Skip to main content

باربری شهرک استقلال تهران ⭐️44449176 جدول قیمت ها | اتوبار در شهرک استقلال تهران

یکی از خدماتی که از سوی اتوبار بارکوب در غرب تهران ارائه می شود باربری شهرک استقلال می باشد. اگر در محدوده بلوار نخ زرین، بلوار شهید جلال، بلوار تعاون، بلوار دکتر عبیدی، بزرگراه لشگری، بلوار شهید شفیعی، بلوار عاشری، بلوار جهاد جنوبی، بلوار سپاه اسلام، بلوار فدک هستید و نیاز به خدمات اسباب کشی در شهرک استقلال، اتوبار در شهرک استقلال و حمل بار در شهرک استقلال نیاز دارید می توانید از طریق اتوبار بارکوب این خدمات را دریافت کنید. همکاران ما در اتوبار بارکوب در خدمت شما هستند تا با ارائه بهترین خدمات باربری خیال شما را از بابت آسوده رسیدن بارهای شما به مقصد راحت کنند.

شماره تماس باربری شهرک استقلال تهران

نرخ باربری شهرک استقلال

برای تعیین قیمت خدمات باربری شهرک استقلال باید به فاکتور های مختلفی توجه کرد. برای نمونه باید به اینکه چه تعداد کارگر این خدمات را ارائه می کنند توجه کرد. از طرف دیگر مدت زمان ارائه خدمات و البته نوع وسیله نقلیه ای که خدمت شما می رسد نیز در این باره یعنی تعیین قیمت خدمات باربری موثر می باشند. پس باربری شهرک استقلال به عنوان یکی از زیر مجموعه های خدمات باربری در تهران که از سوی اتوبار بارکوب ارائه می شود وابسته به سه فاکتور فوق تعیین قیمت می شود. برای اینکه بیشتر با بازه قیمت های باربری آشنا شوید توصیه می کنیم نگاهی به جدول های زیر بندازید:

 

تعرفه حمل بار با نیسان به مدت سه ساعت250 هزار تومان
تعرفه حمل بار با خاور به مدت سه ساعت890 هزار تومان
دستمزد کارگر برای ارائه سه ساعت خدمات190 هزار تومان
تعرفه حمل بار نیسان به مقصد شهرستاناز طریق تماس از قیمت باخبر شوید.

درصورتی که نیاز دارید تا بهترین خدمات باربری شهرک استقلال را دریافت کنید همین الان بهترین گزینه پیش روی شماست. همکاران ما خدمت شما خواهند رسید و بهترین خدمات باربری را به شما ارائه خواهند کرد.

لیست باربری های شهرک استقلال

به عنوان یکی از شهرک های مسکونی غرب تهران می توان برای دریافت خدمات باربری شهرک استقلال روی چند گرینه برای حمل بار حساب کرد. در لیستی که در ادامه می آوریم می توانید مهم ترین این گزینه ها را کشف کنید. نگاهی به لیست زیر بندازید.

نام باربریشماره تلفنآدرس باربری
بارکوب02144449136تهران، شهرک استقلال، بلوار نخ زرین
استقلال بار09192029136تهران، شهرک استقلال، بلوار شهید جلال
باربری چیتگر02144449176تهران، شهرک استقلال، بلوار تعاون
غرب بار09191509176تهران شهرک استقلال، بلوار دکتر عبیدی
تندباردر حال بروزرسانیتهران – محله تهرانسر غربی
وانت بار فروتندر حال بروزرسانیتهران – تهرانسر غربی
آسایش باردر حال بروزرسانیتهران – شهرک استقلال
تهرانسردر حال بروزرسانیتهران – منطقه 21 تهران
فراباردر حال بروزرسانیتهران – تهرانسر غربی – بلوار یاس

 

علاوه بر گزینه های فوق روی بارکوب نیز می توانید به عنوان بهترین گزینه برای ارائه خدمات باربری حساب کنید. همکاران ما بدون بدقولی خدمت شما خواهند رسید و بارهای شما را به بهترین شکل حمل خواهند کرد.

خیابان های تحت پوشش شهرک استقلال

  • بلوار نخ زرین
  • بلوار شهید جلال
  • بلوار تعاون
  • بلوار دکتر عبیدی
  • بزرگراه لشگری
  • بلوار شهید شفیعی
  • بلوار عاشری
  • بلوار جهاد جنوبی
  • بلوار سپاه اسلام
  • بلوار فدک

شهرک استقلال تهران کجاست؟

محله شهرک استقلال در استان تهران و در محدوده‌ی غربی شهر تهران واقع شده است. این محله در منطقه ۲۱ شهر تهران قرار گرفته است و از شمال با خیابان دستواره، خیابان آزادراه تهران – کرج، خیابان آزادراه کرج – تهران و بزرگراه فهمیده، از شرق با بزرگراه آزادگان، از جنوب با بزرگراه فتح و از غرب با خیابان سپاه اسلام محدود شده است و با محله‌های ‌دریاچه شهدای خلیج فارس، شهرک صدرا، خلیج فارس شمالی، کوهک، تهرانسر شمالی، شهرک دانشگاه تهران، شهرک آزادی، شهرک دانشگاهی، تهرانسر غربی، باشگاه نفت، شهرک دریا مجاورت دارد.

سفارش بهترین خدمات شهرک استقلال از بارکوب

اگر به دنبال دریافت بهترین خدمات باربری شهرک استقلال هستید همین الان بهترین گزینه رو به روی شماست. می توانید بهترین خدمات باربری شهرک استقلال را از اتوبار بارکوب دریافت کنید.

شماره تماس باربری شهرک استقلال تهران

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


دیدگاهی ثبت نشده است

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود