Skip to main content

باربری شهرک ژاندارمری تهران ⭐️44449176 جدول قیمت ها | اتوبار در شهرک ژاندارمری تهران

مهم‌ترین خدمت «شرکت باربری بارکوب» ارائه شعب مختلف مانند باربری شهرک ژاندارمری است که سبب شده، ساکن تهران بزرگ از هر منطقه‌ای بتوانند با این مجموعه در ارتباط باشند. اتو بار شهرک ژاندارمری بارکوب به‌عنوان یک باربری منطقه 2 تهران مانند تمامی شعب دیگر این نهاد ارسال بار به‌تمامی شهرهای ایران را با بهترین ماشین‌ها و رانندگان پوشش داده، بنابراین خدمات در تمامی شعب راضی‌کننده خواهد بود. اگر سال‌ها است، درگیر نقل‌وانتقال منزل باشید تا حدی به‌سختی کار آشنا هستید. البته بی‌تجربگی نیز به این سختی برای زوج‌ها جوانی که برای بار اول و دوم این پروسه را طی می‌کنند، اضافه می‌شود. خدمات باربری شهرک ژاندارمری در اینجا است تا با گذاشتن بار مسئولیت بر دوش خود، فشار کاری را از شما دور سازد. فقط کافی است تا با شماره باربری شهرک ژاندارمری بارکوب تماس گرفته و شاهد پروسه‌ای بدون استرس و دغدغه باشید.

اگر به خدمات حمل بار در اختیاریه، اسباب کشی در اختیاریه، حمل اثاثیه منزل و اتوبار در اختیاریه تهران احتیاج دارید، میتوانید همه روز، حتی ایام تعطیل از ساعت 8 صبح الی 8 شب با بارکوب تماس بگیرید.

شماره تماس باربری اختیاریه تهران

قیمت باربری شهرک ژاندارمری

خدمات باربری در شهرک ژاندارمری بسیار پررونق است و این امر به دلیل وجود دو بلوار بزرگ مرزداران از شمال و یادگار امام از شرق و همچنینی بزرگراه شیخ فضل‌الله نوری در غرب است. این بزرگراه‌های عظیم توانسته ترابری کالا و باربری غرب تهران را به دلیل راه‌های ارتباطی قدرتمند بسیار حائز اهمیت نماید. البته با توجه به ترافیک معمول و روانی که در این منطقه شاهد هستیم، خدمات اتوبار در شهرک ژاندارمری هزینه معقول‌تری به دلیل کاهش زمان باربری دارد. در ادامه قیمت برخی از خدمات باربری در شهرک ژاندارمری را آورده‌ایم و کسب اطلاعات بیشتر را به تماس شما موکول می‌کنیم.

 

قیمت باربری شهرک ژاندارمری
کرایه وانت پیکان برای دو ساعت880 هزار تومان
کرایه وانت نیسان برای دو ساعت350 هزار تومان
کرایه وانت مزدا برای دو ساعت170 هزار تومان
دستمزد کارگر برای دو ساعتتوافقی

 

معرفی تعدادی از معروف‌ترین باربری‌های شهرک ژاندارمری تهران:

«شرکت باربری بارکوب» همیشه کوشیده هم‌راستا با دیگر همتایان کاری خود خدماتی درخور شأن و مرتبه هم‌وطنانش را ارائه دهد و با دلسوزی کامل وظیفه حمل و جابه‌جایی کالاهای ارزشمند آن‌ها را بر عهده بگیرید. ولی ازآنجایی‌که مقایسه، ارزیابی و سنجش قبل از انتخاب را حق مسلم مشتریان خود می‌داند، لیست اتو بارهای شهرک ژاندارمری تهران را تهیه نموده تا به مشتریانش اجازه دهد، انتخابی آگاهانه داشته باشند. بدین ترتیب قبل از هر اقدامی با انواع مجموعه‌های باربری تماس گرفته و سپس در صورت تمایل بارکوب را برگزینند.

معرفی معروف‌ترین باربری‌های شهرک ژاندارمری تهران
باربری بارکوب02144449136تهران، شهرک آزمایش، خیابان آریا فر
اتوبار تهران09192029136سازمان، ستارخان
شهرک بار02144449176بزرگراه جلال آل احمد، امام منتظر
تهران بار09191509176مجتمع بهاران شهرک ژاندارمری
تابان بارتماس بگیریدشهرک ژاندارمری خیابان الوند
پیک اشرفیتماس بگیریدبالاتر از باغ فیض، بزرگراه آیت اله اشرفی اصفهانی
آرام نگينتماس بگیریدبازار این بهاران
پونک بارتماس بگیریدمرزداران – خیابان ناهید – خیابان وحدتی
اتو بار آزادیتماس بگیریددریان نو – خیابان شهید دکتر حبیب اله
پیک اتحادیهتماس بگیریدستارخان، خیابان رحیمی اصل
اتو بار محلهتماس بگیریدتهران – ستارخان – خیابان اصغر رحیمی اصل
باربریتماس بگیریدجناح بلوار گلاب خيابان شهید حسینی
شیخ فضل الهتماس بگیریدتهران، ستارخان، خیابان شهید محمد کاشانی پور
پیک اتحادیهتماس بگیریدستارخان بازار سنتی طه بالای سرای بنفشه
پیک اتحادیهتماس بگیریدستارخان، خیابان ستارخان، بازار سنتی ستارخان

قیمت کرایه نیسان بار شهرک ژاندارمری

مهم‌ترین فاکتور در تعیین قیمت باربری شهرک ژاندارمری انتخاب نوع خودرو است. امروزه وانت‌ها در انواع وانت پیکان، وانت مزدا و وانت نیسان به دلیل مصرف بنزین کمتر، استهلاک پایین‌تر و البته ظرفیت محدودتر هزینه پایین‌تری را در شرکت‌های باربری محدوده شهرک ژاندارمری به خود اختصاص داده‌اند.

این امر استفاده از آن‌ها را گسترش داده است. ولی این موضوع نباید سبب شود، بدون دقت در وزن، حجم و ظرفیت وسایل به کرایه وانت یا نیسان بار شهرک ژاندارمری اقدام نماییم. چراکه در این صورت ایمنی وسایل و ماشین به خطر افتاده و شرکت و مالک بار هردو متضرر می‌شوند. به‌هرحال اگر به خدمات حمل اثاثیه شهرک ژاندارمری نیاز دارید و وسایلتان در محدوده وانت‌ها است، بررسی این جدول برایتان سودمند است.

کرایه باربری درون‌شهری از خیابان شهرک ژاندارمری
مقصدوانتنیسان
مینی‌سیتی98 هزار تومان109 هزار تومان
جشنواره109112
تهرانپارس110113
نارمک شرق106120
افسریه130145
سعادت‌آباد6882
تجریش85100
نیاوران92106
پاسداران95108
ونک8094
سهروردی7690
هفت‌تیر7588
انقلاب7894
امام حسین8599
جنت‌آباد8498
شهید ستاری88102
ارم97111
آزادی89103
ستارخان7792
توپخانه86100
نواب8599
یافت‌آباد100114

 

باربری محدوده محله شهرک ژاندارمری تهران
باربری محدوده محله شهرک ژاندارمری تهران

شهرک ژاندارمری تهران کجاست؟

شهرک ژاندارمری شهرکی مسکونی واقع در شمالغرب و غرب شهر تهران و در منطقه ۲ شهرداری تهران واقع است. این شهرک از شمال به بزرگراه آیت‌الله حکیم، از جنوب به خیابان سازمان آب، از شرق به بزرگراه شیخ فضل‌الله نوری و از غرب به بزرگراه شهید اشرفی اصفهانی محدود می‌شود.

شهرک ژاندارمری دارای خیابان‌های اصلی با نام‌های بلوار فرزانگان، بلوار ایثار، خیابان آریافر، خیابان میثاق، خیابان آرش، بلوار خرمرودی، خیابان شهید ابراهیمی ،خیابان ابوالفضل، خیابان لادن، سپهر، فرشتگان، البرز، سرسبز، لاله، ناهید، بهار، پردیس، بلوار مرزداران است.(+)

سفارش باربری شهرک ژاندارمری بارکوب

نه‌تنها حمل بار شهرک ژاندارمری بلکه پوشش تمامی نقاط منطقه 2 تهران یکی از فعالیت‌های شبانه‌روزی و خستگی‌ناپذیر شرکت بارکوب است. البته این مجموعه باهدف قرار دادن حیطه فعالیتش به‌عنوان شهرک ژاندارمری بار کوشیده تا به‌صورت اختصاصی ساکنین این شهرک را نیز بهره‌مند نموده و دسترسی سهل‌تری را برای آن‌ها مهیا سازد. با شماره‌های این باربری تماس گرفته و خود با شرایط کاری این مجموعه بیشتر آشنا شوید.

شماره تماس باربری اختیاریه تهران

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


دیدگاهی ثبت نشده است

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود