست قیمت باربری محدوده شهید اسدی

باربری در شهید اسدی شامل تعرفه قیمت تقریبا ثابتی می شود. البته مواردی نیز ممکن است موجب تغییراتی در هزینه نهایی گردند که مشاوران پیش از عقد قرار داد اطلاعات لازم را در خصوص آنها به شما خواند داد.

اثاثیه سنگین یا متعارف مانند: تردمیل و الپتیکال و دوچرخه ثابت، پیانو ، میز پینگ پنگ، میز بار، میز بیلیارد میز فوتبال دستی بزرگ و… موجب افزایش قیمت حمل اثاثیه شما می گردد.

ممکن است قصد داشته باشید که اثاثیه خود را از چند مبدا جمع آوری نمایید. هزینه این موضوع جداگانه محاسبه می شود. درصورتی که قصد دارید اسباب و وسایل تان در چند مقصد تخلیه شود باید حتما از قبل اطلاع دهید. تا در صورت نیاز به افزایش قیمت  در جریان قرار گیرید.

لیست تعرفه باربری شهید اسدی بارکوبهزینه باربری و اتوبار 1401
هزینه اجاره خاور برای باربری محله شهید اسدی از 800.000 تومان
هزینه اجاره وانت و نیسان برای اتوبار محله شهید اسدیاز 200.000 تومان
هزینه کارگر باربری محله شهید اسدیاز 150.000 تومان

موارد خاصی همچون حمل و نقل اثاثیه نامتعارف، افزایش ساعت، وجود چند مبدا یا چند مقصد و… موجب افزایش قیمت نهایی می گردند.

فهرست موارد اضافی باربری و حمل بار بارکوبهزینه‌های اضافی حمل بار و اتوبار 1401
هزینه اجاره خاور برای یک ساعت اضافهاز 260.000 تومان
هزینه اجاره وانت برای یک ساعت اضافهاز 100.000 تومان
هزینه اجاره نیسان برای یک ساعت اضافه از 125.000 تومان
دستمزد کارگر برای یک ساعت اضافهاز 80.000 تومان

شماره تماس باربری شهید اسدی تهران

انجام خدمات باربری شهید اسدی تهران توسط بارکوب

بارکوب یکی از معتبر ترین شرکتهای ارائه خدمات باربری در محله شهید اسدی تهران است. محله شهید اسدی جز مناطقی از تهران به شمار می آید که بیشترین حجم ساکنان آن در واحد های مسکونی مستقر هستند و کمتر شامل ادارات و شرکتهای اداری و تجاری میشود.

به همین دلیل خدمات باربری اثاثیه منزل در شهید اسدی بسیار کار آمد می باشد.

خدمات گوناگونی که توسط بارکوب به مشتریان در جهت کسب رضایت هرچه بیشتر آنها می باشد. این خدمات شامل مواردی از قبیل، ارائه بارنامه رسمی و معتبر، صدور فاکتور رسمی و عدم تغییر هزینه در زمان انجام خدمات، حمل و نقل بسیار حرفه ای با وسایل نقلیه تخصصی بکار گیری کارگران زبده و با اخلایق و آراسته ، بسته بندی حرفه ای پیگیری مستمر خدمات و ارائه خدمات بدون تاخیر و دقیق می باشد.

یکی دیگر از خدمات بارکوب پیگیری مستمر خدمات و رضایتمندی مشتریان خود است. همچنین برای افزایش آرامش و رضایتمندی مشتریان خود بیمه نامه خسارت را به صورت رایگان ارائه می دهد.

ارائه خدمات بسته بندی اثاثیه برای حمل بار محله شهید اسدی

یکی از خدماتی که توسط شرکت بارکوب ارائه میشود، بسته بندی اثاثیه منزل، ادارات و محصولات تجاری و فروشگاهی است. بسته بندی و حمل اثاثیه سنگین و نامتعارف به تجربه و تبحر نیازمند است. سلفون پیچی، نصب ضربه گیر و بسته بندی در جعبه های کارتون پنج لایه بخشی از پروسه بسته بندی اثاثیه را تشکیل میدهند. در صورتی که شما قصد دارید از خدمات بسته بندی بارکوب استفاده کنید می توانید با کارشناسان بارکوب مشاوره نمایید. همچنین برای اطلاع از هزینه بسته بندی اثاثیه بارکوب این مطلب را مطالعه بفرمایید.

شماره تلفن باربری شهید اسدی

برای ثبت درخواست خدمات اتوبار محله شهید اسدی می توانید از طریق شماره های زیر با کارشناسان ما در ارتباط باشید. همچنین در صورت نیاز به ثبت شکایات، انتقادات و یا پیشنهادات میتوانید از طریق همین شماره های ذکر شده تماس حاصل بفرمایید.

شماره تماس باربری شهید اسدی تهران

بیمه نامه حمل اثاثیه منزل

بیشتر شرکتهای حمل و نقل بیمه حمل بار را دریافت نموده اند تا در صورت بروز مشکلات احتمالی بتوانند خسارات وارده را جبران نماید. شما میتوانید از بیمه شرکت استفاده نمایید. اما در صورتی که اثاثیه گران قیمتی دارید و قصد دارید بطور جداگانه نیز آنها را بیمه نمایید میتوانید از روشهای گوناگونی استفاده نمایید. البته این مورد تنها زمانی که شما قصد دارید از یک شهر به شهر دیگری سفر نمایید برای شما مفید است. میتوانید با دریافت بیمه نامه حمل و نقل اثاثیه با خیال راحت اقدام به جابجایی اثاثیه خود کنید.

در صورتی که حمل بار شما درون شهری است، بارکوب به صورت رایگان بار شما را بیمه مینماید.

بهترین باربری برای حمل بار در شهید اسدی

این مهم ترین نکته است. البته بهترین یک واژه نسبی است و هر کسی ممکن از پاسخ متفاوتی به آن بدهد. اما بطور کلی برای انتخاب یک باربری برای حمل اثاثیه خود بهتر است به این نکات دقت لازم را داشته باشید.

  • داشتن مجوز رسمی از اتحادیه
  • ارائه بیمه خدمات حمل و نقل
  • وسایل نقلیه مناسب
  • آدرس و محل و شماره تماس ثابت و مشخص
  • کارگران مودب و کار بلد
  • پاسخ گویی و پیگیری مستمر در خصوص خدمات
  • هزینه ها و تعرفه های مشخص و ثابت

اینکه این نکات از سوی شرکت باربری رعایت شود حداقل نکاتی است که میتواند از بسیاری از مشکلات جلو گیری کند. بطور مثال اگر شرکت حمل و نقل هزینه ها و تعرفه های ثابتی را به شما ارائه ندهد، در زمان ارائه خدمات ممکن است با اختلاف قیمت مواجه شوید. در این زمان بیشتر مشاجرات بین کارفرما و شرکت باربری صورت میپذیرد.

شماره تماس باربری مهران تهران

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


دیدگاهی ثبت نشده است

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود