Skip to main content

باربری شمال غرب تهران ⭐️44449176 لیست قیمت ها | اتوبار در شمال غرب تهران

در محدوده غرب و شمال غرب تهران هستید و نیاز به خدمات باربری و حمل اثاثیه دارید؟ باربری بارکوب در منطقه شمال غرب شهر تهران تمامی خدماتی که جهت امور جابجایی لوازم منزل، حمل بار و اسباب کشی نیاز دارید را ساپورت میکند.

باربری در منطقه شمال غرب تهران یا اتوبار منطقه شمال غرب تهران از خدمات شرکت باربری بارکوب در تهران به حساب می آیند. در صورت نیاز به باربری در منطقه شمال غرب تهران، اتوبار در منطقه شمال غرب تهران، جابه جایی و حمل لوازم و اثاثیه منزل در منطقه شمال غرب تهران، حمل و جا به جایی در منطقه شمال غرب تهران، اسباب کشی در منطقه شمال غرب می‌توانید با شماره باربری بارکوب در منطقه شمال غرب تهران تماس بگیرید.

شماره های تماس باربری شمال غرب تهران

شماره های تماس باربری شمال غرب تهران

قیمت باربری در شمال غرب تهران

قیمت حمل بار و باربری در مناطق شمال غرب تهران به پارامترهای مختلفی بستگی دارد که میتوانید به کمک جدول زیر تا حد زیادی حدود قیمت را محاسبه کنید. برخی از موارد جزئی نظیر اختلاف قیمت در طبقات مبدا و مقصد و بسته بندی لوازم در صورت لزوم در این جدول نیامده است. برای اطلاع از شرایط با بارکوب تماس بگیرید.

کرایه خاور برای دو ساعت890 هزارتومان
کرایه نیسان برای دو ساعت360 هزارتومان
کرایه کارگر برای سه ساعت145 هزارتومان
کرایه نیسان برای شهرستانبا ما تماس بگیرید – 02144449136

شماره تماس باربری شمال غرب تهران

 

لیست  شرکت های باربری و اتوبار منطقه شمال غرب تهران

در ادامه این مقاله لیست باربری های منطقه شمال غرب آورده شده است. در صورت نیاز به راحتی می­توانید به وسیله اطلاعاتی که در خصوص هر شرکت در ادامه گفته شده است با اتوبار های منطقه شمال غرب تهران آشنا شده و با آن­ها ارتباط برقرار کنید و از خدمات این اتوبار ها مانند حمل و جابه جایی بار ها و اثاثیه منزل و همچنین ارسال خاور و نیسان و در صورت نیاز به همراه کارگر، بسته بندی مرسولات خانه و… بهره مند شوید.

بارکوب02144449136محدوده غرب تهران
باربری تهران09192029136فرحزاد ، خیابان توسل
اتوبار تهران02144449176نارمک – سرسبز
بارکوب09191509176تهران – شهرک غرب
باربری درختیدر دست بروز رسانیشهرک قدس (غرب) درختی – خیابان طائمه
سپهر باردر دست بروز رسانیشهرک غرب سپهر،‌یادگار امام
گل باردر دست بروز رسانیایوانک – خیابان گل افشان
سرو باردر دست بروز رسانیتهران ، فرحزاد ، کوچه سرو ، خیابان امام زاده داود
فرد باردر دست بروز رسانیفرحزاد، خیابان گلپاد
همشهریدر دست بروز رسانیفرحزاد ، خیابان توسل
نور باردر دست بروز رسانیفرحزاد، خیابان امام زاده داود
باربری بهروددر دست بروز رسانیشهرک مخابرات ، میدان بهرود ، بلوار پیام
بوعلی باردر دست بروز رسانیشهرک بوعلی –  خیابان شهید جوریکی
باربری اویندر دست بروز رسانیاوین – خیابان درکه – خیابان شهید کچوئی
سياردر دست بروز رسانیسعادت اباد پویش  4 خلبانان شکاری
زمرد باردر دست بروز رسانیتهران – سعادت آباد – – خیابان علامه طباطبائی
باربری آریادر دست بروز رسانیسعادت آباد، خیابان شهید اناری

از بهترین اتوبار های منطقه شمال غرب کلان شهر تهران

اتوبار بارکوب

بارکوب یکی از موسسه ها و شرکت های ارائه دهنده خدمات باربری و اتوبار کلان شهر تهران است که از نظر محبوبیت و قدمت از دیگر رقبای خود برتر است و می­توان گفت که بهترین اتوبار کلان شه تهران به خصوص منطقه شمال غرب به حساب می آید.

شرکت باربری و حمل و جابه جایی بار بارکوب با ارائه تمام خدمات در حوزه باربری و حمل بار توانسته است در طی سال های اخیر محبوبیت زیادی را از سمت کاربران و مشتریان خود به دست بیاورد.

شمال غرب تهران کجاست؟

تهران بزرگترین شهر ایران است که به 22 منطقه،  134 ناحیه و 370 محله تقسیم بندی می شود. بیش از نیمی از فعالیت های اقتصادی و سیاسی کشور در پایتخت انجام می شود و بر همین اساس از اهمیت ویژه ای برخوردار است. یکی از بخش های مهم و پرطرفدار کلان شهر تهران بخش شمال غربی این شهر است که از محله های زیادی تشکیل شده است. پونک یکی از محله های زیبا و پرطرفدار شمال غربی تهران به حساب می آید.

محله در شمال غربی تهران و منطقه 5 و 2 واقع شده است. دلایلی چون خلوتی و آرامش، اصالت، آب و هوای خوب، شهرسازی مدرن، دسترسی مناسب به امکانات رفاهی و دیگر نقاط تهران دلایل محبوبیت این محله است. از محله­‌های اطراف پونک می­‌توان به محله جنت آباد، حصارک و باغ فیض اشاره کرد. همانطور که گفته شد محله پونک از محبوب‌­ترین محلات بین تهرانی­‌هاست، به همین دلیل بیشترین حجم معاملات در غرب تهران را به خود اختصاص داده.

محله پونک قدمت زیادی دارد اما در مورد گذشته پونک و دلیل نامگذاری آن نظریه­‌های متفاوتی وجود دارد. نظریه اول بر اساس این است که در گذشته در این محل روستایی به نام پوئینک بوده است. بعدها برای آسان کردن تلفظ آن به پونک تغییر یافت. در گذر زمان نیز با گسترش شهر تهران این روستا نیز جزئی از شهر تهران شد.

 

نظریه دوم می­‌گوید که در گذشته رودی بزرگ در نزدیکی این منطقه قرار داشته است. اطراف آن روستایی بوده است که شغل اکثر افراد کشاورزی و باغداری بود. مردم روستا و مهاجرانی که از سمت خراسان در آنجا ساکن بودند در این زمین‌­ها مشغول به کار می­‌شدند. این محدوده به توتستان‌­هایی که داشت معروف بود البته در کنار توتستان­‌ها پونه نیز در دره پونک به فراوانی یافت می­شد. به همین علت نام محل به پونک معروف می­‌شود.

سفارش باربری منطقه شمال غرب تهران

در صورت نیاز برای سفارش باربری در منطقه شمال غرب کلان شهر تهران، حمل و بار و اسباب کشی و جا به جایی اثاثیه منزل با نواع ماشین وانت، خاور، نیسان و… در ساعات 9 تا 22 شب با شماره هایی که در زیر آمده است تماس بگیرید.

شماره تماس باربری شمال غرب تهران

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


دیدگاهی ثبت نشده است

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود