Skip to main content

باربری خیابان فلسطین تهران ⭐️44449176 جدول قیمت ها | اتوبار در فلسطین تهران

حمل بار و اسباب کشی در خیابان فلسطین تهران تخصص باربری بارکوب است. اگر در محدوده خیابان فلسطین، بلوار کشاورز، خیابان کارگر شمالی، خیابان انقلاب اسلامی، خیابان ولیعصر، پل حافظ، خیابان جمهوری و کریم خان هستید میتوانید از خدمات باربری فلسطین بارکوب بهره مند شوید. اثاث کشی و حمل اثاثیه منزل در خیابان فلسطین و همچنین بسته بندی لوازم جزء خدمات ما محسوب می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

شماره تماس باربری خیابان فلسطین تهران

همچنین اگر به دنبال خدمات باربری در تهران و در سایر محله های هستید میتوانید روی ما حساب کنید.

تعرفه باربری فلسطین

تعرفه های شرکت های باربری بر اساس فاکتور های مختلفی معین می گردد که از آن جمله می ‌توان به مسافت میان مبدا و مقصد اشاره نمود. جابجایی بار در مسافت ‌های طولانی مستلزم به کارگیری مراقبت های بیش تر بوده و استهلاک ماشین را افزایش خواهد داد. نوع ماشینی که برای انجام باربری انتخاب می شود نیز در تعیین قیمت نهایی موثر است. نوع مسیر از لحاظ خاکی بودن و یا مسیر های شهری و روستایی در هزینه اسباب کشی تاثیر گذار است. تعداد طبقه های ساختمان در مبدا یا مقصد از عوامل تعیین کننده قیمت باربری می باشند.

 قیمت باربری خیابان فلسطین

 لیست تعرفه باربری خیابان فلسطینهزینه باربری خیابان فلسطین در سال جدید
هزینه اجاره خاوراز 800 الی 900 هزار تومان
هزینه اجاره وانت و نیسان برای باربری خیابان فلسطیناز 400 هزار تومان
هزینه کارگراز 200 هزار تومان

 

فهرست موارد اضافی باربری و حمل بار خیابان فلسطینهزینه های اضافی حمل بار و اتوبار سال جدید
هزینه اجاره خاور برای یک ساعت اضافهاز 260 هزار تومان
هزینه اجاره وانت برای یک ساعت اضافهاز 100 هزار تومان
هزینه اجاره نیسان برای یک ساعت اضافهاز 125 هزار تومان
دستمزد کارگران برای یک ساعت اضافهاز 80 هزار تومان

هزینه باربری خیابان فلسطین

لیست باربری های فلسطین

شرکت بارکوب تمام فعالیت های خود را تحت نظر اتحادیه های باربری در شهر تهران پیش می برد و با به کار گیری عوامل حرفه ای و کار بلد توانسته است رضایت مشتریان خود را به دست بیاورد. این شرکت شعبه های بسیاری در شهر تهران تاسیس نموده است که می توانند در تمام نقاط شهر انتقال بار را به صورت درون شهری و برون شهری انجام دهند. باربری بارکوب در منطقه فلسطین تهران تمام خدمات باربری را برای انواع بار های اداری و وسایل منزل انجام می دهد و در کم ترین زمان برای انجام خدمت گزاری حاضر می‌ شود. ماشین هایی که توسط باربری بارکوب در شعبه فلسطین به کار گرفته می شود از بهترین و پر قدرت ترین نمونه های موجود می باشند.

 

لیست اتوبار های فلسطین 

اتوبار بارکوب09192029136تهران، بلوار کشاورز، کوچه شوریده
حمل بار فلسطین02144449136تهران، بلوار کشاورز، خیابان حجاب
مرکز بار02144449176دکتر فاطمی، خیابان شکر الله
باربری بارکوب09191509176کارگر شمالی
اتوبار طالقانیتماس بگیریدخیابان فلسطین – ساختمان 55 – پلاک 463 – طبقه اول – واحد 1
اتوبار کشاورزتماس بگیریدخیابان دکتر خیابان فلسطین، خیابان دائمی، پلاک ۴۱
نوید بار کشاورزتماس بگیریدپایانه بار تهران غرفه شماره۲۱
اتوبار خیابان فلسطینتماس بگیریدبزرگراه کردستان، خیابان ۲۷، بیست متری اول، پلاک ۱۲
آتا ترابر ایمانتماس بگیریدخیابان کشاورز – خیابان هولیقی(دوم) – خیابان زرتشت غربی – مجتمع تجاری اداری کیان – پلاک 19 – طبقه اولکد پستی: 1415784488
اتوبار اسکندریتماس بگیریدتوحید خیابان اسکندری شمالی بین شباهنگ و فرصت شیرازی طبقه همکف پلاک 76
سنگین ترابرتماس بگیریدخ-ولیعصر چهارراه مطهری ابتدای فتحی شقاقی پ-۲۴واحد۲
اتوبار جهان آراتماس بگیریدیوسف آباد بزرگراه کردستان خیابان 57 پلاک 4
اتوبار کردستانتماس بگیریدیوسف آباد، خیابان اسد آبادی، خیابان جهان آرا، خیابان ۱۷، پلاک ۳۵
گیشا بارتماس بگیریدگیشا، بلوار فروزانفر، پلاک ۳۶

اتوبار در فلسطین

باربری بارکوب تمام منطقه فلسطین شهر تهران را تحت پوشش خدمات رسانی در جهت انتقال هر گونه بار قرار داده است. این شرکت با رعایت تمامی قوانین و مقررات ارائه شده توسط اتحادیه باربری آسودگی خیال را برای مشتریان خود به ارمغان آورده است. افرادی که برای انتقال اثاثیه خود با این شرکت تماس گرفته اند تجربه لذت انجام یک اسباب کشی بی درد سر را در ذهن دارند. نرخ خدمات ارائه شده توسط این باربری در حد معقول و منصفانه ای می باشد و تمام افراد می توانند از آن بهره مند شوند.

باربری محدوده فلسطین

افرادی که در تهران زندگی می کنند معمولاً هر چند وقت یکبار احتیاج به انتقال اسباب و وسایل خود به مکان جدید پیدا می کند. باربری بارکوب یکی از معتبر ترین و مطمئن ترین شرکت های باربری در محدوده فلسطین تهران می باشد که اقدامات حمل و نقل انواع بار را برای ساکنان این منطقه انجام می ‌دهد و اثاثیه آن ها را به تمام نقاط شهر جابجا می کند.

نیسان بار فلسطین

شرکت باربری بارکوب در محدوده فلسطین تهران برای حمل و نقل بار از ماشین های مختلفی استفاده می کند که یک نمونه از آن ها نیسان می باشد. نیسان های مورد استفاده توسط این شرکت از شرایط فنی مساعدی بر خوردارند و می توانند وسایل و انواع بار را در سریع ترین زمان ممکن به مقصد برسانند. این وانت نیسان ها معمولاً برای جابجایی وسایل کم انتخاب می شوند زیرا حمل اثاثیه منزل با این  وانت ها ممکن است با ریسک  آسیب پذیری همراه باشد. از آنجا که وانت نیسان ها شامل محدودیت های ترافیکی مخصوص کامیون نمی گردند استفاده از این وسایل برای حمل بار سرعت رسیدن به مقصد را افزایش می دهد.

خیابان فلسطین تهران کجاست؟

خیابان فلسطین تهران در قسمت شمال به جنوب توسط بلوار کشاورز خیابان طالقانی قطع شده است. همچنین این خیابان محل تقاطع خیابان انقلاب و جمهوری نیز می باشد. مناطقی که در محدوده این خیابان قرار دارند منطقه ۶ و ۱۱ تهران می باشند.

سفارش باربری فلسطین تهران

جهت انجام سفارش در باربری بارکوب شعبه فلسطین می توانید با شماره تلفن های که در ادامه قرار داده می شود تماس حاصل فرمایید و از طریق انجام مشاوره با کارشناسان ما خدمات مورد نظرتان را دریافت کنید.

شماره تماس باربری خیابان فلسطین تهران

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


دیدگاهی ثبت نشده است

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود