Skip to main content

باربری شهران تهران ⭐️44449176 جدول قیمت ها | اتوبار در شهران تهران

از خدمات شرکت باربری بارکوب در منطقه شمال غرب تهران و محله شهران (شمالی و جنوبی)، میتوان به وانت بار شهران، باربری شهران، اتوبار شهران و حمل اثاثیه منزل شهران اشاره کرد. اگر در محدوده محله شهران تهران (شمالی و جنوبی)، منطقه 5 تهران و یا سایر خیابان های اطراف شهران هستید و قصد جابجایی بار دارید، میتوانید از همه روزه از ساعت 8 صبح الی 8 شب با کارشناسان بارکوب در تماس باشید.

برای اطلاع از شرایط حمل بار و اثاث کشی در محدوده محله شهران تهران و باربری در منطقه 5 تهران می توانید با شماره تلفن زیر تماس بگیرید تا از مشاوره رایگان اتوبار بارکوب در تهران بهره مند شوید.

شماره تماس باربری شهران تهران

اتوبار در محله شهران تهران از خدمات باربری تهران و جزء سرویس های باربری منطقه 5 تهران بارکوب (باربری شمال غرب تهران) می باشد.

قیمت باربری شهران

قیمت تعیین شده برای انجام خدمات باربری توسط  اتوبار بارکوب بر اساس نوع خدمت رسانی و میزان بار و همچنین مسافت مورد نظر معین می گردد. قیمت های مشخص شده توسط این شرکت تناسب قابل قبولی را با نوع خدمت رسانی به مشتریان داشته و میزان بهای خدمات بارکوب در حد منصفانه می باشد. در ادامه نسبت به معرفی هزینه های مربوط به حمل وسایل توسط این باربری  اقدام خواهیم نمود که محاسبه این هزینه ها با مد نظر قرار دادن جزئیات فراوانی انجام گردیده است.

.

 لیست تعرفه باربری شهران هزینه باربری شهران در سال جدید
هزینه اجاره خاوراز 800 الی 900 هزار تومان
هزینه اجاره وانت و نیسان برای باربری شهراناز 400 هزار تومان
هزینه کارگراز 200 هزار تومان

 

فهرست موارد اضافی باربری و حمل بار شهران هزینه های اضافی حمل بار و اتوبار سال جدید
هزینه اجاره خاور برای یک ساعت اضافهاز 260 هزار تومان
هزینه اجاره وانت برای یک ساعت اضافهاز 100 هزار تومان
هزینه اجاره نیسان برای یک ساعت اضافهاز 125 هزار تومان
دستمزد کارگران برای یک ساعت اضافهاز 80 هزار تومان

هزینه باربری شهران (شمالی و جنوبی)

حمل صحیح اثاثیه منزل در شهران

پروژه حمل و نقل وسایل منزل و اداره یکی از زمانبر ترین عملیاتی است که بایستی با حساسیت زیاد انجام شود. یافتن یک مجری مطمئن برای انجام این عملیات بسیار مهم است چرا که سلامت وسایل منزل وابسته به انجام صحیح حمل و نقل آنها می باشد. جستجو و یافتن یک باربری مطمئن از میان صد ها مرکز انجام خدمات باربری کار مشکلی است ولی افراد می ‌توانند با کمی جستجو نسبت به انتخاب باربری پر طرفدار و محبوب اقدام نموده و نگرانی از بابت انتقال صحیح وسایل خود به مقصد مورد نظر را نداشته باشند.

باربری بارکوب با داشتن تجربه کافی و کادر مجرب و کارآزموده توانسته است سابقه درخشانی را در کارنامه خود ثبت نموده و رضایت مشتریان را جلب نماید. این باربری در منطقه حصارک در غرب شهر تهران واقع شده است و تمام خدمات حمل و نقل اثاثیه را به تمام نقاط شهر و خارج از شهر انجام می دهد.

لیست باربری های شهران

در منطقه شهران که در غرب تهران واقع شده است موسسه های باربری فراوانی مشغول به کار می باشند که هر کدام از آنها خدمات مختلفی را با میزان کیفیت متفاوتی عرضه می دارند. باربری بارکوب گزینه مناسبی برای انتخاب یک مرکز خدمات رسانی  مطمئن و سریع انتقال بار به اقصی نقاط داخل و خارج شهر محسوب می گردد.

برخی از مناطق تحت پوشش:

  • خیابان شقایق
  • خیابان عباسی
  • خیابان جهاد
  • خیابان پنجم
  • خیابان بهار
  • خیابان خدادا
  • خیابان قائم
  • خیابان طالقانی
  • خیابان مهسا
  • خیابان مهستان
  • خیابان خسروی
  • خیابان سردار
اتوبار بارکوب02144449136شهران جنوبی، خیابان سردار
شهران بار09192029136شهران جنوبی، خیابان مهسا
باربری شهران02144449176شهران، خیابان خداداد
اتوبار شهران09191509176شهران، خیابان طالقانی
اتوبار شهرانتماس بگیریدشهران از جنوب به شمال خ طوقانی
آب شناسانتماس بگیریدشهران بلوار کوهسار خ ادهمی
ولیعصر غربتماس بگیریدشهران بلوار کوهسار خ امینی فرد
سوربن ترابرتماس بگیریدشهران پل شهران
پیک شهرانتماس بگیریدبزرگراه نیایش نرسیده به فلکه شهران

حمل اثاثیه منزل شهران

شرکت بارکوب در زمینه حمل و انتقال تمام بار های صنعتی، اداری، تجاری، ساختمانی و همچنین اثاثیه منزل فعالیت می کند. یکی از تخصص های حرفه ای این مجموعه جابجایی بار وسایل منزل است که توسط مجرب ترین افراد صورت می پذیرد. کارکنان مخصوص حمل وسیله که در این شرکت مشغول به کار هستند تمام آموزش های لازم را در جهت انتقال صحیح وسیله دریافت نموده اند تا بتوانند اثاث را بدون رسیدن هیچ گونه آسیبی حمل نمایند. این افراد انجام بسته بندی سریع و حرفه‌ای  وسایل را نیز بر عهده گرفته و یک اسباب کشی بدون زحمت و بی دردسر را برای افراد متقاضی رقم می ‌زنند. از خصوصیات رضایت بخش فعالیت های این شرکت مسئولیت پذیری بالای آن در برابر وسایل می باشد. این شرکت حتی در برابر انتقالاتی که در داخل شهر انجام می شود و شامل بیمه نمی گردد نیز مسئولیت بر عهده می‌گیرد.

باربری شهران غرب تهران

باربری بارکوب که در غرب تهران  و در منطقه شهران واقع می باشد توانایی حمل و انتقال هرگونه باری را داشته و می تواند وسایل را در امنیت کامل به تمام نقاط شهر و خارج شهر در بالا ترین سرعت ممکن انجام دهد. مسئولیت پذیری بالایی که در این مجموعه به چشم می خورد می تواند در رفع استرس و نگرانی از ذهن مشتری نقش پر رنگی داشته باشد. بار هایی که توسط این مجموعه جابجا می گردند در تمام ابعاد وجود دارند و این مرکز تمام تجهیزات مورد نیاز برای جابجا نمودن بار ها را در اختیار دارد. خاور هایی که توسط این شرکت به خدمت گرفته شده اند دارای اتاق های محکم می باشند که در مقابل ضربه استقامت بالایی را از خود نشان می دهند.

محاسبه قیمت باربری شهران

محاسبه بهای تمام شده عملیات باربری همیشه جزو سوال های پر تکرار ای است که توسط مشتریان مطرح می گردد. اما مطالبی که در ادامه گفته می شود می تواند در رسیدن سریع تر افراد به پاسخ این پرسش کمک کند.

  1. نرخ معین شده برای کرایه ها در تعدادی از روز های سال که معمولاً مناسبتی هستند و یا روز های آخر هفته افزایش می یابد
  2. کوچه هایی که امکان ورود خاور به آنها غیر ممکن بوده و کارگر ها مجبورند مسافتی را برای  رسیدن به مقصد به صورت پیاده نسبت به حمل بار اقدام کنند شامل هزینه اضافه شده و به ازای هر یک متر مبلغ ۳ هزار تومان به هزینه ها افزوده می گردد
  3. استفاده از وانت پیکان برای حمل بار در مسیرهای طولانی بسیار نادر صورت می گیرد چرا که بار هایی که توسط این وسیله نقلیه منتقل می شوند شامل بیمه نمی گردند
  4. اگر مشتری درخواست ماندن در کنار راننده را داشته باشد این درخواست تنها برای مسیر های کمتر از ۵ ساعت میسر است و برای مسافت های بیشتر از این مقدار بایستی رضایت راننده جلب گردد

محله شهران تهران کجاست؟

یکی از مناطق شمال غرب شهر تهران منطقه شهران نام دارد که از لحاظ دسته بندی به عنوان منطقه ۵ در شهرداری تهران ثبت گردیده است. و در دو بخش شهران شمالی و شهران جنوبی تقسیم بندی شده است. باربری  بارکوب یکی از پر طرفدار ترین شرکت های باربری در منطقه 5 و محله شهران محسوب می گردد.

سفارش باربری شهران

باربری بارکوب در تمام ایام سال چه تعطیل و غیر تعطیل مشغول فعالیت می باشد و عزیزانی که تمایل به برقراری ارتباط با این شرکت دارند می توانند از طریق شماره تلفن هایی که در ادامه عنوان می شود تماس حاصل فرموده و راهنمایی های لازم را از همکاران ما دریافت کنند.

شماره تماس باربری شهران تهران

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


دیدگاهی ثبت نشده است

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود