Skip to main content

باربری سازمان برنامه تهران ⭐️44449176 جدول قیمت ها | اتوبار در سازمان برنامه تهران

در باربری سازمان برنامه شمالی و جنوبی، با استفاده از افراد متخصص وسایل شما در اصولی ترین شکل ممکن جمع آوری و بسته بندی می نمایند. یکی از مزیت های استفاده از اتوبار بارکوب و باربری سازمان برنامه تهران، این است که اسباب و اثاثیه منزل شما در سریع ترین زمان ممکن و با کمترین آسیب به محل مورد نظرتان خواهد رسید. اتوبار بارکوب در باربری سازمان برنامه تهران (شمالی و جنوبی) یکسری خدمات حمل اثاثیه را ارائه می دهند که شما می توانید با توجه به نوع نیازتان از هر یک از آن ها استفاده کنید.

  • بسته بندی لوازم منزل
  • کارگر حمل بار و اسباب اثاثیه سازمان برنامه تهران
  • حمل بار و جا به جایی وسایل منزل با استفاده از انواع ماشین های باربری
  • جا به جایی لوازم خانه در بین شهر و شهرستان
  • اجاره وانت بار

در نتیجه شما در هر مرحله از اسباب کشی در سازمان برنامه جنوبی یا شمالی باشید می توانید به راحتی از خدمات اتوبار بارکوب بهره مند شوید. جالب است بدانید که از شرکت حمل بار بارکوب، می توانید در مرحله چیدمان نیز کمک بگیرید.

برای اطلاع از شرایط حمل بار در محدوده محله سازمان برنامه تهران و باربری در منطقه 5 تهران می توانید با شماره تلفن زیر تماس بگیرید تا از مشاوره رایگان کارشناسان بارکوب در تهران بهره مند شوید.

شماره تماس باربری سازمان برنامه تهران

اتوبار در محله سازمان برنامه تهران از خدمات باربری تهران و جزء سرویس های باربری منطقه 5 تهران بارکوب (باربری غرب تهران) می باشد.

قیمت باربری در سازمان برنامه تهران (شمالی و جنوبی)

قیمت باربری سازمان برنامه تهران و نرخ کرایه حمل بار آن در محدوده سازمان برنامه شمالی و جنوبی و مناطق اطراف آن، برای ماشین بار بری در سال 1402 در جدول زیر آورده شده است.

کرایه خاور برای سه ساعت800 هزار تومان
کرایه نیسان برای دو ساعت350 هزار تومان
کرایه کارگر برای سه ساعت150 هزار تومان
کرایه نیسان برای شهرستانتماس بگیرید

هزینه باربری سازمان برنامه تهران (شمالی و جنوبی)

خدمات حمل بار سازمان برنامه تهران (شمالی و جنوبی)

معمولا وقتی صحبت از حمل اثاثیه سازمان برنامه تهران به میان می آید، ذهن اغلب افراد به سمت اسباب کشی اثاث منزل می رود. البته که بخش عمده فعالیت شرکت بارکوب به حمل بار اثاثیه منزل اختصاص دارد. اما افراد زیادی نیز وجود دارند که محل کارشان یا مغازه شان را می خواهند تغییر دهند. بنابراین بخشی از خدمات ارائه شده در شرکت اتوبار بارکوب مربوط به حمل بار دفتر کار یا مغازه می باشد.

به طور کلی اسباب کشی در دفاتر و مغازه ها برخلاف اسباب کشی منزل، از حساسیت کمتری برخوردار است. همچنین زمان کمتری نیز برای جا به جایی وسایل آن نیاز است. البته حمل بار در شرکت های بزرگ یا انبار ها می تواند کمی طول بکشد. یکی از نکات حمل بار سازمان برنامه تهران در ادارات این است که، بیشتر وسایل در کارتن قابل بسته بندی هستند و همین امر سبب کم شدن زمان  و هزینه حمل بار می شود.

حمل اثاثیه منزل سازمان برنامه تهران

اصولا هر فردی در طول زندگی خود یک بار از خانه ای به یک مکان جدید نقل مکان کرده است. این تغییر موقیعت مکانی طی یک پروسه زمان بر صورت می پذیرد. بعضی افراد مانند گذشته این کا را به طور سنتی انجام می دهند. در این روش به علت عدم بسته بندی صحیح و اصولی برخی از لوازم دچار آسیب می شوند. اما امروزه می توانید فرایند حمل اسباب و اثاثیه را به یک شرکت متخصص بسپارید. شرکت اتوبار بارکوب، ارائه دهنده خدمات حمل و نقل اثاثیه سازمان برنامه تهران است.

لیست باربری های سازمان برنامه تهران (شمالی و جنوبی)

کلیه لیست باربری های سازمان برنامه تهران در جدول زیر آورده شده است. می توانید با استفاده از این لیست اتوبار های نزدیک سازمان برنامه تهران شمالی یا جنوبی را به محل زندگی خود مشاهده کنید و از آن ها برای حمل بار و جا به جایی اثاثیه منزلتان استفاده نماید.

 

اتوبار بارکوب02144449136تهران شهران بلوار کوهسار
باربری سازمان برنامه09192029136شهران جنوبی خیابان طوفانی
سازمان بار02144449176اتوبان همت، بعد از باکری، بلوار شهران
غرب بار09191509176شهران، بالاتر از نیروگاه
اتوبار شهرانتماس بگیریدشهران از جنوب به شمال خ طوفانی
آب شناسانتماس بگیریدشهران بلوار کوهسار خ ادهمی خ روستایی
ولیعصر غربتماس بگیریدشهران بلوار کوهسان خ امینی فرد
سوربن ترابرتماس بگیریدشهران پل شهران
پیک شهرانتماس بگیرید   بزرگراه نیایش نرسیده به فلکه شهران

لیست اتوبار های سازمان برنامه تهران

 

سازمان برنامه تهران (شمالی و جنوبی) کجاست؟

در گذشته زمین های این منطقه مطلق به فردی به نام اعتماد بوده است که بعد ها سازمان برنامه و بودجه تهران تمامی آن ها را از وی خریداری می نماید. این محله در غرب استان تهران و در منطقه 5 قرار گرفته است. بلوار فردوسی این محله را به دو بخش شمالی و جنوبی تبدیل کرده است. این محله از سمت شمال به جنت آباد جنوبی و از سمت جنوب به بزرگراه باکری و از سمت شرق به اتوبان ستاری متصل می باشد.

سفارش باربری سازمان برنامه تهران (شمالی و جنوبی)

برای سفارش باربری سازمان برنامه تهران، اتوبار سازمان برنامه شمالی، حمل بار سازمان برنامه جنوبی می توانید همه روزه با اتوبار بارکوب تماس حاصل نماید.

شماره تماس باربری سازمان برنامه تهران

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


دیدگاهی ثبت نشده است

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود