Skip to main content

باربری شهرک 22 بهمن تهران ⭐️44449176 جدول قیمت ها | اتوبار در شهرک 22 بهمن تهران

در میان چندین مورد از خدمات باربری تهران که از سوی بارکوب ارائه می شوند باربری شهرک 22 بهمن در چیتگر جنوبی یکی از این موارد است. اگر به باربری تهران، باربری در شهرک 22 بهمن، اتوبار در شهرک 22 بهمن، اسباب کشی در شهرک 22 بهمن، حمل بار در شهرک 22 بهمن نیاز دارید همین الان بهترین گزینه رو به روی شماست. اتوبار بارکوب در خدمت شماست تا بهترین خدمات باربری شهرک 22 بهمن را با مناسب ترین قیمت ها به شما ارائه کند. برای دریافت بهترین خدمات باربری شهرک 22 بهمن می توانید از طریق شماره درج شده در سایت با ما تماس بگیرید.

شماره تماس باربری شهرک 22 بهمن تهران

قیمت خدمات شهرک 22 بهمن تهران

می دانیم که نسبت به قیمت این خدمات توجه دارید. به بیان بهتر افراد هنگام دریافت خدمات مختلف یکی از فاکتور هایی که درنظر می گیرند قیمت خدمات می باشد. قیمت این خدمات به سه فاکتور بستگی دارد. اولین عامل نوع وسیله نقلیه ای است که خدمت شما می رسد. از وانت گرفته تا خاور و نیسان و … . مورد بعدی تعداد کارگرانی است که خدمت شما برای ارائه این خدمات می رسند. آخرین مورد نیز مدت زمانی است که این خدمات به شما ارائه می شود. نگاهی به جدول زیر می تواند دید شما را نسبت به این خدمات بازتر کند.

 قیمت باربری شهرک 22 بهمن

 لیست تعرفه باربری شهرک 22 بهمنهزینه باربری شهرک 22 بهمن در سال جدید
هزینه اجاره خاوراز 800 الی 900 هزار تومان
هزینه اجاره وانت و نیسان برای باربری شهرک 22 بهمناز 400 هزار تومان
هزینه کارگراز 200 هزار تومان

 

فهرست موارد اضافی باربری و حمل بار شهرک 22 بهمنهزینه های اضافی حمل بار و اتوبار سال جدید
هزینه اجاره خاور برای یک ساعت اضافهاز 260 هزار تومان
هزینه اجاره وانت برای یک ساعت اضافهاز 100 هزار تومان
هزینه اجاره نیسان برای یک ساعت اضافهاز 125 هزار تومان
دستمزد کارگران برای یک ساعت اضافهاز 80 هزار تومان

برای دریافت بهترین خدمات باربری شهرک 22 بهمن با بهترین قیمت ها درخدمت شما هستیم. بارکوب مناسب شما عزیزانی است که هم قیمت مناسب را خواستارید و هم به دنبال این هستید تا بهترین کیفیت خدمات را ببینید.

خیابان های تحت پوشش عبارتند از:

بلوار ایرانخودرو، چیتگر جنوبی، خیابان بعثت، خیابان لشگری، خیابان گلستانک، خیابان مهر، خیابان شکوفه، خیابان یاس، خیابان گلها، خیابان چهل و ششم، خیابان گلستان چهارم، خیابان زامیاد، خیابان ملاصدرا، خیابان زکریای رازی، خیابان ابن سینا

لیست باربری های شهرک 22 بهمن

در ادامه این مطلب می خواهیم درباره مهم ترین گزینه هایی که برای دریافت خدمات باربری شهرک 22 بهمن مناسب هستند صحبت کنیم. این خدمات به شکلی حرفه ای خدمت شما عزیزان ارائه خواهند شد. نگاهی به لیست زیر بندازید:

نام باربریشماره تماسآدرس باربری
بارکوب02144449136چیتگر جنوبی، گلستان چهارم
بهمن بار09191509176شهرک 22 بهمن، خیابان بعثت
اتوبار چیتگر02144449176بلوار ایران خودرو
تهران بار09192029136چیتگر جنوبی، خیابان شکوفه
آسایش باردر حال بروزرسانیتهران – شهرک استقلال
تندباردر حال بروزرسانیتهران – محله شهرک 22 بهمن غربی
فراباردر حال بروزرسانیتهران – شهرک 22 بهمن غربی – بلوار یاس
وانت بار فروتندر حال بروزرسانیتهران – شهرک 22 بهمن غربی
شهرک 22 بهمندر حال بروزرسانیتهران – منطقه 21 تهران

 

برای دریافت بهترین خدمات باربری شهرک 22 بهمن می توانید از طریق شماره درج شده در سایت با ما تماس بگیرید. همکاران ما درخدمت شما هستند تا بهترین خدمات باربری شهرک 22 بهمن را به صورت کاملا حرفه ای به شما ارائه کنند.

نیسان بار شهرک 22 بهمن

اگر نیاز به خدمات باربری وانت و یا نیسان احتیاج دارید، میتوانید همین الان بار بارکوب تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید. تعرفه نیسان به صورت سرویس می باشد.

شهرک 22 بهمن کجاست؟

شهرک 22 بهمن یکی از شهرک های مسکونی غرب تهران در منطقه 21 می باشد که از نظر جغرافیایی زیر مجموعه چیتگر جنوبی به شمار می آید. این شهرک به مراکز مهمی مانند مرکز بیمه ممتاز غرب و نیز کلانتری 154 چیتگر و البته نمایندگی ایران خودرو دسترسی دارد.

سفارش خدمات باربری شهرک 22 بهمن

اگر نیاز به دریافت بهترین خدمات باربری شهرک 22 بهمن دارید می توانید از طریق شماره درج شده در سایت با ما تماس بگیرید. همکاران ما بدون بدقولی و فوت وقت و با کوله باری از تجربه خدمت شما خواهند رسید.

شماره تماس باربری شهرک 22 بهمن تهران

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


دیدگاهی ثبت نشده است

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود