Skip to main content

باربری خزانه بخارایی تهران ⭐️44449136 لیست قیمت ها | اتوبار در خزانه تهران

باربری خزانه بخارایی در جنوب شهر تهران توسط بارکوب ارائه می شود. حمل نقل اثاثیه خود را از خزانه به هر نقطه از تهران یا حتی سایر شهرها با خیال آسوده به بارکوب بسپارید. بارکوب تمامی خدمات باربری خود را به وسیله وسایل نقلیه تخصصی و کارگران باتجربه و کار بلد ارائه میدهد. تمام تلاش ما این است که با ارائه خدمات منحصر به فرد کمال رضایتمندی مشتریان خود را به دست آورد.

باربری خزانه بخارایی تهران از خدمات باربری جنوب تهران و جزء خدمات باربری منطقه 16 تهران بحساب می آید. باربری تهران و حمل اثاثیه منزل در تهران، یکی از خدمات اصلی بارکوب برای ساکنین تمام مناطق شهر تهران است. اگر به دنبال خدمات باربری در خزانه تهران، اسباب کشی و حمل اثاثیه منزل در خزانه و خیابانهای و محدوده های اطراف خزانه هستید، میتوانید همین الان با بارکوب تماس بگیرید.

شماره تماس باربری خزانه بخارایی تهران

شماره تماس باربری خزانه بخارایی تهران

لیست قیمت باربری خزانه بارکوب

یکی از افتخارات بارکوب صداقت در عمل است. اینکه تمامی هزینه ها در بارکوب بسیار واضح و روشن در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

در صورتی ه شما نیاز به خدمات باربری ترمینال خزانه و یا محله خزانه داشتید، این هزینه هیچ تفاوتی نخواهد داشت.

جدول زیر تعرفه قیمت پایه خدمات بارکوب را ارائه میدهد.

لیست تعرفه باربری خزانه بخارایی بارکوبهزینه باربری و اتوبار 1401
هزینه اجاره خاور برای باربری محله خزانه از 800.000 تومان
هزینه اجاره وانت و نیسان برای باربری محله خزانهاز 200.000 تومان
هزینه کارگر باربری محله خزانهاز 150.000 تومان

چه عواملی باعث افزایش قیمت پایه خدمات بارکوب می شود؟

در زمانی که شما از خدمات باربری خزانه بارکوب استفاده می کنید دز صورتی که هر کدام از نکات زیر رخ بدهد هزینه نهایی شما دچار افزایش خواهد شد.

به زور مثال، اگر شما قصد داشته باشید که اثاثیه خود را از چند مکان مختلف جمع آوری کنید و یا اثاثیه شما به چند مسیر مختلف فرستاده و تخلیه شود، این موضوع موجب افزایش هزینه شما خواهد شد.

جابجایی اثاثیه سنگین و خارج از عرف نیز شامل افزایش هزینه است.

اگر شما وسایل سنگینی مانند: پیانو، تردمیل و اپتیکال، میز بیلیارد و میز فوتبال دستی بزرگ و… هستید جابجایی این وسایل هزینه جداگانه ای را در بر دارد.

اگر زمان حمل و نقل و جابجایی اثاثیه شما از زمان تعیین شده بیشتر شود، اضافه کاری و هزینه اضافه اجاره خودرو از طریق جدول زیر محاسبه می شود.

فهرست موارد اضافی باربری و حمل بار بارکوبهزینه‌های اضافی حمل بار و اتوبار 1401
هزینه اجاره خاور برای یک ساعت اضافهاز 260.000 تومان
هزینه اجاره وانت برای یک ساعت اضافهاز 100.000 تومان
هزینه اجاره نیسان برای یک ساعت اضافه از 125.000 تومان
دستمزد کارگر برای یک ساعت اضافهاز 80.000 تومان

شماره تلفن باربری خزانه

هر زمان شما نیاز به خدمات باربری در خزانه داشتید می توانید از طریق همین شماره تلفن با ما در تماس باشید.

شماره تماس باربری خزانه بخارایی تهران

بارکوب ارائه دهنده خدمات باربری خزانه تهران با 12 سال سابقه درخشان آماده ارائه خدمات بسیار دقیق و با کیفیت به اهالی محله خزانه است.
از طریق تلفن باربری خزانه می توانید با کارشناسان بارکوب در ارتباط باشید. کلیه نظرات، پیشنهادات، شکایات و پیگیری خدمات خود را به آسانی در تمام طول هفته انجام دهید.

خدمات بارکوب برای باربری محدوده خزانه بخارایی

بارکوب دارای مجوز رسمی باربری است و بیش از 12 سال سابقه درخشان در این خصوص دارد. برای ارائه خدمات باربری خزانه از بهترین وسایل نقلیه تخصصی شده برای حمل و نقل استفاده می کند. تمامی خاور های بارکوب دارای اتاقک بسیار بزرگ با ضربه گیر هستند و پتو و ضربه گیر هایی نیز در زمان چیدن وسایل برای حمل و نقل لا به لای اثاثیه قرار خواهد گرفت.

رانندگان بسیار حرفه ای و آشنا به تمامی مسیرها که بعد از گزینش و امتحانات متفاوتی انتخاب شده اند و کارگران با اخلاق، مرتب، کار بلد و کار آزموده برای شما خدمات باربری را ارائه خواهند داد.

بارکوب برای شما بدون دریافت هیچگونه هزینه جداگانه بیمه نامه خسارت ارائه می دهد. زیرا آرامش خیال شما برای ما بسیار با ارزش است.

یکی دیگر از خدمات بارکوب برای اتوبار خزانه، ارائه خدمات بسته بندی بسیار دقیق و حرفه ای اسباب و اثاثیه منزل است.

کارگران بارکوب کلیه اثاثیه شما را به دقت با ضربه گیر می پوشانند و در صورت نیاز سلفون پیچی می کنند. حمل اثاثیه شما به وسیله کارتن های پنج لایه بسیار با کیفیت انجام می شود. هزینه بسته بندی اثاثیه منزل بارکوب بسیار به صرفه و منصفانه است.

چرا انتخاب باربری دارای مجوز مهم است؟

اگر برای حمل اثاثیه خود به یک باربری بدون مجوز اعتماد کنید، یا اتوبار در زمان ارائه خدمات بارنامه رسمی ارائه ندهد ممکن از شما متحمل خسارات جبران ناپذیری شوید. حتی در صورتی که اتوبار اقدام به سرقت اموال شما نکند، باز هم در صورت بروز خسارت به اثاثیه شما نمی توانید خسارت وارده را دریافت کنید.

این موضوع بسیار مهم است که در زمان دریافت خدمات باربری به سابقه فعالیت، میزان رضایتمندی مشتریان، داشتن مجوز رسمی و بیمه نامه خسارت و.. دقت ویژه ای داشته باشید.

شماره تماس باربری خزانه بخارایی تهران

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


دیدگاهی ثبت نشده است

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود