Skip to main content

باربری شهرک مخابرات تهران ⭐️44449176 جدول قیمت ها | اتوبار در شهرک مخابرات تهران

اگر در محدوده شهرک مخابرات تهران هستید و قصد جابجایی بار و لوازم منزل را دارید میتوانید از ساعت 8 صبح الی 8 شب با بارکوب تماس بگیرید. باربری شهرک مخابرات از خدمات باربری شمال تهران بارکوب است. اگر در محدوده شهرک مخابرات تهران به خدمات حمل بار یا اثاث کشی نیاز دارید فقط کافیست با شماره های ارائه شده در ادامه مقاله تماس حاصل کنید. تیم حرفه ای بارکوب در هر زمان آماده ارائه خدمات باربری به مشتریان عزیز است.

اتوبار در محله شهرک مخابرات تهران از خدمات باربری تهران و جزء سرویس های باربری منطقه 2 تهران بارکوب می باشد.

شماره تماس باربری شهرک مخابرات تهران

تعرفه باربری های مخابرات

قیمت خدمات باربری در شهرک مخابرات و مناطق مجاور در سال 1401 برای شما در جدول زیر آورده شده است. برای اطلاع از قیمت دقیق و بروز با توجه به نوع بار و مسیر می توانید با همکاران ما تماس بگیرید.

قیمت باربری شهرک مخابرات

هزینه های باربری در شهرک مخابرات
کرایه نیسان در شهرک مخابرات350 هزارتومان (برای 2 ساعت کار)
کرایه خاور و ایسوزو در شهرک مخابرات950 هزارتومان (برای 3 ساعت کار)
هزینه کارگر180 هزارتومان (برای 3 ساعت کار)
کرایه حمل بار از شهرک مخابرات به شهرستانبرای استعلام هزینه تماس بگیرید

لیست باربری های مخابرات

توصیه می شود اگر قصد جابجایی وسایل و حمل اثاثیه در منطقه شهرک مخابرات تهران را دارید از باربری های مجاز زیر نظر اتحادیه باربری شمیرانات استفاده کنید. در جدول زیر لیست باربری های مخابرات که از اصناف مجوز فعالیت دارند، آمده است.

باربری بارکوب02144449176تهران، سعادت آباد
اتوبار بارکوب02144449136شهرک مخابرات تهران
بارکوب09192029136سعادت آباد، شهرک مخابرات
باربری شمیراندرحال بروزرسانیشهرک مخابرات، بهرود
اتوبار شمیراندرحال بروزرسانیشهرک مخابرات خیابان پیوند
شمرون باردرحال بروزرسانیکوی فراز
پیام باردرحال بروزرسانیمخابرات، میدان بهرود، بلوار پیام
هدف باردرحال بروزرسانیسعادت آباد – خیابان علامه طباطبایی
دقت باردرحال بروزرسانیسعادت آباد، میدان کتاب
اتوبار آسماندرحال بروزرسانیفرحزاد، خیابان توسل
لاله باردرحال بروزرسانیشهرک قدس بلوار فرحزاد خ ارغوان
بوعلی باردرحال بروزرسانیشهرک بوعلی، خیابان جوریکی
سرو باردرحال بروزرسانیفرحزاد، خیابان امام زاده داود
همراه باردرحال بروزرسانیفرحزاد، خیابان امام زاده داود
اوین باردرحال بروزرسانیاوین – خیابان درکه – خیابان کچویی

حمل اثاثیه منزل در شهرک مخابرات

اگر قصد جابجایی دارید، انتخاب شرکت باربری یک گام مهم است. پیشنهاد ما استفاده از خدمات باربری بارکوب است. بارکوب یکی از بهترین شرکت های حمل و نقل و خدمات باربری با توجه به هزینه ها، در دسترس بودن در زمان لازم و کیفیت کلی کار در تهران است. در حال حاضر برای اسباب کشی و جابجایی اثاثیه منزل شرکت ما با تجربه ترین نیروی کار و مقرون به صرفه ترین قیمت ها را ارائه می دهد. گاهی هزینه حرکت با طول مسیر های مختلف متفاوت است و حتی سختی مسیر باربری مثل راهرو یا راه پله بر قیمت تاثیر گذار است.

بنابراین هنگامی که با همکاران ما تماس می گیرید مسافت مبدا و مقصد و خدمات مد نظرتان مانند جعبه کردن لوازم و باز کردن بسته بندی و زمان حمل و نقل را نیز ذکر کنید.

خدمات بسته بندی اثاثیه منزل

با توجه به این که شما باید بیشتر یا همه لوازم که می خواهید جابجا نمایید را بسته بندی نیز انجام دهید، خدمات بسته بندی به طور کامل توسط شرکت بارکوب ارائه می شود. فروش لوازم بسته بندی و کارتن و ملزومات از خدمات دیگر تیم بارکوب برای راحتی هرچه بیشتر شما عزیزان است. آماده شدن برای یک جابجایی وسایل محل کار یا منزل کاری پر استرس است، بنابراین شرکت‌های حل و نقل برای اسباب کشی اغلب نکات، یادآوری‌ها و راهنمایی های حرفه ای در اختیار مشتریان قرار می دهند تا به شما کمک کنند بهتر برای اسباب کشی آماده شوید.

باربری محدوده شهرک مخابرات تهران

تیم بارکوب سابقه و تجربه بالایی در اسباب کشی و حمل بار بین شهری یا درون شهری دارد و هر ساعت از روز در محدوده شهرک مخابرات به خدمات باربری نیاز داشته باشید از طریق شماره های زیر پاسخگوی شما عزیزان هستیم.

پرسنل آموزش دیده ما با دقت تمامی اقدامات مربوط به بسته بندی و اسباب کشی را به شکل اصولی و درست در کوتاه ترین زمان انجام می دهند و جای هیچ نگرانی درباره آسیب دیدن لوازم وجود ندارد.

نیسان بار شهرک مخابرات

در صورتی که برای حمل بار در محدوده شهرک مخابرات تهران و مناطق مجاور به خدمات باربری با وانت نیسان نیاز دارید، فقط با یک تماس می توانید از خدمات باربری بارکوب در کمترین زمان استفاده کنید. خدمات حمل بار با نیسان در محدوده شهرک مخابرات توسط رانندگان حرفه ای ما با مناسب ترین قیمت ارائه می شود، هر زمان که با شماره های ارائه شده تماس بگیرید همکاران ما آماده خدمت رسانی هستند.

شهرک مخابرات تهران کجاست؟

شهرک مخابرات تهران از جنوب به بزرگراه یادگار امام می رسد و در شمال این منطقه نیز رشته کوه ها قرار دارند. دو اتوبان یادگار امام و آیت الله رفسنجانی، از نزدیک ترین بزرگراه ها به این منطقه هستند. شهرک مخابرات در شمال سعادت آباد در نزدیکی میدان بهرود قرار دارد. این شهرک در منطقه 2 شهرداری تهران واقع شده است.به علت قیمت مقرون به صرفه تر این شهرک در مقایسه با سایر بخش های سعادت آباد توجه بسیاری از خریداران به آن جلب شده است.

سفارش باربری شهرک مخابرات تهران

هر زمان برای حمل بار و اثاثیه به ماشین های حمل بار ما از جمله وانت، نیسان، خاور، کامیونت و کامیون نیاز دارید فقط کافیست با همکاران ما تماس بگیرید تا بر اساس نوع بار و مسیر راهنمایی های لازم را انجام داده و سفارش شما را ثبت کنند.  

شماره تماس باربری شهرک مخابرات تهران

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


دیدگاهی ثبت نشده است

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود