Skip to main content

باربری شمال شرق تهران ⭐️44449176 لیست قیمت ها | اتوبار در شمال شرق تهران

اتوبار و باربری بارکوب در منطقه شمال شرق شهر تهران انواع خدمات باربری و جابجایی لوازم منزل و اثاثیه شرکت ارائه میدهد. اگر در محدوده منطقه شمال شرق تهران زندگی می­کنید و نیاز به خدمات اتوبار دارید، میتوانید همین حالا با ما تماس بگیرید.

باربری منطقه شمال شرق تهران یا اتوبار منطقه شمال شرق تهران از خدمات باربری تهران اتوبار بارکوب به حساب می آیند. اگر به خدمات باربری در منطقه شمال شرق تهران،حمل و جا به جایی در منطقه شمال شرق تهران، اتوبار در منطقه شمال شرق تهران، جابه جایی و حمل لوازم و اثاثیه منزل در منطقه شمال شرق تهران، اسباب کشی در منطقه شمال شرق می‌توانید با شماره باربری منطقه شمال شرق تهران بارکوب تماس بگیرید.

شماره های تماس باربری شمال شرق تهران

شماره های تماس باربری شمال شرق تهران

قیمت باربری در شمال شرق  تهران

اگر به دنبال قیمت حمل بار و باربری در مناطق شمال شرق تهران هستید، میتوانید به کمک جدول زیر تا حد زیادی نیاز تان را مرتفع کنید. برخی از موارد جزئی نظیر اختلاف قیمت در طبقات مبدا و مقصد و بسته بندی لوازم در صورت لزوم در این جدول نیامده است. برای اطلاع از شرایط با بارکوب تماس بگیرید.

کرایه خاور برای دو ساعت890 هزارتومان
کرایه نیسان برای دو ساعت360 هزارتومان
کرایه کارگر برای سه ساعت145 هزارتومان
کرایه نیسان برای شهرستانبا ما تماس بگیرید – 02144449136

شماره تماس باربری شمال شرق تهران

 

از بهترین اتوبار های منطقه شمال شرق تهران

اتوبار ساقدوش

باربری ساقدوش بار با سال ها سابقه در زمینه حمل و نقل ارائه دهنده خدمات حمل بار و حمل اثاثیه منزل و همچنین انبارداری بار و اثاثیه در استان تهران با مجوز رسمی از اتحادیه باربری های تهران به صورت شبانه روزی می باشد که این خدمات را به صورت کاملا تخصصی انجام می دهد و روال کار جابجایی وسایل منزل را به صورت صفر تا صد انجام می دهد، خدمات صفر تا صد به این صورت می باشد که وقتی که شما با ساقدوش بار تماس می گیرید و یا یک رزرو آنلاین از طریق اپلیکیشن و سایت انجام می دهید مشاوره را در زمینه حمل و نقل به شما ارائه داده و قیمت باربری را به شما اعلام می کند و بعد از انجام توافق بین شما مشتری گرامی و موسسه باربری ساقدوش بار  یک روز را برای حمل بار های شما در نظر خواهند گرفت و کار بسته بندی و اسباب کشی شما را به صورت یکجا انجام می دهند و در نهایت خدمات تخصصی چیدمان وسایل را برای شما انجام می دهد.

لیست  شرکت های  باربری منطقه شمال شرق تهران

در ادامه این مقاله لیست باربری های منطقه شمال شرق آورده شده است. در صورت نیاز به راحتی می­توانید به وسیله اطلاعاتی که در خصوص هر شرکت در ادامه گفته شده است با اتوبار های منطقه شمال شرق تهران آشنا شده و با آن­ها ارتباط برقرار کنید و از خدمات این اتوبار ها مانند حمل و جابه جایی بار ها و اثاثیه منزل و همچنین ارسال خاور و نیسان و در صورت نیاز به همراه کارگر، بسته بندی مرسولات خانه و… بهره مند شوید.

بارکوب02144449176میدان هروی، بلوار گلزار
اتوبار شمال شرق09191509176تهران ، لویزان
باربری شمال شرق02144449136تهران ، قنات کوثر
هرویدر دست بروز رسانیتهران ، لویزان ، خیابان پانزده متری طالقانی ، خیابان شهید حسین مبارکی ، پلاک 37 ، طبقه همکفکد پستي: 1678617385
اتوبار دولتدر دست بروز رسانیبخش مرکزی – شهر تهران – لویزان – خیابان شهید طاهر آبادی – خیابان پانزده متری طالقانی – ساختمان   – پلاک 29 – طبقه همکفکد پستي: 1678619136
پاسارگاددر دست بروز رسانیتهران ، قنات کوثر ، خیابان هشتم غربی ، خیابان شهید سیدعباس حسینی(شکوفه) ، پلاک 45 ، طبقه همکفکد پستي: 1689858394
باهنردر دست بروز رسانیتهران ، لویزان ، بلوار ستاد نیروی زمینی ارتش ، بزرگراه ارتش(لشگرک) ، مجتمع تجاری باغ ارغوان ، طبقه همکف ، واحد 18کد پستي: 1698634383

شمال شرق تهران کجاست؟

شمال شرق تهران را می توان یکی از منحصر به فرد ترین منطقه های این کلانشهر معرفی کرد که مناطقی مانند ۴، ۸، ۱۳ و ۱۴ را به کلی در بر می گیرد و بخش شرقی مناطق ۳، ۷ و ۱۲و ۱۵ نیز در این محدوده این محله قرار گرفته است. شمال شرق تهران نسبت به دیگر بخش های این کلانشهر بسیار متفاوت بوده و دارای بافت و فرهنگ منحصربه‌فردی است که ریشه در تاریخ و ساکنین سنتی این محله دارد.

در اصل بسیاری از تهرانی های قدیم ساکن شمال شرق بوده‌اند و سپس به مناطق دیگر مهاجرت کرده اند. به عنوان مثال در محله تهرانپارس که یکی از مهم‌ترین و ارکان اصلی شمال شرق تهران می باشد بسیاری از هموطنان اقلیت دینی ساکن بوده که همین مسئله سبب شده است بافت خانه ها سازگار با فرهنگ این هم وطنان باشد. حالا قصد داریم همراه با شما هومتیکی های عزیز نگاهی به محله های مشهور این نقطه از تهران انداخته و آنها را مورد ارزیابی قرار دهیم.

بسیاری از تهرانی ها بر این باور هستند سکونت مدرن در مشمال شرق تهران به سال ۱۳۱۰ و زمانی که ارباب هرمز تهرانپارس را خریداری کرد باز می گردد. با این وجود تحقیقات صورت گرفته در عرصه شهرنشینی تهران نشان می دهد اولین نشانه از شهرنشینی مدرن در شمال شرق تهران به زمان ناصرالدین شاه قاجار باز می‌گردد. در دوران پادشاهی قاجاریه بخش عمده‌ای از شمال شرق تهران به کشاورزی و باغداری اختصاص داشت که در آن خانه های ویلایی برای گذراندن آخر هفته و تعطیلات احداث شده بودند.

تقریباً از از اوایل دهه هفتاد بود که شهرداری تهران برنامه توسعه شهریه این کلانشهر را آغاز کرد و در همین راستا تصمیم گرفت بزرگراه های متعددی را در داخل تهران افتتاح کرده با استفاده از این روش ترافیک تهران را به حداقل برساند. شمال شرق تهران یکی از اصلی ترین بخش هایی بود که شهرداری تصمیم گرفت بزرگراه های متعددی را برای تسهیل دسترسی ساکنین تاسیس نماید.

سفارش باربری منطقه شمال شرق تهران

در صورت نیاز برای سفارش باربری در منطقه شمال شرق کلان شهر تهران، حمل و بار و اسباب کشی و جا به جایی اثاثیه منزل با نواع ماشین وانت، خاور، نیسان و… در ساعات 9 تا 22 شب با شماره هایی که در زیر آمده است تماس بگیرید.

شماره تماس باربری شمال شرق تهران

 

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


دیدگاهی ثبت نشده است

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود