Skip to main content

باربری شهرک پرواز تهران ⭐️44449176 جدول قیمت ها | اتوبار در پرواز تهران

اتوبار بارکوب ارائه دهنده تمامی خدمات اسباب کشی در محله شهرک پرواز تهران می باشد. اگر در شهرک پرواز (منطقه 5 تهران) هستید و قصد اسباب کشی در پرواز، جابجایی بار در پرواز یا نیاز به خدمات باربری در محدوده شهرک پرواز را دارید میتوانید از خدمات اتوبار بارکوب در شهرک پرواز بهره مند شوید.

شرکت بارکوب با استفاده از نیرو های انسانی زبده و آموزش دیده تمامی فرایند های حمل اثاثیه منزلتان را به نحوه احسنت انجام می دهند.  همانطور که می دانید بسته بندی وسایل منزل یکی از مهم ترین بخش های اسباب کشی می باشد. اگر این مرحله را به طور صحیح انجام ندهید، لوازم شما دچار آسیب و خرابی می شوند.

برای اطلاع از شرایط حمل بار در محدوده شهرک پرواز تهران و باربری در منطقه 5 تهران می توانید با شماره تلفن زیر تماس بگیرید تا از مشاوره رایگان اتوبار بارکوب در تهران بهره مند شوید.

شماره تماس باربری شهرک پرواز تهران

اتوبار در محله شهرک پرواز تهران از خدمات باربری تهران و جزء سرویس های باربری منطقه 5 تهران بارکوب (باربری غرب تهران) می باشد.

قیمت باربری در شهرک پرواز تهران

 

داخل شهربین شهری
اثاثیه منزلبیمه نداردبیمه دارد
بارهای دیگربیمه نداردبیمه دارد

قیمت باربری و نرخ جا به جای بار در محله پرواز تهران همچنین مناطق اطراف آن، با توجه به نوع ماشین حمل بار برای سال 1402 در جدول زیر آمده است. البته باید بیان کرد که هزینه باربری پرواز با توجه به یکسری از عوامل مانند: تعداد نیروی انسانی، تعداد طبقات ساختمان، محدوده جغراقیایی، فاصله بین مبدا و مقصد، نوع وسیله یا ماشین جهت حمل بار می توانند در تغییر قیمت نهایی باربری شما اثر گذار باشند.

کرایه خاور برای سه ساعت800 هزار تومان
کرایه نیسان برای دو ساعت350 هزار تومان
کرایه کارگر برای سه ساعت150 هزار تومان
کرایه نیسان برای شهرستانتماس بگیرید

هزینه باربری پرواز تهران

لیست باربری های پرواز تهران

لیست باربری پرواز تهران در جدول زیر ارائه شده است. شما می توانید با استفاده از اطلاعات این جدول نزدیک ترین اتوبار پرواز تهران را به محل زندگی خود انتخاب نماید و از خدمات آن بهره مند شوید. اتوبار های نزدیک پرواز ارائه دهنده تمامی خدمات حمل بار از جمله: بسته بندی اصولی وسایل، ارسال کارگر به همراه ماشین، جا به جایی و حمل اثاثیه منزل و چیدمان آن می باشد.

لیست اتوبار های پرواز تهران

بارکوب02144449136تهران شهران بلوار کوهسار
باربری تهران09192029136شهران جنوبی خیابان طوفانی
حمل غرب02144449176اتوبان همت، بعد از باکری، بلوار شهران
صداقت09191509176شهران، بالاتر از نیروگاه
اتوبار شهرانتماس بگیریدشهران از جنوب به شمال خ طوفانی
آب شناسانتماس بگیریدشهران بلوار کوهسار خ ادهمی خ روستایی
ولیعصر غربتماس بگیریدشهران بلوار کوهسان خ امینی فرد
سوربن ترابرتماس بگیریدشهران پل شهران
پیک شهرانتماس بگیرید   بزرگراه نیایش نرسیده به فلکه شهران

 

بسته بندی مناسب و اصولی

یکی از خدمات اتوبار بارکوب بسته بندی دقیق و سریع بار است که امنیت و سلامت اثاثیه را تضمین می کند. این شرکت تمامی لوازم خانه را با استفاده از پلاستیک به طور کامل می پو شانند که این کار از آسیب دیدن اجناس در حین جا به جایی جلوگیری خواهد کرد. به علاوه این شرکت برای حمل بار بین شهری بیمه نامه و بار نامه صادر می کند. همچنین مسئولیت و تضمین امنیت وسایل شما در جا به جایی درون شهری نیز بر عهده شرکت بارکوب است.

شهرک پرواز تهران کجاست؟

این محله به علت ساکن شدن پرسنل نیروی هوایی و زمینی به شهرک پرواز معروف شده است. این محله در غرب استان تهران و منطقه 5 قرار دارد. همچنین بلوار فردوس آن را یه دو منطقه جنوبی و شمالی تقسیم بندی کرده است. این محله به واسطه موقعیت مکانی که دارد، به شهر کرج و همچنین متروی ارم سبز نزدیک است.

این محله از سمت شمال، به بزرگراه علامه جعفری و اتوبان حکیم، از سمت شرق به اتوبان ستاری، از سمت جنوب به آزاد راه تهران – کرج و از سمت غرب به بلوار شقایق متصل می شود.

همچنین خدمات حمل بار در شهر و مناطق مجاور با پرواز تهران نیز صورت می پذیرد، که عبارتند از:

  • سازمان برنامه جنوبی
  • سازمان برنامه شمالی
  • شهرک صدرا
  • سازمان آب
  • مناطق غرب استان تهران
  • حمل بار در مناطق 5 تهران

سفارش باربری پرواز تهران

برای سفارش باربری پرواز تهران، اتوبار پرواز و حمل بار در محدوده شهرک پرواز تهران می توانید همه روزه با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل نماید. اتوبار بارکوب ارائه دهنده تمامی خدمات باربری و اسباب کشی در غرب تهران بخصوص منطقه 5 می باشد.

شماره تماس باربری شهرک پرواز تهران

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


دیدگاهی ثبت نشده است

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود