Skip to main content

باربری سی متری جی تهران ⭐️44449176 جدول قیمت ها | اتوبار در سی متری جی تهران

باربری سی متری جی در دسته باربری‌های مربوط به جنوب غرب تهران قرار می‌گیرد. حمل بار و اثاثیه در این منطقه از اهمیت زیادی برخوردار است و برای اطمینان از کیفیت باربری باید از یک اتوبار مطمئن و با‌تجربه کمک بگیرید. در این مسیر باربری ما در کنار شماست. حمل اثاثیه و بار در منطقه سی متری جی متقاضیان زیادی دارد که در ادامه قصد داریم به منظور رفع ابهامات و پرسش‌های این افراد توضیحات بیشتری ارائه دهیم.

شماره تماس باربری سی متری جی تهران

سی متری جی در کجا قرار گرفته است؟

اگر اسم خیابان سی متری جی به گوشتان نخورده است باید بگوییم این خیابان اصلی‌ترین خیابان محله امام زاده عبدالله به حساب می‌آید. محله امام زاده عبدالله محله‌ای در غرب تهران است که هر ساله افراد زیادی در آن نیاز به خدمات باربری دارند. خیابان سی متری جی از شرق به خیابان شهید سبحانی و از غرب به بزرگراه آیت الله سعیدی راه پیدا می‌کند که همین موضوع سبب خاص و پر‌طرفدار شدن این خیابان شده است. این خیابان از غرب جزو منطقه 9 شهرداری تهران و از شرق جزو منطقه 10 شهرداری تهران است.

باربری محدوده محله سی متری جی
باربری محدوده محله سی متری جی

باربری سی متری جی به چه صورت انجام می‌شود؟

به سبب وجود جابه‌جایی‌های زیاد در این منطقه و نیاز افراد به ارائه خدمات باربری، حمل و نقل اثاثیه و بار در این منطقه توسط تکنسین‌های مجرب و با تجربه این حوزه انجام می‌شود. با توجه به حجم باری که قرار است جا به جا شود، ماشین مناسب انتخاب شده و بار و اثاثیه مورد نظر مشتری به گونه‌ای که دچار آسیب نشوند درون ماشین قرار می‌گیرند. در روند باربری سی متری جی حفظ سلامت وسایل همواره در اولویت قرار دارد.

یکی از نکات مهمی که در روند باربری وجود دارد، تخمین مسافتی است که قرار است برای حمل بار طی شود. در واقع باید به طور دقیق مشخص کنید که قصد دارید اثاثیه را به کجا انتقال دهید. این موضوع از این جهت اهمیت دارد که اتوبار برای تعیین هزینه‌های باربری باید از این مسافت اطلاع داشته باشد تا با توجه به آن بتواند قیمت دقیق را به شما اطلاع دهد.

 قیمت باربری سی متری جی

 لیست تعرفه باربری سی متری جیهزینه باربری سی متری جی در سال جدید
هزینه اجاره خاوراز 800 الی 900 هزار تومان
هزینه اجاره وانت و نیسان برای باربری سی متری جیاز 400 هزار تومان
هزینه کارگراز 200 هزار تومان

 

فهرست موارد اضافی باربری و حمل بار سی متری جیهزینه های اضافی حمل بار و اتوبار سال جدید
هزینه اجاره خاور برای یک ساعت اضافهاز 260 هزار تومان
هزینه اجاره وانت برای یک ساعت اضافهاز 100 هزار تومان
هزینه اجاره نیسان برای یک ساعت اضافهاز 125 هزار تومان
دستمزد کارگران برای یک ساعت اضافهاز 80 هزار تومان

باربری بارکوب درخدمت شماست تا بهترین خدمات باربری تهران از جمله باربری سی متری جی منطقه 9 تهران را به شما ارائه کند.

ویژگی‌های باربری منطقه سی متری جی

باربری منطقه سی متری جی دارای ویژگی‌های مثبت و حائز اهمیتی است که در ادامه قصد داریم به برخی از آن‌ها اشاره کنیم:

بهره گیری از کارگران ماهر و با‌تجربه

یکی از دغدغه‌هایی که اکثر افراد در هنگام سفارش باربری دارند، اطمینان از ماهر بودن کارگران اتوبار است. از این جهت ما به شما اطمینان می‌دهیم با بهره گیری از کارگران ماهر، آموزش دیده و با‌تجربه در این حوزه سلامت اثاثیه و بار شما را تضمین کنیم. در واقع کارگرانی که ما از آن‌ها در روند کار خود استفاده می‌کنیم دارای چندین سال سابقه کار در امر حمل بار و آشنا با قلق‌های این حرفه هستند که همین موضوع سبب می‌شود نگرانی از بابت سلامت بار خود نداشته باشید.

ارائه خدمات به صورت شبانه روزی| باربری سی متری جی

نکته مثبت دیگری که درباره باربری سی متری جی وجود دارد، ارائه خدمات شبانه روزی است. در واقع هر ساعت از شبانه روز که بخواهید می‌توانید بار مورد نظر خود را به ما بسپارید تا آن را به مکان مورد نظرتان برسانیم. این خدمت خصوصا برای افرادی که قصد دارند در ساعات نیمه شب و نزدیک صبح اثاثیه خود را جا به جا کنند بسیار کاربردی است.

استفاده از ماشین مناسب بار شما

همانطور که در طول مطلب نیز اشاره کردیم برای اینکه بار به صورت اصولی حمل شود نیاز است که از ماشین مناسب برای حمل آن استفاده شود. در واقع مسئول حمل بار بسته به وزن و حجم بار مورد نظر شما تعیین می‌کند چه ماشینی برای بار شما مناسب است که همین موضوع تاثیر بسزایی بر کیفیت حمل بار شما دارد.

هزینه مناسب حمل بار

عوامل مختلفی بر هزینه حمل بار سی متری جی تاثیر می‌گذارند. یکی از این عوامل که در بخش قبل به آن اشاره کردیم، ماشین مناسب بار شماست که بر روی هزینه باربری تاثیر می‌گذارد. از دیگر موارد تاثیرگذار می‌توان به وزن بار اشاره کرد که هر چه بیشتر باشد قیمت نیز به مراتب افزایش پیدا می‌کند. همچنین مسافتی که قرار است برای رساندن بار شما طی شود نیز در هزینه باربری تاثیر می‌گذارد. تمامی این موارد به منصفانه‌ترین شکل برای شما محاسبه خواهند شد تا هزینه هنگفتی را برای حمل بار خود متحمل نشوید.

سخن آخر

امیدواریم در این مطلب توانسته باشیم اطلاعات کاملی را در زمینه باربری سی متری جی در اختیارتان قرار دهیم. برای حمل بار خود باید از یک اتوبار مورد اطمینان و دارای کادر با‌تجربه کمک بگیرید که در این راه ما در کنار شما هستیم و خدمات خود را با بهترین کیفیت به شما ارائه می‌دهیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه حمل بار در سی متری جی با کارشناسان ما در ارتباط باشید. همچنین می‌توانید پرسش‌های خود را از طریق سایر پل‌های ارتباطی ما مطرح کنید.

شماره تماس باربری سی متری جی تهران

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


دیدگاهی ثبت نشده است

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود